Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › vit låsskärm
-
AuthorPosts
-
Tjaba!
Förra helgen skulle jag ta upp min telefon ur fickan och då var låsskärmen helt vit. Jag har försökt att starta om den och jag har totalt återställt den i iTunes,men ändå så är den förbannade låsskärmen fortfaranade vit. Jag har läst om DFU mode, men förstår inte riktigt hur jag ska göra med det? Jag höll in poweknappen och homeknappen tillsammans i ca 10 sek, sen släppte jag powerknappen och höll enbart in homeknappen tills datan hittade den. Men då startades den om och gjorde en totalåterställning i iTunes igen.
Asså, allt annat funkar, och om jag inte låser den så är den precis som förut, men så fort ja låser den blir skärmen vit och jag kommer inte åt nånting.
Telefonen är drygt ett år gammal och det är en 3GS.
Finns det något man kan göra åt det här? eller måste jag lämna in telefonen? Snälla hjälp..Tack på förhand!
Hur menar du med reboota? Jag har ju gjort två totalåterställning i iTunes två gånger, det är den enda sättet jag vet hur jag ska hur jag ska starta om hela telefonen. Jag antar att det är på något annat sätt du menar, men jag vet inte hur jag ska göra det? Så om du kan förklara det vore jag tacksam! 🙂
Det är konstigaste är att om jag gör en printscreen på telefonen när den är helt vit, så startar jag om telefonen och kollar i bilder, så är bilden precis som den ska vara, asså, man ser alla ikonerna och så. Sjukt!
@cargus 82964 wrote:
Hur menar du med reboota? Jag har ju gjort två totalåterställning i iTunes två gånger, det är den enda sättet jag vet hur jag ska hur jag ska starta om hela telefonen. Jag antar att det är på något annat sätt du menar, men jag vet inte hur jag ska göra det? Så om du kan förklara det vore jag tacksam! 🙂
Det är konstigaste är att om jag gör en printscreen på telefonen när den är helt vit, så startar jag om telefonen och kollar i bilder, så är bilden precis som den ska vara, asså, man ser alla ikonerna och så. Sjukt!
oj, det verkar som det är något allvarligt fel här!:(
kolla upp med något proffs/lämna in den på reparation?
har aldrig hört talas om det, verkar inte vara något mjukvarufel…
sorry :/ -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.