vit skärm

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Min iPhone 3GS VIT 32GB har fungerat hur bra som helst När man trycker på standby-knappen och sedan igen för att väcka den så blir det bara en vit skärm. Man måste starta om telefonen för att kunna se någon och “grafik” igen. Men så fort jag trycker på standby-knappen och ska väcka den igen så händer detta. Har testat att göra återställningar på telefonen på alla sätt som det bara går. Men utan resultat.:(:(

Någon här som har varit med om detta och vet hur man kan lösa detta?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Blir det så även om du inte lägger in din säkerhetskopia efter återställningen? Prova att återställa igen och välj då din iPhone son NY, alltså läs inte in din gamla säkerhetskopia. Är problemet fortfarande kvar ska du då lämna in den för reparation, om du har din garanti kvar.

draakula
    Member
    Post count: 24

Har du jailbreakt den och har flashlight som lockscreen så kan du få det problemet.

Läste dock att du återställt den så då kan det inte vara det förstås 🙂

tony b
    Member
    Post count: 4

Har nu lämnat in den på reparation. hoppas det är ett fel garantin gäller på…

TomDeo
    Member
    Post count: 1

Jag hade ett problem med min 3GS, skärmen bara lös helt vitt, och när jag tryckte på knapparna så blinkade det till. Det jag gjorde var att koppla till iTunes – säkkopiera – återställa och sedan återställa tillbaka. Fungerar efter det, vet dock inte vad det vita är. Har sett många som haft samma vita-skärm problem på nätet, men aldrig funnit någon vettig lösning eller något svar.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.