Vit skärm?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vit skärm?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 148

Satt idag på min mattelektion och lekte lite med telefonen, eller .. Jag kollade lite i appstore och tar ner programmet, en polare till mig trycker lite överallt på skärmen och musikdelen öppnas, snabbt tar jag Home för jag tänkte lägga ner mobilen och lyssna på föreläsningen, men det funkar inte. Kunde gå runt överallt i musikdelen men kunde inte trycka på Home, inget hände. Lock funkade, men hamnade som sagt bara i musik igen. Försökte med lite saker och helt plötsligt blir hela skärmen lysande vit. Inget hände, Home, Lock, kunde inte heller få upp stänga avgrejen när jag höll in Lock. Av/på ljudbilderna visades över det vita och sedan fastnade dem. klickade jag på Lock så blev skärmen svart, igen så blev den vit igen. Löste det nyss genom att söka på engelska på google och hitta en blogg med samma problem, så tog Home + Lock i 10 sek och då bootscreenade den. Nu funkar den bra verkar det som, dock .. Är detta något jag bör vara orolig för? Vet ni vad som kan ha varit problemet? Tack för svar 🙂

Bloggen:
    http://banagale.com/iphone-white-screen-sleep-state-problem.htm

Halle
    Member
    Post count: 837

Det blev väl för mycket för den. Hängde sig helt enkelt. 😛

Johnny Hotpants
    Member
    Post count: 384

dendär nödbromsen som du använde kommer du ha nyta av, en jobbarkompis till mig lyckades med i princip samma sak, han bara testade runt lite så hängde sig allting.

Och va inte rädd för att göra så när det hänger sig, så vitt jag vet så är det inte märkbart skadligt alls.

Johnny Hotpants
    Member

dendär nödbromsen som du använde kommer du ha nyta av, en jobbarkompis till mig lyckades med i princip samma sak, han bara testade runt lite så hängde sig allting.

Och va inte rädd för att göra så när det hänger sig, så vitt jag vet så är det inte märkbart skadligt alls.

Johnny Hotpants
    Member

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.