vita iconer

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone vita iconer

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 27

Halloj alla glada

Har en fråga jag hoppas nåogn kan svara på.
    har en iphone 3Gs som jag har jailbreakat med jailbreakme.com och sedan har jag kört Sn0wbreeze för att låsa upp den
    i går hände en mysko grej jag använde telefonen för att ta något kort sedan stoppade jag ner telefonen i ryggsäcken och när jag ca 30 min senare tar upp den så har alla minna installerade program försvunnit, men är fortfarande cyndia i den och den är upplåst, när jag sedan kommer hem så synkar jag den med iTunes och får tillbax alla minna program men ingen hamnar i mapparna jag hade skapat utan alla låg på flera sidor. och alla ikoner är VITA.
    någon som har en ide vad jag kan göra för att få tillbax alla vanliga ikoner ?

mvh
    neon

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@neon_w 73537 wrote:

Halloj alla glada

Har en fråga jag hoppas nåogn kan svara på.
    har en iphone 3Gs som jag har jailbreakat med jailbreakme.com och sedan har jag kört Sn0wbreeze för att låsa upp den
    i går hände en mysko grej jag använde telefonen för att ta något kort sedan stoppade jag ner telefonen i ryggsäcken och när jag ca 30 min senare tar upp den så har alla minna installerade program försvunnit, men är fortfarande cyndia i den och den är upplåst, när jag sedan kommer hem så synkar jag den med iTunes och får tillbax alla minna program men ingen hamnar i mapparna jag hade skapat utan alla låg på flera sidor. och alla ikoner är VITA.
    någon som har en ide vad jag kan göra för att få tillbax alla vanliga ikoner ?

mvh
    neon

Jag skulle nog återställa hela telefonen och trycka i gör till ny telefon.
    när det är klart skulle jag ladda ner Cydia igen och använda mig utan Ultrasn0w för upplåsning. ( detta föresätter ju dock då att du har ett sim kort hemma så du kan aktivera telefonen efter återställning Tex Telia om den är Telia låst!

Neon_w
    Member

håller på att återställa nu så får vi se om det hjälper
    blev så att dag så försvann allt igen och det var när jag startade
    Bria ett program för ip telefoni så får se om det hjälper att göra detta så det inte blir samma sak igen när jag kör det programmet

Neon_w
    Member

den är låst till 3 men jag vill använda tele2

Neon_w
    Member

Nu har jag återställt telefonen och sedan kört jailbreakme.com och sedan in med redsnow för att låsa upp den till tele2 från 3 nu till min undran,
    jag synkade sedan min telefon med itune och fick tillbax massa program men inte alla och i itune så ser jag dom programen under program fliken och jag gör en synkning den säger den synkar över programen till telefonen men sedan när det är klart så finns dom ändp inte i telefonen bara kvar i itune
    något förslag på åtgärd ?
    ska jag prova återställa den igen ?

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

HÄNDE MED MIG OCKSÅ!?
    Helt vita bara, bara iTunes apps.

Ominstallerade alla, så funka det 😀

Neon_w
    Member

men jag har återställt den så har fårt bort dom vita ikonerna men jag får inte över vissa program från itune till telefonen

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Har du köpt de program som du inte får över ?

Neon_w
    Member

kan nog vara sånna program man inte pratar om så får nog lägga ner det 🙁

Neon_w
    Member

mne då kommer ju nästa fråga är telefonen jailbreakad som den ska ?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Korrekt jailbreakad eller ej så har du fått svar på dina ursprungliga fråga, och du – köp dina apps

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • The topic ‘vita iconer’ is closed to new replies.