Kanske inte skulle skapa en ny tråd för detta då men jag tyckte inte att jag hittadet bågot bra forum där jag kunde ställa frågan… Men iaf det jag undrar är om det typ finns någon bakgrunds bild som typ blir mörk på kvällen/natten och som är ljus på morgonen/dagen. undrar även om det typ finns någon bakgrunds bild som det är någon känd byggnad från det landet man är i…lite svårt tt förklara men jag har iaf en samsung med och den har en bakgrund som tillexempel när man är i sverige så är det byggnaden i stockhom med 3 kronor på och nu när jag är i norge så är det någon fyr. Väldigt svårt att förklara vad jag menar men hoppas att ni förstår 🙂
Åhh jag hade en sån innan jag uppdaterade, med olika bilder beroende på tid men kommer inte ihåg vad den hette… Men, iaf så finns Hypoxic la quattro, men den är bara på olika bilder för årstiden… 🙂
okej 🙂 tack för tippset 😛 för den på min samsung är perfect det är både olika bilder beroende på vart man här o ljus på dagen med fåglar som flyger omkring och mörk på natten och ett litet stjärnfall då o då 😉