Hej på er!
Jag använder Week Calendar och är mycket nöjd med den. Den har helt ersatt min gamla papperskalender och jag lägger in allt i den, inte sällan med påminnelser.
För ett par veckor sedan upptäckte jag en rund röd ring uppe till höger på själva ikonen med siffran 2 i. Alltså på ikonen man ser på iPhonens skärm och INTE när själva Week Calendar är öppen. Nyligen ändrades siffran till 3.
Jag antar att detta är påminnelser eller något liknande som jag inte noterat. Kanske hade lagt ifrån mig telefonen och stod i duschen eller nåt liknande när de gick igång. Detta stör mig och jag skulle gärna vilja få bort denna ring med siffran i (som väl kommer att få ett högre värde med tiden). Någon som råkat ut för detta och vet hur man gör för att få bort eländet?
Att sitta och radera kalenderposter för ett halvår bakåt manuellt är ju ogörligt plus att jag gärna vill ha kvar dem, som någon form av minidagbok, samt att man har möjligheten att tex kunna bläddra bakåt och se när man nu var hos tandläkaren sist egentligen etc.
Hoppas att ni förstår vad jag menar samt att någon har en lösning för det är både fult samt stör mitt estetiska sinnelag.
Tack på förhand!
/Lars