Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › WI-FI i 3.0
-
AuthorPosts
-
hej alla
jag har lite problem med min wi-fi anslutning i v3.0 och lyckas inte fixa det mobilen ansluter och tappar direkt anslutningen utan anledning. nu finns ingen lösningen till det? om nej finns andra program som kan göra “jobbet” ansluter mobilen till min trådlösa nätverk?Hört om det här. Verkar som det löste sig med en restore för någon iaf. Prova?
tyvärr löste det sig inte för mig med det.
har samma problem den bara tappar anslutning då och då… högst irriterande… vill höra om nån har en lösning på detta
jag tappar anslutningen direkt.
När jag väljer ett nätverk som har full signal så går det ändå inte. Det står att jag är ansluten och så men nu t.ex. när jag surfar så finns inte Wi-Fi mätaren på skärmen utan det är som att den är avstängd. Vad kan felet vara?
@jokerm 35394 wrote:
När jag väljer ett nätverk som har full signal så går det ändå inte. Det står att jag är ansluten och så men nu t.ex. när jag surfar så finns inte Wi-Fi mätaren på skärmen utan det är som att den är avstängd. Vad kan felet vara?
Skumt, jag hade nämligen oxå detta problem för ett tag sen.. Det visade sej dock vara routern som krånglade! 🙂 När jag hade startat om den var allt bra igen 😀
visst kan det vara routern men min lämnade jag in den igen för det, först slutade skiten och fungera och fick ny mobil nu för WI-FI jag undrar vad jag har köpt för dynga!!!!
Tror ni en återställning kan fixa problemet? Ska man nedgradera iPhonen 2.21 eller? 3.0 verkar ju ställa till en massa problem för många
Uppdatera routern istället!
Mer sannolikt att de flesta felen beror på gamla anslutningsrutiner,de större tillverkarna lär nog rätta till problemen så fort som möjligt.Nej det har inte hjälpt mig och tror inte det hjälper dig heller, utan lyckas du nedgradera så tycker jag att du kan göra det eller lämna in den så fixar anovo den. jag fick höra att det är mjukvara fel när den inte hittar eller ansluter eller tappar anslutningen.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.