Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Wi-Fi problem
-
AuthorPosts
-
Jag har inte trådlöst internet hemma. Så för någon dag sen så var jag på stan och skulle connecta till ett trådlöst internet.
Hittade ett som inte hade lösenord, väljer den, men endå så blir jag inte connectad till något internet. Har en iPhone 4 kan kanske vara bra att veta.
Någon som har någon lösning på detta?Skicka med 2 st bilder.
1. Bild 1
2. Bild 2
Tacksam för svar på hur man ska fixa detta! 🙂
Om det inte är ditt trådlösa kan du ej vara säker på att det trådlösa nätverket är anslutet till internet.
homerun är telia, det är inget lösenord på hotspoten, men för att använda måste man logga in och detta funkar endast med safari
@diflover 82175 wrote:
Jag har inte trådlöst internet hemma. Så för någon dag sen så var jag på stan och skulle connecta till ett trådlöst internet.
Hittade ett som inte hade lösenord, väljer den, men endå så blir jag inte connectad till något internet. Har en iPhone 4 kan kanske vara bra att veta.
Någon som har någon lösning på detta?Skicka med 2 st bilder.
1. Bild 1
2. Bild 2
Tacksam för svar på hur man ska fixa detta! 🙂
Hej!
Du har försökt att ansluta till Telia Homerun som är ett trådlöst nätverk från Telia. För att kunna surfa på en Homerunzon måste du logga in med ett användarnamn och lösenord via inloggningssidan. Eftersom att du inte har gjort det kommer du inte ut på internet.
För att få inloggningsuppgifter till Telia Homerun krävs det att du har ett abonnemang hos oss där Homerun ingår. Det är till exempel mobilt bredband och vissa av våra tjänster för mobilsurf.
Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.