Wi-fi problem

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Wi-fi problem

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 30

Idag när jag skulle ansluta till skolans wi-fi så funkar det inte. Om jag går in på inställningar sedan wi-fi står det att jag är ansluten men jag får inte upp “staplarna” uppe i vänstra hörnet. funkar heller inte att surfa, t.ex när jag skulle dra ner en app från appstore står det att jag måste ansluta till wi-fi för att programmet är större än 10 mb. Jag har gjort det men funkar ändå inte.
    Har en 3gs jailad med blackra1n.

Ska också tillägga att en kille i min klass har 3gs jailad med blackra1n och det funkar för honom.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@d3nna 54974 wrote:

Idag när jag skulle ansluta till skolans wi-fi så funkar det inte. Om jag går in på inställningar sedan wi-fi står det att jag är ansluten men jag får inte upp “staplarna” uppe i vänstra hörnet. funkar heller inte att surfa, t.ex när jag skulle dra ner en app från appstore står det att jag måste ansluta till wi-fi för att programmet är större än 10 mb. Jag har gjort det men funkar ändå inte.
    Har en 3gs jailad med blackra1n.

Ska också tillägga att en kille i min klass har 3gs jailad med blackra1n och det funkar för honom.

Hade du sökt på wifi så skulle du ha sett att problem med wifi är mycket vanligt efter svart regn. Använd de befintliga trådarna, tack.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • The topic ‘Wi-fi problem’ is closed to new replies.