Wifi meny stängs ned

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Wifi meny stängs ned

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 17

Går bra att ansluta till öppna nätverk, om jag dock försöker ansluta till WEP / WPA så öppnas lösenordssidan men sen stängs den ner direkt och jag hamnar bland ikonerna.

Vad göra?

Vill ogärna öppna mitt nätverk för att kunna surfa med phonen eller installera om allt 😀

3gs 32GB med 3.1.2

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Hade samma problem med min iPhone och jag blev tokig. Jag nollställde routern och satte nytt lösenord, hjälpte inte. Fick återställa iPhonen och blåsa allt på nytt. Då funkade allt.

FÖR ATT INTE TALA OM ALLA PROBLEM MED MIN ROUTER MED MIN LAPTOP!

Amstaff
    Member
    Post count: 17

Samma för mig, började när jag nollställde min dir-615.. Nu tappar mina datorer nätet också..

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Som jag sade, blås mobilen på nytt och installera om den. Löser inte det problemet så är det routern som inte tillåter nya enheter.

camino
    Member
    Post count: 1

@amstaff 71512 wrote:

Går bra att ansluta till öppna nätverk, om jag dock försöker ansluta till WEP / WPA så öppnas lösenordssidan men sen stängs den ner direkt och jag hamnar bland ikonerna.

Vad göra?

Vill ogärna öppna mitt nätverk för att kunna surfa med phonen eller installera om allt 😀

3gs 32GB med 3.1.2

Du behöver nog inte installera om allt. Kolla så du har senaste firmware. Vilken router har du?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.