Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Wifi problem att koppla på
-
AuthorPosts
-
NEW. Denna länken verkar bra för detta problem, min wifi har nu fungerat någon timme utan problem. Unable to use Wi-Fi with iPhone or iPod touch because there’s no Wi-Fi address listed for the device
Hustruns 2G (Jailbreakad) firmware 2.1 kopplar ej automatiskt upp sig på nätverket hemma. Fungerar dock alltid efter en “hard restart”.
Har själv en 3G (ej Jailbreakad) som fungerar utan problem.
2G’n verkar ha svårt att se nätverket.
Någon som har tips?
Saludos från Spanien
I tillägg: Det funkar att köra “Fast Respring” i BossPrefs, då hittar den nätverket igen
har också stora problem att connecta till wifi efter att jag uppgraderat till 2.1.
Nu hittar den inte alls några wlan , enbart i några sekunder, även om jag har telefonen 1cm ifrån min dlink så hittar den inget, samma sak på mitt univerisitet.
Den hittade hur bra som helst med 1.1.4 ….. någon annan som har wlan problem i 2.1 ?har också stora problem att connecta till wifi efter att jag uppgraderat till 2.1.
Nu hittar den inte alls några wlan , enbart i några sekunder, även om jag har telefonen 1cm ifrån min dlink så hittar den inget, samma sak på mitt univerisitet.
Den hittade hur bra som helst med 1.1.4 ….. någon annan som har wlan problem i 2.1 ?har också stora problem att connecta till wifi efter att jag uppgraderat till 2.1.
Den hittade hur bra som helst med 1.1.4 ….. någon annan som har wlan problem i 2.1 ?Vilken sorts kryptering ska man ha på sitt trådlösa hemmanätverk för att få det att funka både för laptop/stationär och iphone?
Vilken sorts kryptering ska man ha på sitt trådlösa hemmanätverk för att få det att funka både för laptop/stationär och iphone?
Vilken sorts kryptering ska man ha på sitt trådlösa hemmanätverk för att få det att funka både för laptop/stationär och iphone?
WPA2 fungerar alldeles utmärkt med iPhone, kör det 🙂
WPA2 fungerar alldeles utmärkt med iPhone, kör det 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.