WiFin fungerar inte på iPhonen?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone WiFin fungerar inte på iPhonen?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 29

Nu så har jag också äntligen blivit Iphone-ägare.
    Men jag har ett problem med wifin. Ska det inte gå att trycka på där det står Wifi under settings? För mig så står det bara “No-wifi” i grått så jag kan inte ens söka efter nätverk.
    Har provat att återställa och låsa upp med iliberty men det gjorde ingen skillnad.

Tacksam för hjälp // Rodin

Kan tillägga att jag har provat installera Fix for no signal.. i ilberty utan resultat. Har läst runt lite och det visar sig att man måste tydligen lämna in den till apple igen.. Känns ju också lagom kul när den är köpt begagnad o upplåst och allt.. 🙁
    Tror ni att det kan komma en fix i nya firmwaren när den kommer?

Rodin
    Member

Verkligen ingen som kan hjälpa mig? är desperat… =/

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Har du verkligen återställt helt och hållet? Isåfall prova återställa till en annan firmware (äldre eller nyare beroende vilken du kör).

Sen kör en upplåsning med iLiberty+.

ZiPhone kan fucka WiFin har jag hört.

Rodin
    Member

Den är återställd helt o hållet ja. Men har lämnat den till en kompis som är iphoneägare sen innan nu. Så får hoppas han kan lösa det ^^
    Kör 1.1.4 nu så det kan kanske va idé som du säger att prova en äldre version.
    Och ja, givetvis iliberty+ 😉

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Haha! Rubriken! Ser ut som när en 10 åring (som inte vågar svära) försöker vara tuff 😛
    “Wi Fin din dumma unge!” 🙂
    Ursäkta OT

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.