Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Winterboard
-
AuthorPosts
-
Som jag fattat måste man ha Winterboard för att byta teman,right?
Drog ner det genom Cydia för ett tag sedan. Efter installation tryckte jag på “återgå” eller nått liknande,då kraschade telefonen och det blev ett jäkla meck och tog flera dagar innan jag fick i gång den.
Har läst lite överallt att folk har problem med Winterboard.
Går det att byta teman utan Winterboard?
Eller har ni tips hur man installerar Winterboard på ett säkert sätt?Flera inklusive jag själv har råkat ut för att telefonen inte vill boota efter installation/avinstallation av WB. I de flesta fall har det löst sig genom att låta den stå och tugga i minst 30 minuter, i ett fåtal fall har återställning varit enda vägen.
Guide för hur du mixtrar med teman utan Winterboard hittar du här
vågar man ladda ner wintebord tänk om telefonen krashar och måste åteställas till 3..1.3 då går det ju inte att låsa upp den??
Jag provade igen och den här gången gick det bra. Funkar prima.
Men Cydia krånglar. Fick prova två ggr,fick massa felmeddelanden första gången.
Precis lika med afc2add,fick prova två ggr.
Skulle även dra ner vwallpaper. Det går inte alls det.
Vad kan det vara?har instalerat winteboard var inga problem alls
@freebo 58757 wrote:
Flera inklusive jag själv har råkat ut för att telefonen inte vill boota efter installation/avinstallation av WB. I de flesta fall har det löst sig genom att låta den stå och tugga i minst 30 minuter, i ett fåtal fall har återställning varit enda vägen.
När du lät den stå och tugga, hur gick det till mer exakt?
Har installerat Winterboard och försökt starta om min iphone 3gs, men den fastna i dfu mode. Jag har försökt använda redsn0w och använda thethering reboot. Men efter ett tag så slockar skärmen och telefonen stängs av. Är det då jag ska vänta i 30 min?har du 3.1.3 eller .3.1.2?? en gång så hamnada jag i restore läge allså att man så ituns loggen körde blakrain så funkade den igen
Någon som har någon tips på ett snyggt tema??
@braxen 59032 wrote:
har du 3.1.3 eller .3.1.2?? en gång så hamnada jag i restore läge allså att man så ituns loggen körde blakrain så funkade den igen
Någon som har någon tips på ett snyggt tema??
MacThemes Forum / [Theme] illumine
Klart det snyggaste temat till iPhone just nu 🙂
@thian 59043 wrote:
MacThemes Forum / [Theme] illumine
Klart det snyggaste temat till iPhone just nu 🙂
men var hittar man illumine temat har letat i cydia och installerar man det värkar vara lite för svårt för mig, har klarat att installera andra teman
ingen som har några andra tipps å snygga still rena tema??
@braxen 59052 wrote:
men var hittar man illumine temat har letat i cydia och installerar man det värkar vara lite för svårt för mig, har klarat att installera andra teman
Det är borttaget från cydia :/ prova att googla efter det, så hittade jag det.
@braxen 59180 wrote:
ingen som har några andra tipps å snygga still rena tema??
Glasklart är också ett snyggt tema 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.