Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › winterboard
-
AuthorPosts
-
vet inte om jag har postat det rätt.. men jag får inte igång winterboard på min 3gs kvittar hur jag gör har läst hur man ska göra men icke funkar det ändå:(
någon som vet ?
@conny 45288 wrote:
vet inte om jag har postat det rätt.. men jag får inte igång winterboard på min 3gs kvittar hur jag gör har läst hur man ska göra men icke funkar det ändå:(
någon som vet ?
avinstallera WB. Reboot. Installera WB. Reboot?
Fungerar inte det så testa en soft reset, home+power i 10 sekunder
har hört att WB kraschar telefoner men aldrig hört talas om att WB vägrar starta. Får du nåra felmeddelanden eller vägrar WB bara öppna sig när du klickar på ikonen?
@freebo 45803 wrote:
har hört att WB kraschar telefoner men aldrig hört talas om att WB vägrar starta. Får du nåra felmeddelanden eller vägrar WB bara öppna sig när du klickar på ikonen?
den går att starta sen när man trycker i va man ska ha osv så tänker den lite sen åter går den som vanligt fast utan att byta bakgrund som att inte WB funkar alls :S svårt att förklara
Om du har jailbreakat med blackra1n måste du installera afc2add från cydia för att få allt att funka.
hur länge har du kört med nuvarande setup? För det låter som om en en återställning och en dos Blackra1n kunde vara på sin plats
När jag jailbreaka min iPhone 3GS så var afc2add det första jag la till men vet inte om det spelar roll :/
nu funkar det 😀 jag återställde den sedan Jb sen funka det utan afc2add =)
tackar för hjälpen =)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.