Front page › Forums › Övriga ämnen › Yeah tack för mig
-
AuthorPosts
-
Vill tacka er alla som hjälpt mig med olika saker samt till alla er andra som skrivit intressanta saker.
men nu orkar jag inte kolla in hit varje minut, så kommer inte vara kvar här på forumet (visst kommer titta in när jag får ett problem som jag inte kan lösa själv, eller när något stort släpps o man vill ha förklaringar till funktioner)
även om jag inte kommit med mycket som vart till nytta, så hoppas jag att något har hjälpt någon på något sätt.
önskar er alla lycka till.
skriver inte detta bara för att få en massa hej då, utan mer att jag gör inte samma misstag som jag gjort tidigare i mitt liv, bara slutat och dragit vidare, inte menat endast online, utan irl också.så ha det nice allesammans
Ni ska vara tacksamma över att en sådan som Freebo tar sig tid att hjälpa er! så var snälla mot honom! (nej känner inte snubben eller ens snackat med honom) men respekterar han. till alla er andra som varit här under längre tid, tack till er också.Aj fan.. Jag som hade dig på min “to be admin” list.. Sa det senast igår till ponny.. Vi ses bland keynotsen!
Tack Pongo, det är många som hjälper till här – jag hoppas du kommer tillbaka och postar när det känns kul igen (och inte som ett måste)
😉
cya! 😉
Vi kanske får se lite gamla rävar igen när nästa version kommer ut:D
Hoppas du tittar in snart igen, när iphoneinfo-abstinensen kickar in 🙂
Hadegött.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.