Youtube

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 181

Har ett litet problem med youtube de senaste dagarna. Det funkar med wifi ibland. Via 3g går det inte alls. Får bara upp “visa fler” Men det har inte visats någon. Funkade förra veckan.
    Någon mer som har de problemet?

muffins
    Member
    Post count: 1906

Testat tagit hem youtube-fix från cydia? Du kan ha fått en trasig youtube efter du jailbreakat med blackra1n eventuellt.

fredda-79
    Member

Men den funkade efter jag hade kört jailbreak. Funkade för någon dag sedan. Bara lagt av helt plötsligt.
    Dessutom får man inte samma meddelande som när precis efter man jailat telen.
    Nu söker den men sen kommer det bara upp…”visa fler” precis som det står längst ner annars.

muffins
    Member

Testa dra hem fixen och se om det hjälper? Att testa dra hem en fix och kolla om det löser problemet är inget farligt.

fredda-79
    Member

ska testa. Hörde att det var samma problem för 4 polare till bara så de var konstigt.

fredda-79
    Member

Funkade inte kan jag säga. Youtube appen funkar med wifi men inte med 3g. Tror det e fel på nätet på denna ö snart.

muffins
    Member

@fredda-79 50252 wrote:

Funkade inte kan jag säga. Youtube appen funkar med wifi men inte med 3g. Tror det e fel på nätet på denna ö snart.

Säker på att du har 3G aktiverat så du inte kör på gsm-nätet?

fredda-79
    Member

japp de e jag säker på. Spelar ingen roll.

muffins
    Member

@fredda-79 50255 wrote:

japp de e jag säker på. Spelar ingen roll.

Hade likandat som dig förut. Med wifi fungerade det toppen att se, men körde jag på 3G-nätet så var det nästan som om man inte var tillåten att kolla på filmer.. Jag gjorde inget speciellt med telefonen men efter nån månad så började det bara att fungera. Varför har jag ingen aning om.

fredda-79
    Member

okej bara att avvakta och se då.

Zike
    Member
    Post count: 571

Min iPhone 3G är inte JB och jag har samma problem. Funkar väldigt långsamt och blir konstant utloggad

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.