ÅÄÖ-tangentbord via Cydia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak ÅÄÖ-tangentbord via Cydia

Viewing 14 posts - 51 through 64 (of 64 total)
  • Author
    Member
    Post count: 517

aha okej. trodde det bara var för mig. iPhuelin bör väl komma med en ny uppdatering närsom helst förhoppningsvis 🙂

hampfred
    Member

aha okej. trodde det bara var för mig. iPhuelin bör väl komma med en ny uppdatering närsom helst förhoppningsvis 🙂

greffel
    Member
    Post count: 22

Det här är en grejj jag inte riktigt tänkte på eller trode jag skulle sakna vid uppdatering. Men det svider verkligen att behöva “släpa fram bokstäver”

…snabb fix please =)

greffel
    Member

Det här är en grejj jag inte riktigt tänkte på eller trode jag skulle sakna vid uppdatering. Men det svider verkligen att behöva “släpa fram bokstäver”

…snabb fix please =)

greffel
    Member

…snabb fix please =)

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

Hej! har laddat hem och installerat ipuhelin men förstår ej hur jag aktiverar funktionen. För mitt tangentbord ser precis ut som det gjorde innan! Tacksam för hjälp 🙂

/Löste det :):):)

Turbotrojkan
    Member

Hej! har laddat hem och installerat ipuhelin men förstår ej hur jag aktiverar funktionen. För mitt tangentbord ser precis ut som det gjorde innan! Tacksam för hjälp 🙂

Turbotrojkan
    Member

Victorius
    Member
    Post count: 88

hur mkt kostar irealsms?

Victorius
    Member
    Post count: 88

hur mkt kostar irealsms?

fjompa666
    Member
    Post count: 400

@turbotrojkan 21839 wrote:

Gå in i inställningar/Tangentbord/Utländska tangentbord och aktivera det ryska tangentbordet. Sen trycker du på den lilla jordgloben i tex sms eller notes appen, så får du upp de svenska tecknen.

fjompa666
    Member
    Post count: 400

@turbotrojkan 21839 wrote:

Gå in i inställningar/Tangentbord/Utländska tangentbord och aktivera det ryska tangentbordet. Sen trycker du på den lilla jordgloben i tex sms eller notes appen, så får du upp de svenska tecknen.

hampfred
    Member

@victorius 23867 wrote:

hur mkt kostar irealsms?

varför inte köra Bitesms? samma princip fast gratis

hampfred
    Member

@victorius 23867 wrote:

hur mkt kostar irealsms?

varför inte köra Bitesms? samma princip fast gratis

Viewing 14 posts - 51 through 64 (of 64 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.