Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › ÅÄÖ-tangentbord via Cydia
-
AuthorPosts
-
Hittade på MacFeber:
“Hi there,
I just want to let you know that the Swedish ÅÄÖ-keyboard for iPhone
2.1 is available for free (donationware).To install you just need to add this to Cydia source: http://ipuhelin.com/cydia
(The source should be found from the “More Package Sources” sections
of the Cydia home screen within few days – before that you need to add
it manually)After that you can find the Swedish ÅÄÖ-keyboard form Localization section.
Have fun,
iPuhelin.com”Tack för tipset! Åkte upp på nyhetssidan direkt 🙂
ÅÄÖ direkt på tangentbordet! | iPhoneinfo.se
Sjukt smidigt.
Tack för tipset! Åkte upp på nyhetssidan direkt 🙂
Sjukt smidigt.
Tack för tipset! Åkte upp på nyhetssidan direkt 🙂
Sjukt smidigt.
jupp, fungerar kanoners! knapparna blir visserligen lite mindre, men jag siktar så illa ändå, så sak samma för mig 🙂
jupp, fungerar kanoners! knapparna blir visserligen lite mindre, men jag siktar så illa ändå, så sak samma för mig 🙂
Får man fråga hur rättstavningen fungerar i samband med detta? Pajar den eller är den likadan som innan? Vad händer?
Får man fråga hur rättstavningen fungerar i samband med detta? Pajar den eller är den likadan som innan? Vad händer?
Oooooooooh coolt! Nästan så att man måste prova det här ju ^^
Jezper verkar som att rättstavningen avaktiveras när man kör me ÅÄÖ på Tbordet
Men treycker man på globen så får man tebax det vanliga o då e det stavning påJezper verkar som att rättstavningen avaktiveras när man kör me ÅÄÖ på Tbordet
Men treycker man på globen så får man tebax det vanliga o då e det stavning påJezper verkar som att rättstavningen avaktiveras när man kör me ÅÄÖ på Tbordet
Men treycker man på globen så får man tebax det vanliga o då e det stavning påFörutom att mobilen kraschade vid installationen så ser det riktigt snyggt ut. Om de kan lägga in svensk ordlista med åäö så vore det perfekt och man kan skulle kunna skriva riktigt snabbt.
Förutom att mobilen kraschade vid installationen så ser det riktigt snyggt ut. Om de kan lägga in svensk ordlista med åäö så vore det perfekt och man kan skulle kunna skriva riktigt snabbt.
Förutom att mobilen kraschade vid installationen så ser det riktigt snyggt ut. Om de kan lägga in svensk ordlista med åäö så vore det perfekt och man kan skulle kunna skriva riktigt snabbt.
Swedish Auto correction ligger nu på Cydia. Installerar den just nu.
Om du lagt till source från första inlägget och går in på changes på cydia så borde du kunna se det.Sen ska jag ge en helhetsbild av vårt lilla tangentbord.
Edit: Och då är det givetvis AcT till bossprefs.
Suck stön
Om du lagt till source från första inlägget och går in på changes på cydia så borde du kunna se det.Sen ska jag ge en helhetsbild av vårt lilla tangentbord.
Suck stön
Suck stön
@jezper 16169 wrote:
Hittade på MacFeber:
“Hi there,
2.1 is available for free (donationware).To install you just need to add this to Cydia source: iPuhelin
it manually)After that you can find the Swedish ÅÄÖ-keyboard form Localization section.
Have fun,
iPuhelin.com”Tack för denna infon!
@jezper 16169 wrote:
Hittade på MacFeber:
“Hi there,
2.1 is available for free (donationware).To install you just need to add this to Cydia source: iPuhelin
Have fun,
@jezper 16169 wrote:
Hittade på MacFeber:
“Hi there,
Have fun,
Det är ingen som märkt att å och ä är på fel plats?
Eller folk struntade i den här idéen med?Det är ingen som märkt att å och ä är på fel plats?
Eller folk struntade i den här idéen med?Det är ingen som märkt att å och ä är på fel plats?
Eller folk struntade i den här idéen med?Knarkad jag måste vara. EFtersom varje gång jag viljat skriva ä så har det blivit å och tvärtom. Sen när jag började fundera på det så tänkte jag att de satt på fel plats. Men nu när jag tittar på datorn så stämmer det.
Säkert bara en miss.
Knarkad jag måste vara. EFtersom varje gång jag viljat skriva ä så har det blivit å och tvärtom. Sen när jag började fundera på det så tänkte jag att de satt på fel plats. Men nu när jag tittar på datorn så stämmer det.
Säkert bara en miss.
Knarkad jag måste vara. EFtersom varje gång jag viljat skriva ä så har det blivit å och tvärtom. Sen när jag började fundera på det så tänkte jag att de satt på fel plats. Men nu när jag tittar på datorn så stämmer det.
Säkert bara en miss.
Är det någon mer än jag som har märkt att detta inte fungerar på 2.2:an?
jag har märkt det, sitter och jobbar på hur det ska gå att lösas…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.