Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Allmänt om Tillbehör till iPhone
-
AuthorPosts
-
@jonas19 61513 wrote:
Hur aktiverar man den då ? .. lr e de just det som Apple håller på med ? 😀
Ingen aning.. Jag hade hoppats på att de skulle göra en app men de tar inte ett halvår att göra en sådan sak..
Länkar; Apple to Unlock iPhone’s/Touch’s FM Radio
In-house Radio.app in the works for iPhone and iPod touch | 9 to 5 MacJag har hittat en jätte häftig shop för Apple iPhone 3GS tillbehör. De har väldigt låga priser så om någon blir intresserad, kan gärna kolla. De erbjuder 30 dagars prisgaranti!!!
slavica, detta är inget gratis annonsforum och din post är mer än lovligt tydlig. Vill du annonsera så kontaktar du mig. /Freebo
Jag har hittat en jätte häftig shop för Apple iPhone 3GS tillbehör. De har väldigt låga priser så om någon blir intresserad, kan gärna kolla. De erbjuder 30 dagars prisgaranti!!!
slavica, detta är inget gratis annonsforum och din post är mer än lovligt tydlig. Vill du annonsera så kontaktar du mig. /Freebo
Jag har hittat en jätte häftig shop för Apple iPhone 3GS tillbehör. De har väldigt låga priser så om någon blir intresserad, kan gärna kolla. De erbjuder 30 dagars prisgaranti!!!
Jag söker ett gratis navigationsprogram som funkar framförallt i Norrasverige, nån som har nåt tips?
Söker hörlurar. Vill ha med mick på och så bra ljud som möjligt till ett lågt pris, 2-300 kr kanske. Någon som har några förslag?
edit: Creative EP-630i kanske vore något?Ska ta och sätta på mitt invisible shield- easy install på min 4 snart, hör av mig hur det gick! Tror att det kommer vara väldigt enkelt på hela baksidan är platt, och inga knappar och liknande man behöver se upp för. Som att sätta den på framsidan fast utan hål för hemknapp, kamera och högtalare 🙂
Sitter nu med ett nyapplicerat invisible shield full body easy install. Installationen gick mycket bra! Det enda begrovs var att en del av baksidan gått upp och fastnade i plasten som den kom skickad i, vilket tyvärr gjorde att det blev en del fula veck. Annars funkade allt toppen, var lite rädd bara att vätskan skulle råka ta sig in i hörlursuttaget eller dockkontakten.
Köpte från iPhonebutiken, beställde tisdag eftermiddag, kom torsdag eftermiddag i brevlådan! Tänk på att beställ innan kl är 13:00, då skickas varan samma dag, och hade jag gjort det hade det alltså tagit drygt ett dygn från beställning till den kommer i brevlådan! Tack iphonebutiken.se! DS
Kan ge en rapportering angående ZAGGs inv. shield. Har haft framsidan på i cirkus 1 månad nu och är mycket nöjd, inga fett fläckar, inget smuts, enkel att ta väck enstaka smutsfläckar (som i princip aldrig uppstår), tar inte särskilt mycket av touchkänslan även om jag misstänker att den har en del av “apelsinskal-känslan” det pratas om, upplever dock inte som helst problem och touchen funkar utmärkt. Köpte full body med applicerade enbart framsidan, kan därför ej kommentera baksidan. Enda negativa: Lite svår att applicera samt ett stort antal små bubblor (mikroskopiska) syns till en början, vissa går inte bort förräns efter 1 vecka.
Jag har haft Zagg nu i ca. 5 månader. Efter en månad tog jag bort skärmskyddet så otroligt strävt och “oföljsamt”. Man tappar helt känslan av en bra pekskärm. När man ska flytta ikoner så kan man nästan inte dra dem “över kannten” till nästa skärm. Riktigt dåligt. Själva “full body” gick bra att få dit. Med lite vatten och en droppe diskmedel så fick jag dit det utan bubblor och det har suttit ganska bra. Den medföljande svampen(?) var inget att ha, inget bra glid när man ska trycka bort luftbubblor.
Nu, sedan en tid, har det däremot lossnat runtom längs skärmkanten och nedåt baksidan ca 1-2 mm.
Har köpt ett nytt som jag ska sätta dit. Tyvärr så kan man bara köpa “full body” så jag kommer tt ha själva skärmskyddet över.
Någon som vill köpa ett Zagg skärmskydd? 🙂
@r_o_n 71584 wrote:
Jag har haft Zagg nu i ca. 5 månader. Efter en månad tog jag bort skärmskyddet så otroligt strävt och “oföljsamt”. Man tappar helt känslan av en bra pekskärm. När man ska flytta ikoner så kan man nästan inte dra dem “över kannten” till nästa skärm. Riktigt dåligt. Själva “full body” gick bra att få dit. Med lite vatten och en droppe diskmedel så fick jag dit det utan bubblor och det har suttit ganska bra. Den medföljande svampen(?) var inget att ha, inget bra glid när man ska trycka bort luftbubblor.
Nu, sedan en tid, har det däremot lossnat runtom längs skärmkanten och nedåt baksidan ca 1-2 mm.
Har köpt ett nytt som jag ska sätta dit. Tyvärr så kan man bara köpa “full body” så jag kommer tt ha själva skärmskyddet över.
Någon som vill köpa ett Zagg skärmskydd? 🙂
Invisible Shield Back 3G/3G S iPhone – iPhonebutiken.se
Har använt IS i nästan 2 år på min iPhone är dock inne på min 4:e.
Håller väl 5-6 månader, innan de blir för slitna. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.