Front page › Forums › Övriga ämnen › Den officiella Off-topic tråden – ordet är fritt
-
AuthorPosts
-
Det sägs att hoppet är det sista som överger en, trots den minst sagt komplicerade situationen hoppas och tror jag på ett lyckligt slut.
@steffeiphone 78544 wrote:
Jag kom tillbaka på en enhörning.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA:P:P:o:laugh::laugh::eek::eek::eek::eek::eek:
Hej då!
slaneby
September 16, 2010 at 16:21Post count: 0Kollar på bompa och väntar på att kaffet skall bli klart 🙂
beställde nyss en kebabpizza utan kebab, seriöst :å
Hur gick det egentligen med förklaringen om vad som händer igår, som Simon skulle skriva?
kan någon skicka pm till mig, om vilka det är som lägger bud för siten? skulle vara lite intressant o veta vilka som har chansen att bli dom nya ägarna.
Varför blev inte vi erbjudna ? att buda på siten:confused: ?
Kommer Simon med officiell mörkläggning snart ?
Edit: menar förklaring:laugh:Rykterna säger att det är påväg ett nytt system till forumet. Forumet kommer kanske att få – om man ska tro på rykterna – ett system som kallas för ryktessystem. Systemet kommer att innebära att man kan slänga in en liten röst för varje inlägg som någon skriver. Antingen ett litet plus eller ett minus.
Detta get användaren anséende. Så om en person skriver massa bullshit, kommer h*n troligtvis att ligga minus i anséende. Och en person som skriver vettiga inlägg, kommer ha högt anséende.
Vi får väl se om rykterna stämmer 🙂hehe det är pågång, men om det blir så, ska det bli intressant att se hur mycket
mrsmart kommer få 😉
tänkte på hans signatur
(Och ja, verkar mina inlägg inte bidra med något så skrev jag det bara för att jag vill nå upp till drömgränsen 1000-inlägg.)@pongo 78594 wrote:
hehe det är pågång, men om det blir så, ska det bli intressant att se hur mycket
mrsmart kommer få 😉
tänkte på hans signatur
(Och ja, verkar mina inlägg inte bidra med något så skrev jag det bara för att jag vill nå upp till drömgränsen 1000-inlägg.)Tror nog att alla redan vet att han inte bidrar med seriösa inlägg. Oftast.
@pongo 78594 wrote:
hehe det är pågång, men om det blir så, ska det bli intressant att se hur mycket
mrsmart kommer få 😉
tänkte på hans signatur
(Och ja, verkar mina inlägg inte bidra med något så skrev jag det bara för att jag vill nå upp till drömgränsen 1000-inlägg.)Jag tar det som en komplimang. 🙂
(Se där, ytterligare ett inlägg närmre drömgränsen 1000-nlägg)
Killar, har ni sett?
https://www.iphoneinfo.se/forum/nyheter/9539-ryktesvisning.html#post78638
@mossarelli 78639 wrote:
Killar, har ni sett?
https://www.iphoneinfo.se/forum/nyheter/9539-ryktesvisning.html#post78638
Så mitt rykte stämde 😮 🙂
Status: Ledsen
Fredagskväll! Dags att hämta någonting att tugga på. Tänkte iA
Kollar vad jag har hemma
Ser en gammal potatis från en matlåda liggandes i kylen. – Det här duger inte! Sade iA för sig själv
Ska ner och handla något gott på Ica.
Går mot dörren – Fryser lite och ändrar mig. Stannar hemma istället
iPhonen blippar till – sms! Tänkte iA
Men nej nej. Det är bara batterinivån som har 20% kvar.
Passar på att kolla om det har kommit några nya sms. – Svar nej.
Senast mottagna sms – 3 Augusti
Blir ledsen.
Känner för att tröstäta.
Går till kylen och plockar fram den gamla potatisen.
Status: Glad.@iash 78764 wrote:
Status: Ledsen
Fredagskväll! Dags att hämta någonting att tugga på. Tänkte iA
Kollar vad jag har hemma
Ser en gammal potatis från en matlåda liggandes i kylen. – Det här duger inte! Sade iA för sig själv
Ska ner och handla något gott på Ica.
Går mot dörren – Fryser lite och ändrar mig. Stannar hemma istället
iPhonen blippar till – sms! Tänkte iA
Men nej nej. Det är bara batterinivån som har 20% kvar.
Passar på att kolla om det har kommit några nya sms. – Svar nej.
Senast mottagna sms – 3 Augusti
Blir ledsen.
Känner för att tröstäta.
Går till kylen och plockar fram den gamla potatisen.
Status: Glad.En historia vi alla kan relatera till. jag fällde nästan en tår mot slutet men så kom den lyckliga vändningen. :rolleyes:
Osociala alla var ikväll då. 🙁
Nästan så att jag vill ha ditt nr iAsh, alla behöver höra sin sms-signal någon gång, hehe men serri, nice liten saga
@pongo 78792 wrote:
Nästan så att jag vill ha ditt nr iAsh, alla behöver höra sin sms-signal någon gång, hehe men serri, nice liten saga
Förstår att du vill ha mitt nummer, men blir så jobbigt för oss kändisar när vi delar ut våra telefonnummer. Man ger en person numret, och så vet snart hela Sverige numret 😉
Tack. Faktist en sann berättelse.
Men nu är jag ledsen igen, ska jobba i 5 timmar om 10 timmar och 30 minuter.Verkar som iMedia.nu har lite att jobba att göra nu, ang. forumet.
För er som inte vet om det, så har forumet blivit spammat med inlägg som visar fina bilder på nakna män som gör massa trevliga saker.@iash 78811 wrote:
Det var väl första tanken hos mig också. Men jag tror faktist att det är ren och skär otur : /
Varit och arbetat. Men det är nu borta som tur är =).
Kommer komma ny funktion med invite-system senare :P.
Otur tror jag det inte var, då det inte är så vanligt med spammare som skriver på tyska och gör det från en svensk ip-adress.Någon som känner sig hotad bara.
ip-adressen är sparad iaf.
Dela gärna med dig pm-a ip adressen, har kontakter, för se vad vi kommer fram till.
@iPhoneReservdelar.se 78820 wrote:
Dela gärna med dig pm-a ip adressen, har kontakter, för se vad vi kommer fram till.
Hjulen sätts i rullning. 😀
@iPhoneReservdelar.se 78820 wrote:
Det sköna är att jag ser referens-länken vilken sida de var på innan de besökte.
Så jag vet vart personen i fråga kom från för sida.Men ingen idè att börja bråka om det.
De får gärna gotta sig i det hela.Jag ser det som en osäkerhet från personen i fråga bara.
slaneby
September 18, 2010 at 12:36Post count: 0Mobilen blev officielt porrinvigd (lite gamla bilder dock) :-O
Lär ju inte vart googlespam iallafall 😉Fick ip…
Tar tag i det på måndag…..
(Det här börjar kännas som mina tidiga internet dagar, när vi hackade, spammade, attackerade osv.) Undrar om mina internet vänner från gammla dar, dammar av sina verktyg och hjälper till lite 🙂Hemma från arbetet 🙂
Skönt kommer det bli med en riktig mediaspelare för videos framöver till iPhone & iPod Touch iaf.
Finns tillgänglig för iPad den 21 September iaf: VLC även känd som VideoLan kommer till AppStore för iPad | iMedia
Livar upp tråden lite. Någon mer än jag som mår lite dåligt?
@iash 79222 wrote:
Livar upp tråden lite. Någon mer än jag som mår lite dåligt?
Faktiskt inte :). Blev glad när jag slog upp mailklienten här hemma och såg att det trillat in lite ansökningar som man genast gick igenom.
Indirekt är man kanske lite ledsen då sonen min som inte ens är ett år, ligger och är sjuk med feber och halsont :/.
Det som hänt är skit, och det kommer nog kännas så långt fram…
vi kan dock inte lämna användare helt utan stöd.
Vi som tjafsar och “mår dåligt” är de som kan och som hjälper mest…@muffins 79223 wrote:
Faktiskt inte :). Blev glad när jag slog upp mailklienten här hemma och såg att det trillat in lite ansökningar som man genast gick igenom.
Indirekt är man kanske lite ledsen då sonen min som inte ens är ett år, ligger och är sjuk med feber och halsont :/.
Aj då! Inte kul med sjuka barn. Tänkte väl att jag skulle hinna dra ihop en recension på någon applikation innan jag hoppar till sängen.
@iPhoneReservdelar.se 79224 wrote:
Det som hänt är skit, och det kommer nog kännas så långt fram…
vi kan dock inte lämna användare helt utan stöd.
Vi som tjafsar och “mår dåligt” är de som kan och som hjälper mest…Är inte helt säker på att vi pratar om samma sak. De flesta har väl lagt det bakom sig, som du talar om?
@iash 79225 wrote:
Aj då! Inte kul med sjuka barn. Tänkte väl att jag skulle hinna dra ihop en recension på någon applikation innan jag hoppar till sängen.
Gör så, släng det i rätt del-forum bara så drar jag en kik på det när det är klart.
Du får välja själv om du vill vara anonym eller inte.Om du vill vara anonym behöver du inte skriva något namn.
Men vill du ha ditt namn i recensionen på förstasidan så får du kluddra dit med ett förnamn och efternamn.Om du inte vill ha ditt riktiga förnamn & efternamn utskrivet i recensionen på förstasidan så välj ett psynonym-namn eller nått.
Nej det är absolut inte roligt med sjuka barn.
Speciellt inte när de inte förstår något.
Ett barn som har ont skriker ju, och ju mer han skriker ju ondare får han ju i halsen :/.@iPhoneReservdelar.se 79229 wrote:
Yttligare täcken på att jag arbetat hårt idag 🙂
Missade helt o hållet tidigare inlägg och utgick ifrån att vi fortfarande pratar om samma saker i denna tråd…
god natt…Det är nog bäst att du sover lite nu 🙂
Sov så sött@iPhoneReservdelar.se 79229 wrote:
Yttligare täcken på att jag arbetat hårt idag 🙂
Missade helt o hållet tidigare inlägg och utgick ifrån att vi fortfarande pratar om samma saker i denna tråd…
god natt…Sov så gott =).
Du får säkerligen ett samtal imorgon eller övermorgon, om det vi snackade om per mail.är så ofantligt besviken på folket i umeå som inte vill dricka på en tisdag… fanta och rosé…
samt tydligen får man inte protestera mot moderaterna i samband som man protesterar mot sd…@pongo 79232 wrote:
är så ofantligt besviken på folket i umeå som inte vill dricka på en tisdag… fanta och rosé…
samt tydligen får man inte protestera mot moderaterna i samband som man protesterar mot sd…[YOUTUBE]1kpR1OkMt6w[/YOUTUBE]
Nu är man helt färdig.
Ett barn som vaknar upp varannan timma pga ont i halsen och feber och jag som suttit uppe och kodat hela natten och även pushat ut lite nyheter med mera.Nu bannemig ska jag snarka i 1 ½ timma innan det är dags att gå upp för dagen.
hehe muffins, de var den videon som fick mig att testa rosé och fanta!
firar idag min viktnedgång, från 105kg till 69,4kg på 1år
firas med ännu en flaska Rosé 😛Passar på att säga godmorgon för min del nu då.
Man kom inte i säng så tidigt som man trodde. Blir stekpannan i huvudet inatt om jag inte somnar i tid.iAsh, såg du PM:et du fick av mig?
Posts som innehåller länker till roliga filmer ska postas i “Posta YouTube videor här!”- tråden. 🙂
Min var egentligen en recenssion av iphone kopia, men rolig är den 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.