Front page › Forums › Övriga ämnen › Den officiella Off-topic tråden – ordet är fritt
-
AuthorPosts
-
@iPhoneReservdelar.se 78838 wrote:
Fick ip…
Tar tag i det på måndag…..
(Det här börjar kännas som mina tidiga internet dagar, när vi hackade, spammade, attackerade osv.) Undrar om mina internet vänner från gammla dar, dammar av sina verktyg och hjälper till lite 🙂@pongo 79273 wrote:
hehe muffins, de var den videon som fick mig att testa rosé och fanta!
firar idag min viktnedgång, från 105kg till 69,4kg på 1år
firas med ännu en flaska Rosé 😛Najs!
Hur var mixen då? Låten suger så man litar inte så mkt på “drinken” . Typ som sprite å vitt vin?
Något som är ruskigt gott är whisky + mjölk/oboy faktiskt =). Tar man rätt mängd av båda så blir det lite pina colada-stuk på det hela.
@h3nr11k 79306 wrote:
Najs!
Hur var mixen då? Låten suger så man litar inte så mkt på “drinken” . Typ som sprite å vitt vin?
detta är faktiskt första gången jag blandar vin med något ens, men drinken vart helt okey faktiskt, ta och smaka själv, en flaska rosé kostar mellan 44kr-100kr, inte så mycket förlorat om du inte gillar det
oj kanske ska svara på din fråga också, med tanke på att detta är den andra gången i rad jag gör detta, så japp det föll i min smak, har aldrig smakat på vitvin och sprite, så kan inte säga något om det
Setat uppe och inväntat sn0wbreeze 2.0.
Nu har den kommit ut och guiden är färdigskriven och publicerad. Nu är det bannemej dags för mig att sova lite =)@muffins 79308 wrote:
Något som är ruskigt gott är whisky + mjölk/oboy faktiskt =). Tar man rätt mängd av båda så blir det lite pina colada-stuk på det hela.
Mintu + pucko e farligt gott!
@pongo 79309 wrote:
detta är faktiskt första gången jag blandar vin med något ens, men drinken vart helt okey faktiskt, ta och smaka själv, en flaska rosé kostar mellan 44kr-100kr, inte så mycket förlorat om du inte gillar det
oj kanske ska svara på din fråga också, med tanke på att detta är den andra gången i rad jag gör detta, så japp det föll i min smak, har aldrig smakat på vitvin och sprite, så kan inte säga något om det
Well. Får vänta ett år tills jag är 20 ;-). Hur gjorde du för att torska så mkt vikt? Åt mindre å tränade mer
?
@muffins 79318 wrote:Setat uppe och inväntat sn0wbreeze 2.0.
Nu har den kommit ut och guiden är färdigskriven och publicerad. Nu är det bannemej dags för mig att sova lite =)Köttigt! Jag sov mer än 4 timmar för första gången på 1,5 månad :-p
@h3nr11k 79327 wrote:
Well. Får vänta ett år tills jag är 20 ;-). Hur gjorde du för att torska så mkt vikt? Åt mindre å tränade mer?
slutade köpa läsk, åt nyttigare och drog ner på portionsstorlekarna. inget godis och inte lika mycket öl på fester/krogar. så nah vart faktiskt inget tränande 😀
men nu den 26-27 ska jag börja gå gym för att forma om mig@pongo 79383 wrote:
slutade köpa läsk, åt nyttigare och drog ner på portionsstorlekarna. inget godis och inte lika mycket öl på fester/krogar. så nah vart faktiskt inget tränande 😀
men nu den 26-27 ska jag börja gå gym för att forma om migGym för att forma om dig? Du är som en verklig playdo-deg alltså 😉
@pongo 79393 wrote:
i wish! skulle gå snabbare om jag var gjord av playdo-deg 🙁
Det löser sig alltid =).
Har själv varit på G med gym för att pumpa upp armarna lite. Men sen kom ett barn till, och det gjorde de hela mycket billigare för mig.Konka runt med en unge ofta om dagarna i famnen det ger bra träning för armarna det =).
Nu är det 15.6KG man bär runt på.
Billigare än ett gymkort 😀haha! måste prova på det när man får själv barn =)
fast du ljuger lite där va, billgare än gymkort? ett barn kostar väl mycket mer
den ska ju gå upp i vikt så du får högre vikt att bära på 😉@pongo 79395 wrote:
haha! måste prova på det när man får själv barn =)
fast du ljuger lite där va, billgare än gymkort? ett barn kostar väl mycket mer
den ska ju gå upp i vikt så du får högre vikt att bära på 😉Beror på hur man ser saken.
Barn + gymkort är ju dyrare än vad barn minus gymkort är ;).
Oja du ska bara veta… Blöjpaket spottar man ut som bara den. Och de är inte billiga heller. Sen mat,kläder etc. Slutar med att man blir pensionär och ligger back ett par miljoner :).Läste för många många år sedan att genomsnittskostnaden för ett barn från födseln upp till 18 är 1 miljon kronor. Men det lär vara ruskigt mer nu, med tanke på att det var 5+ år sedan man läste om det.
Annars funkar 1 ½ liters mjölkpaket eller liknande för att träna hemma =)
@pongo 79309 wrote:
Vitt vin och cola blandar Spaniorerna till vardags-dricka, vitt och sprite säljer krogarna som “dagens vin” här hemma… Smakar bättre än det låter;)
slut på mitt roande..
ip4 blev stulen denna natt… ring balle säger jag
skitsamma, ska dom nöja sig med 140-150kr kontantkort tills den blir spärrad så visstär nykter nu och säger så här, damn vad naken jag känner mig utan en telefon
ska snart spärra den, men hur mycket kommer denna ficktjuv kunna använda av telefonen när den blir spärrad?men har iaf beställt en ny.
Fyfasen va trist, var det någon som plockade den ur fickan på dig ? eller var det ett hederligt personrån ?
400 inlägg. 600 kvar till 1000. Då är man odödlig.
@pongo 79485 wrote:
är nykter nu och säger så här, damn vad naken jag känner mig utan en telefon
ska snart spärra den, men hur mycket kommer denna ficktjuv kunna använda av telefonen när den blir spärrad?men har iaf beställt en ny.
i Sverige lär de inte ha nån större nytta av den än att anväda som iPod 🙂
Däremot blir IMEI nr sällan spärrad utomlands, så i princip utanför Skandinavien fungerar den (har för mig att Danmark, Norge, Sverge, och Finland har ett sammarbete så telefonen blir spärrat automatiskt i norden)inget så spännande som personrån 🙁
hey för den delen, vart fanns ni när Kissie behövde iphone 4 hjälp 😉
Kissies blogg – Behöver iphone 4 hjälp!!Oh noes! Jag kunde ju ha hjälpt ‘na 🙁
Grattis på 1års-dagen H3NR11K!
Var finns det en sladd att köpa så man kan koppla en exdern hårdisk till två datorer? 🙂
I så fall får du göra om den till nas altå nätverksdisk
Det finns usb switch men är inte att rekomendera för hårriskJag har gjort det omöjliga.
Tidigare ikväll så träffade jag en finne som var 17 år. Han var på besök i här i Norrtälje och vi var på samma fest. Eftersom han var finne, så passade jag på att klaga lite på finland.
Som försvar så kom han med att de kunde dricka mycket mera. Och det accepterade jag.
Men han ville verkligen bevisa det genom en tävling. Att dricka 25cl Koskenkorva.
Man som jag var, accepterade jag utmaningen. Men till min förvåning, klarade jag att dricka allting utan att ens ge ett enda ansiktsuttryck. Han klarade dock bara hälften.
Nu känner jag mig riktigt duktig. Jag har slagit en kille som kommer från spritens land.25cl? Ifs.. du är lite yngre än jag 😉 På KTH lär man sig att verkligen dricka!
Idag känner jag mig relativt häftig faktiskt
500-klubben! Here I come!
Fick en rolig mail av google idag
________________________________________________________ANNONSTEXT:
iPhone Reservdelar
Display Byte från endast 649kr
Dessutom är det alltid fraktfritt
iPhone glasbyte iPhone displaybyte iPhone LCDVidtagen åtgärd: Tillfälligt avstängd – Väntar på redigering
Problem: Varumärkesterm i annonstext
~~~~~~~~~FÖRSLAG:
-> Annonsinnehåll: Ta bort följande varumärke från din annons: iPhone.
____________________________________________________________Undrar verkligen hur man ska kunna annonsera reservdelar tillbehör mm till iPhone om man inte får använda termen iPhone i annonstexten.
blev besviken på min köttfärs igår kväll, det resulterade i att man tog med sig en halvliter vin på väg till kiosken för att köpa cigg,
slutade med att man hängde på krogen resten av kvällen. tur att man är ledig idag
malibo och juice samt öl.
@iPhoneReservdelar.se 82359 wrote:
Fick en rolig mail av google idag
________________________________________________________ANNONSTEXT:
iPhone Reservdelar
Display Byte från endast 649kr
Dessutom är det alltid fraktfritt
iPhone glasbyte iPhone displaybyte iPhone LCDVidtagen åtgärd: Tillfälligt avstängd – Väntar på redigering
Problem: Varumärkesterm i annonstext
~~~~~~~~~FÖRSLAG:
-> Annonsinnehåll: Ta bort följande varumärke från din annons: iPhone.
____________________________________________________________Undrar verkligen hur man ska kunna annonsera reservdelar tillbehör mm till iPhone om man inte får använda termen iPhone i annonstexten.
Haha! Ibland undrar man ju..
@pongo 82360 wrote:
blev besviken på min köttfärs igår kväll, det resulterade i att man tog med sig en halvliter vin på väg till kiosken för att köpa cigg,
slutade med att man hängde på krogen resten av kvällen. tur att man är ledig idag
malibo och juice samt öl.
Malibu ska blandas med mjölk. Det är det enda goda.
nah, inte om man magen är känslig mot mjölk 😉
Det enda som händer, är väl att du får rännskita? (Antog att du var laktosintolerant)
nah inte det enda, får la ont i magen också, så nej tack ^^
ush, tog och drack en 2dagars gammal öl nyss 🙁
(ville bara skriva något random så man kom upp i 700poster)kan roa er med en bild på mig från en fest i helgas..
tjejerna ville visst ha det lite roligtdammit! jag rick rollade mig själv på spotify. sökte en låt så råkade jag hitta Rick Ashley låten
Tänk om alla med “fellåsta” iphones bytte med varann så skulle säkert ingen behöva låsa upp lurarna 😉 utan kunna JB:a utan krångel….. jag tror att person 1 som har Telia abb men lur låst till 3 och person 2 som har 3 abb men lur låst till Telia skulle behöva en “iphone-swap-app” tänk va livet skulle vara lättare….
@tompasod 83662 wrote:
Tänk om alla med “fellåsta” iphones bytte med varann så skulle säkert ingen behöva låsa upp lurarna 😉 utan kunna JB:a utan krångel….. jag tror att person 1 som har Telia abb men lur låst till 3 och person 2 som har 3 abb men lur låst till Telia skulle behöva en “iphone-swap-app” tänk va livet skulle vara lättare….
Visst kommer man på många idéer när man är full?
testpilot tråden blev visst inte bara låst, utan raderad också 😀
Jo.. Det spårade som fan. Å sen blev TS bannad 😛
Han är 16 år, jag tycker att han ska få en chans tilll.
TS var skinza.se
Well.. Han fick varning på varning. Han gick på dig (iPReserv) och vara allmänt 16årig..
Kollar med resterande admins/mod vad de säger
Han gör väl inte mer reklam än reservdelar-killen.
Blivit hackad igår kväll …
~ # ~ / HaCkEd By TeRoRisTe_Mc ~ # ~ -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.