Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skal & Skydd › Ditt/Dina iPhone 4 skydd.
-
AuthorPosts
-
Vad anser ni är det bästa materialet?
TPU, silikon eller hårdplast? Själv föredrar jag TPU
TPU är en typ av mjuk plast@skinza.se 82880 wrote:
Vad anser ni är det bästa materialet?
TPU, silikon eller hårdplast? Själv föredrar jag TPU
TPU är en typ av mjuk plastJag råder dig verkligen att läsa forum regler och prata med moddar om nåt är oklart.
Med tempot som du kör på kommer du bara få en ban.@iPhoneReservdelar.se 82883 wrote:
Jag råder dig verkligen att läsa forum regler och prata med moddar om nåt är oklart.
Med tempot som du kör på kommer du bara få en ban.…………….
@iPhoneReservdelar.se 82883 wrote:
Jag råder dig verkligen att läsa forum regler och prata med moddar om nåt är oklart.
Med tempot som du kör på kommer du bara få en ban.För det första är inte det här reklam – det är en undersökning så jag kan få reda på vilka fodral som är populärast – Precis sådana undersökningar det tidigare har gjorts på detta forum. Kom inte och säg att jag gör reklam när du skriver som du gör du själv gör det; det är lite märkligt att du skriver så här:
“Du registrerar dig med ett syfte och detta är att göra reklam för ett företag.
Så får det inte gå till.”Vänligen tänk dig för innan du skriver något sånt här.
Ska ni köpa skydd så beställ på ebay, kostar ju ingenting jämfört mot svenska butiker.
Köpte hem ett helt gäng skydd för 15-100:-/st, samma som säljs här för 349:-/st.
@skinza.se 83710 wrote:
Det var därför jag startade Skinza och säljer fodralen för bara 69kr styck. Det som är bra med att beställa inom sverige är:
– Snabb frakt
– Trygghet
– Ångerrät
– Går varan sönder så får du en ny
– Handlar du på Ebay är chansen stor att du luras!Din post några inlägg ovan var måhända inte reklam, men detta är den reklam så det tjuter om det. Kan du åtminstone vara sublim? Reklam är inte tillåtet.
Jag misstänker att du åker på en ban-snart, så snälla nöj dig med signaturen.
@skinza.se 83710 wrote:
Det var därför jag startade Skinza och säljer fodralen för bara 69kr styck. Det som är bra med att beställa inom sverige är:
– Snabb frakt
– Trygghet
– Ångerrät
– Går varan sönder så får du en ny
– Handlar du på Ebay är chansen stor att du luras!Nu börjar det gå överstyr, och du har fått en varning. Majoriteten av dina inlägg är egenreklam, inget snack om saken, vad du än säger.
Fortsätter du bara posta massa egenreklam kommer du tyvärr åka på en bann. Forumet är ingen reklampelare. Har du något intressant att tillföra ämnet som inte är direkt egenreklam, posta då, annars inte.
Tack.
Eftersom tråden har spårat ur helt och hållet så låser jag denna tråd, och raderat all personlig information. Sluta upp med smutskastningen.
Skinza.se du har blivit varnad tidigare, fortsätter liknande diskussioner eller självklara inlägg/trådar för egenreklam så åker du på en bann.
Har ni något att säga varandra så ta det privat via PM.
Tack.
*Tråd låst*
-
AuthorPosts
- The topic ‘Ditt/Dina iPhone 4 skydd.’ is closed to new replies.