Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Era Topp-10 program till iPhone?
-
AuthorPosts
-
för alla som inte kommer ifrån appstore. Vilket är nästan alla som har listats.
för alla som inte kommer ifrån appstore. Vilket är nästan alla som har listats.
Tjena, har varit offline ett tag från Iphone scenen då skärmen varit död sen juli 2008. Fick dock hem den igår med ny skärm, har installerat 2.2.1, vet ej om jag bör gå upp till 2.2.2? Tänkte med apps och sånt som inte funkar till det än?
Hur som helst, nu till frågan: Saknar grymt mycket både Tap tap revolution (som nu heter Revenge?) Så om ni har någon source till det?
Sen så skulle jag vilja ha (i)drummer, men det har jag hört att det inte finns längre? Det borde gå att få tag på:eek:? Även om ni har source till det också?
Sen tänkte jag höra vilket ni rekommenderar mest, installer eller cydia. Cydia kom precis när min iphone pajjade så jag har inte jätte koll på skillnaden. Men det ska va hur programmen är uppbyggda?
Så vad är fördelen och nackdelen med de båda programen? Känns onödigt att ha båda installerade som jag har nu.Mvh Crille.
2.1.1 finns inte?
Men nu när du kommit över 2.0 så kan du ladda ner det mesta i spel/program från appstore 🙂 Sök på det i appstore bara:P Är du inte sugen på att betala för grejjerna, sök på youtube om hur man installerar gratis appstore apps;)
Sen är cydia mycket bättre 😀Tap tap revenge funkar ju så mycket bättre nu än tidigare så bara å ladda hem det ifrån Appstore.
Kungen, han skrev inte 2.1.1 utan 2.2.1, och det är 2.2.2 som inte finns.
Kan ni inte skriva era gratis program 10 i topp som man kan hämta från Installer och Cydia? Skriv oxo vilket source det är ifrån!!!???
Skulle vara MYCKET lättare!!!Förlåt om frågan är självklar men vad är skillnaden på Summerboard och Winterboard?
Summerboard är tema ändraren för 1.x.x
Winterboard är tema ändraren för 2.x.x
Men summerboard teman går att installera i winterboard 🙂Hur får jag ett användarnamn och lösenord till AppStore?
Hej, jag är helt ny och undrar, var får ni tag i programmet? jag har förstått hur cyndia och sources och allt funkar, men vilka sources använder ni för att, låt säga, ladda hem NES/SNES/GENESIS emulatorer och ROMS ?
Tack på förhand !
MoffeFinns det nån god damn möjlighet att få IDRUMMER till telefonen fast applikationen inte finns att tanka från Moocows hemsida längre? Om det ligger nån rest länk på någon annan hemsida eller så? Eller har de stängt ner program helt så det inte ens fungerar för er som har det på telefonen redan?:( /Crille
Är det det här du menar så finns det ju i App Store.
@fjompa666 26290 wrote:
Är det det här du menar så finns det ju i App Store.
Om den du länkade till är lika/en vidare utveckling av moocows så är det den jag söker. Det skall vara som denna iaf:
YouTube – Harder, Better, Faster, Stronger – iPhone Drummer
Det viktigaste av allt är att det går att lägga in egna drum-kits, annars är det tyvärr inte det program jag söker.
SummerBoard
– Möjligheten att byta tema <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??NES-emulator
– Spela NES-spel på iPhonen <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Flashlight
– Ökar ljusstyrkan på skärmen så att man kan använda den som en ficklampaSketches
– Ritprogram, styr med fingrarna.Labyrinth
– Sjukt roligt labyrint spel där man vinklar telefonen för att kulan ska röra på sig.Touchpad Pro
– Fjärrstyr datorn via Wi-Fi. Smidigt när man behöver byta låt när man inte sitter vid datorn! <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Boss Prefs
– Aktivera/Avaktivera tjänster som SSH, WiFi, EDGE på ett klick.MxTube
– Laddar ner YouTube-videor. <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Pianist
– Grym Piano-simulator!RealArtist
– Förvränga bilderVart hittar man dom programmen i itunes?!?! eller måste jag jailbreaka.?!?!?!
@hall3n 26360 wrote:
SummerBoard
– Möjligheten att byta tema <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??NES-emulator
– Spela NES-spel på iPhonen <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Flashlight
– Ökar ljusstyrkan på skärmen så att man kan använda den som en ficklampaSketches
– Ritprogram, styr med fingrarna.Labyrinth
– Sjukt roligt labyrint spel där man vinklar telefonen för att kulan ska röra på sig.Touchpad Pro
– Fjärrstyr datorn via Wi-Fi. Smidigt när man behöver byta låt när man inte sitter vid datorn! <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Boss Prefs
– Aktivera/Avaktivera tjänster som SSH, WiFi, EDGE på ett klick.MxTube
– Laddar ner YouTube-videor. <– FINNS INGET SOM HETER SÅ??Pianist
– Grym Piano-simulator!RealArtist
– Förvränga bilderVart hittar man dom programmen i itunes?!?! eller måste jag jailbreaka.?!?!?!
Jailbreak…… :rolleyes:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.