International-orders diskussion för iPhone 3G

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone International-orders diskussion för iPhone 3G

Viewing 3 posts - 51 through 53 (of 53 total)
  • Author
    Member
    Post count: 356

@lillebror 8241 wrote:

perk och andra: Om man köper den där i Norge och låser upp den och använder ett annat SIM-kort och allt sånt, kommer uppdateringar från Apple och liknade gå helt smärtfritt eller kommer man få pula med devteam eller så?

ja allt fungerar klockrent. jag uppdaterade min till 2.0.1 igår och det gick smärtfritt, eller ja.. trodde inte de funkade först så tog en återställning till och efter de funkade de 🙂
    funderar på att sälja min operatörsfria 8gb och skaffa en 16gb istället.

mekadin
    Member
    Post count: 3

Jag ska göra en beställning på IO nu. Men frågetecken kvartstår.
    När man ska beställa en 3G variant så står det vid val av Network att man kan välja New/Sealed eller Unlocked(+49$). Betyder New/Sealed att den är bunden, att man får låsa upp den själv eller?

Halle
    Member
    Post count: 837

@dawaith 8211 wrote:

Det är nu bekräftat (om ni missat det), att det är en scamm sida, så håll er borta från den. Han som ägde den verkar iof ha gått under jorden nu men iaf..

Länk till artikel om det
    (Edit* Som ovan såg jag).

Kolla in gubben och tanten, hehe (småflinar). Jag undrar vad det är som motiverar ett par i övre 50-årsåldern (möjligen tidigare 60) att ta en sådan risk för en pryl? Folk verkar helt ha tappat verklighetsuppfattningen.

Viewing 3 posts - 51 through 53 (of 53 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.