Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Iphone v4 – vad vill vi ha?
-
AuthorPosts
-
@ponyboy 49577 wrote:
Med riktig flash så behövs det inte längre svt.play lr tv4.play apps. Man kan streama filmer och serier från alla stream sajter. Förstår att apple inte tillåter riktig flash med tanke på att itunes säljer tv-serie avsnitt.
Och 3G restriktionerna är från apple. T.ex apple vill inte att man ska kunna använda sig av skype med 3G för då förlorar operatörerna de har kontrakt med intäkter.
mm, det är nog rätt om 3g. Tur att JB finns!
Tycker fortfarande att Flash vore onödigt 😛 Tänk all reklam på nätet! 😮något som jag tror kommer komma med firmware uppdateringen i samband med iphen v4 är fm-radio eftersom fm chippet finns i ipod touch 3gen, iphone 3g, iphone 3gs så det är något jag väntar på. om apple nu inte bestämmer sig för att det bara ska fungera på iphone v4 och inte 3g/3gs
@duked 49557 wrote:
Önskvärda förbättringar:
-flash-stöd (av/på funktion)
-inga Apple/AT&T-restriktioner såsom att bara tillåta Slingbox TV via Wifi (skulle också automatiskt lösa punkt 1 och 5)
-bättre stillbildskamera
-xenon-blixt
-högre youtube-kvalitet vid 3G
-multitasking
-högre skärmupplösning(punkt 1, 2, 5 och 6 funkar hjälpligt redan nu med (kommande) SVTPlay-app, JaaDuVNC och jailbreak)
va att jag inte har upptäckt det vad heter jailbreak appsen för flash-stödet och skärmupplösningen??
alright!
Det kanske presenteras en ny iphone 28 juni? :0
WWDC 2010 Likely from June 28-July 2nd – Mac Rumors@roqua 49607 wrote:
va att jag inte har upptäckt det vad heter jailbreak appsen för flash-stödet och skärmupplösningen??
Hjälpligt flash:
-vissa flash-videositer -> videohamster.
-SVT Play -> ev. SVT Play-app. (*)
-siter som kräver flash (tex. svenskaspel.se) -> JaaDuVNC. (*)Bättre Youtube-kvalitet och Slingbox-TV via 3G:
3G Unrestricter/Tricker ThreeG.Hyffsad multitasking:
Backgrounder.(*) kräver ej jailbreak.
Vad du menar med app för skärmupplösning vet jag inte. Krävs ny hårdvara.
Troligen har du räknat punkterna fel? En del har ju svårt med det… 😉Kan Videohamster klara av tex Facebook och Aftonbladet klipp? 🙂
EDIT: lol trodde det var en app inte en portal typ
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.