JB till iphone 4,1 finns ut nu

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak JB till iphone 4,1 finns ut nu

Viewing 13 posts - 51 through 63 (of 63 total)
  • Author
    Member
    Post count: 182

ja det ska jag ha det stod i cydia (innan jag återställde den och allt va borta) att shs för 3.1.3 va sparat. men då är det la ingen ide om man inte kan låsa upp eller? vad tycker du

muffins
    Member
    Post count: 1906

@valentine 80543 wrote:

ja det ska jag ha det stod i cydia (innan jag återställde den och allt va borta) att shs för 3.1.3 va sparat. men då är det la ingen ide om man inte kan låsa upp eller? vad tycker du

Smaksak.
    Oavsett vad du bestämmer dig för att göra, så kan du inte kringgå operatörslåset i dagsläget.

Valentine
    Member
    Post count: 182

@muffins 80545 wrote:

Smaksak.
    Oavsett vad du bestämmer dig för att göra, så kan du inte kringgå operatörslåset i dagsläget.

okej, då är det ingen ide att slösa tid på det. plus att jag vant mig vid multitasking nu 😉

Branco
    Member
    Post count: 3

Jag gör exakt som man ska göra men ingen Limera1n droppe kommer när det är klart och sen när jag startar om mobilen så har jag ej ikonen ? , vad e felet någon som kan ?

Det står done sen finns det inget.

muffins
    Member

@branco 80561 wrote:

Jag gör exakt som man ska göra men ingen Limera1n droppe kommer när det är klart och sen när jag startar om mobilen så har jag ej ikonen ? , vad e felet någon som kan ?

Det står done sen finns det inget.

Bara börja om från början. Det är en buggig applikation som är dåligt byggd.

Branco
    Member
    Post count: 3

men jag har gjort det nu typ 4 gånger 🙁

muffins
    Member

@branco 80573 wrote:

men jag har gjort det nu typ 4 gånger 🙁

Precis likadant med blackra1n, som är en applikation av samma skapare av limera1n – fick jag sitta allt mellan 1-20 ggr innan det löste sig för mig.

Vissa har t.o.m behövt byta dator och testat på en annan dator och fått det att fungera direkt då.

swag
    Member
    Post count: 357

hej min telefon hittar inte min opratör längre sen jag jb den idag någon som vet va felet kan vara funkade tidigare idag

muffins
    Member

@swag 80580 wrote:

hej min telefon hittar inte min opratör längre sen jag jb den idag någon som vet va felet kan vara funkade tidigare idag

Slutade det att funka efter du jailbreaka med limera1n?

swag
    Member

ja efter ett tag vet ej om jag tagit ner något som stör.

muffins
    Member

Bara vänta och se om det bättrar sig efter ett tag.
    Annars får du återställa helt enkelt och se om det blir förbättrat.

Förutsatt att du har i dagsläget ett baseband som är kompatibelt med ultrasn0w.

swag
    Member

så här står det .kan inte läsa in nätverkslista

swag
    Member

tog bort detta från telefon ultrasn0w så nu funkar det igen att ringa m.m

ser att bitesms inte funkar statar jag appen så kommer jag tillbaks till första sidan på iphonen igen

Viewing 13 posts - 51 through 63 (of 63 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.