Musicdog – Streama musik gratis

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Musicdog – Streama musik gratis

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • Author
    Member
    Post count: 45

nu kan man uppdatera till MusicDog så den funkar 😀

Havalito
    Member
    Post count: 22

yes, den kom precis upp på cydia.. Bara att gå in o uppdatera igen 🙂 och skriv gärna något på Music wall ;).

återigen om ni hittar buggar så feedbacka det till mig.

xmattiasx
    Member
    Post count: 36

Är det bara jag som tycker sök funktionen verkar vara lite buggig? man kan söka efter något och hitta det för att nästa gång inte hitta ett smack (när man söker på samma sak naturligtvis) och kan man endast få fram enskilda låtar och inte hela albumet? Kan nog för övrigt bli en flitigt använd app 😉

Havalito
    Member

Finns en ny version uppe på cydia nu :).. in och uppdatera er

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@xmattiasx 86301 wrote:

Är det bara jag som tycker sök funktionen verkar vara lite buggig? man kan söka efter något och hitta det för att nästa gång inte hitta ett smack (när man söker på samma sak naturligtvis) och kan man endast få fram enskilda låtar och inte hela albumet? Kan nog för övrigt bli en flitigt använd app 😉

du är inte ensam om det

Havalito
    Member

@apple 3g 88054 wrote:

du är inte ensam om det

Det beror på att Musicdog söker efter låtarna på nätet, så ena dagen kan de finnas andra dagen inte. Men för det mesta brukar det fungera bra och låtarna är kvar riktigt länge.

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@havalito 88096 wrote:

Det beror på att Musicdog söker efter låtarna på nätet, så ena dagen kan de finnas andra dagen inte. Men för det mesta brukar det fungera bra och låtarna är kvar riktigt länge.

aja men ändåså så gillar jag din app . söker efter turkiska låtar nästan varje dag men hittar ej 🙁

Havalito
    Member

@apple 3g 88101 wrote:

aja men ändåså så gillar jag din app . söker efter turkiska låtar nästan varje dag men hittar ej 🙁

Ajdå, jag ska se va jag kan göra för att den skall hitta lite mer sällsynta låtar :)..

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.