Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Officiell diskussionstråd under WWDC10 den 7 juni kl 19:00
-
AuthorPosts
-
$199 för 16 gb!
$299 för 32 gb!
Billigt ju 😀24/6… då missade jag min gissning med 3 dagar då
har någon ens hört talas om någon som använder videochat?
1660 i USA med ett slavkontrakt hos AT&T ja
iOS4 kommer den 21:e juni – gratis! Där har ni något att längta efter! 🙂
Vad sägs om att hyra en skitstor buss alla vi här på forumet?
Dra ner till tyskland den 24, köpa varsin och lasta på med ölflak? :rolleyes:@steffeiphone 67247 wrote:
Vad sägs om att hyra en skitstor buss här på forumet?
Dra ner till tyskland den 24, köpa varsin och lasta på med ölflak? :rolleyes:Jag e på!:cool:
@steffeiphone 67247 wrote:
Dra ner till tyskland den 24, köpa varsin och lasta på med ölflak? :rolleyes:Låter fint! 😉 Synd bara jag har långt kvar på abonnemanget med min 3GS 🙁
här är alla speccar Apple – iPhone 4 – Size, weight, battery life, and other specs
Ska bli underbart när uppdateringen kommer men ett köp av 4Gn får vänta ett tag efter release 😛
Det nämdes ingenting om att den kommer ha stöd för 4G nätet när det väl finns tillgängligt? isf ligger ju Androids evo 4 lite före där.
Dra ner till tyskland den 24, köpa varsin och lasta på med ölflak? :rolleyes:Sign me up 😛
Kommer den inte stöda 4G?
Fortfarande ingen flash?
Om det är microSD så kan man väl köpa 16Gb alt 32GB själv?
Kommer Tele2 att sälja min blivande telefon?När släpps den i Sverige?
hur klockad va luren? och hur mkt ram blev det ? ngn som vet?
Haha vafan, har alla i USA bott under en sten? I videon snackar de om videosamtal som om det vore en helt ny och revolutionerande idé.
Kom inte videosamtal till Sverige runt 2006-2007? Dessutom floppade det rejält.
Apple – iPhone 4 – Design of the display, A4 processor, and moreSnacka om att jag underdrev, jag unpausade videon och såg vidare. Det är ju helt sjukt hur de hypar videosamtal. Någon som kan förklara detta? Jag fattar bara inte hur en så gammal funktion dyker upp i iPhone nu och ska ändra världen :S
Dock är jag sjukt imponerad av skärmen och glaset, 05:25 i filmen.
@alexxx 67255 wrote:
Kommer den inte stöda 4G?
Fortfarande ingen flash?
Om det är microSD så kan man väl köpa 16Gb alt 32GB själv?
Kommer Tele2 att sälja min blivande telefon?När släpps den i Sverige?
Ingen flash
Ingen microSD. Innbygt minne på 16 eller 32 GB används.
Osäkert om Tele2 i dagsläget.
Någon gång i Juli.@utalker 67257 wrote:
Haha vafan, har alla i USA bott under en sten? I videon snackar de om videosamtal som om det vore en helt ny och revolutionerande idé.
Kom inte videosamtal till Sverige runt 2006-2007? Dessutom floppade det rejält.
Apple – iPhone 4 – Design of the display, A4 processor, and moreSnacka om att jag underdrev, jag unpausade videon och såg vidare. Det är ju helt sjukt hur de hypar videosamtal. Någon som kan förklara detta? Jag fattar bara inte hur en så gammal funktion dyker upp i iPhone nu och ska ändra världen :S
först och främst så tror jag döva uppskattar den funktionen, sen så kan det vara så att det även blir populärt att köra video samtal nu mer än innan. jag har inte haft nån telefon som klarat det tidigare. att du kan skifta läge så man visar vad du ser tycker jag verkar grymt bra. finnas många tillfällen man vill visa en kompis nåt som händer. tror att video kan mycket väl bli stort nu på riktigt.
köper den direkt när den kommer, undrar vilka som kommer att sälja luren utan bindning vill ju använda mitt tele 2 kört !
Längtar till om 23 månader då mitt abbonemang på 3gs går ut xD. Får väl satsa på 6g.
Undrar nu bara vilka spel som kommer att skapas nu när iphone har a4 chip och 960by640 ressen
Dra ner till tyskland den 24, köpa varsin och lasta på med ölflak? :rolleyes:Synd att det är midsommarhelgen. Annars hade jag varit på också! Men gärna helgen efter 😛
Det enda jag vart imponerad utav var skärmen och designen.
Så denna lur kommer jag skippa.Men precis som Apple säger, iPhone VAR revolutionerande när den kom.
Ska bli intressant och se vad Android svarar med efter detta.YouTube – iPhone 4 First Hands-On hands on
Kastar ut en hypotetisk fråga: Kommer det en ny Apple mobil lagom till nästa sommar? Eller avvaktar man och gör en satsning på Mac igen för att 2012 chocka världen igen, vad tror ni?
@steffeiphone 67258 wrote:
Ingen flash
Ingen microSD. Innbygt minne på 16 eller 32 GB används.
Osäkert om Tele2 i dagsläget.
Någon gång i Juli.1. Lol.
2.Lol på kamerna
3.lol på design
4.lol på att de lollar på usas underlägsna lol nät
5.lolla lite mer på allt “nytt”
6. 10k.. Lol
7.4x flopp på den !ÄNTLIGEN!
Nu jävlar ska jag byta upp mig från min 3G, och ska ha den så snabbt det bara går!Enda ”problemet” är vilka operatörer som kommer sälja den och hur det fungerar med upplåsning…
Äh skit i, jag ska ha en iPhone 4 ändå, och börjar den säljas på natten som 3Gn gjorde, då kan folket räkna med mig i kön!har ingen koll på hur det är med telia. Men jag har ca 10mån kvar på mitt 2 års abonnemang på min 3g, kan jag förlänga abonnemanget och få ut den nya då eller måste jag ha min gamla ett år till?. Eller kan man få betala av kostnaden för själva telefonen i en klumpsumma tro?
Den får kosta vad den vill, jag ska ha en oavsett !
@bozz 67266 wrote:
YouTube – iPhone 4 First Hands-On hands on
Hehe synd att videosamtalet laggade xD
HTC EVO 4G, ser jävligt lovande ut. Får hoppas den kommer till oss i EU också.
HTC EVO 4G is Sprint’s Android-powered knight in superphone armor, we go hands-on — Engadget
@donron 67285 wrote:
HTC EVO 4G is Sprint’s Android-powered knight in superphone armor, we go hands-on — Engadget
Inte svära i kyrkan..
jobbar på 3, och kontoret säger att den förmodligen kommer ut ngn gång vid årsskiftet.
Dock tror jag att den kommer tidigare då både 3 och telenor prissänker 3gs:en nu! så förmodligen efter sommarn iaf 🙂 !4g kör med micro-SIM va ?
@donron 67285 wrote:
Den var fruktansvärt ful.
@utalker 67284 wrote:
Hehe synd att videosamtalet laggade xD
Skulle tro det beror på radiostörning. Tämligen många där inne i lokalen
som satt med WiFi igång och andra radiosändare. Även om de sitter på olika
Wlan så kan det ju ändå störa.Ska bli intressant och se Videosamtal på “riktigt” 🙂
Undrar om/när man kan förhandsbeställa på Telia. I can’t wait 🙂
@takke 67310 wrote:
Skulle tro det beror på radiostörning. Tämligen många där inne i lokalen
som satt med WiFi igång och andra radiosändare. Även om de sitter på olika
Wlan så kan det ju ändå störa.Ska bli intressant och se Videosamtal på “riktigt” 🙂
Undrar om/när man kan förhandsbeställa på Telia. I can’t wait 🙂
Telias kundservice Twittrade så fort de vet ett lanseringsdatum, låt oss dock inte försöka hålla andan
och här kommer själva Keynoten:
jag kan inte vänta till jag kan köpa iphone 4 och jailbreak för ios 4.
jag instalerade ios 4 idag och det gick bra jag är inte developer men det va inga problem att upgradera till ios 4.
behöver bara itunes beta 9.2 som finns bara för Mac OS X just nu.
info här för dom som vill testa.
Download the iOS 4 GM Seed / iPhone OS 4.0 GM AND iTunes 9.2 beta here! | Gumball TechJag tillåter denna post då det tricket inte innefattar något skumt utan bara verkar vara något Apple har förbisett. Räkna dock med att en iPhone utan UDID med GM 4.0 kan sluta fungera efter en synkronisering /Freebo
jag ber om ursäkt, det va inte meningen att låta folk förstöra sina telefoner,
men det va många som sa att det funkade, så jag testade och det funkade + jag har synkad några gånger men nu skrämde du mig Freebo 🙂 kanske hoppar nedgraderar igen 🙂Zynga Farmville klappade många på…
MicroSD klappade mindre på?
Jag menade Microsim. Ignorera!Vafan är det folk vill egentligen?
Någon som sett något om en Manuell EQ i iOS 4?
Presets är väl inte någon höjdare. Iofs kan man ju göra egna
presets i iTunes men jag skulle ändå vill ha en manuell EQ
direkt i telefonen.Ful var den inte, den va typ vuxen på något sätt 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.