Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Officiell diskussionstråd under WWDC10 den 7 juni kl 19:00
-
AuthorPosts
-
@donron 67323 wrote:
Det kan jag hålla med om, men det är tur att det är insidan som räknas 😉
Äh, det där är bara en myt, stämmer inte in på något 😉
Den saknar dessutom Appstore och iOS!
(you asked for it :P)
@jockel, det finns ett sätt lite längre upp i tråden, kanske inte rekomenderas dock..Annars får du betala in så du blir utvecklare och får då tillgång till betan
@bmode 67289 wrote:
jobbar på 3, och kontoret säger att den förmodligen kommer ut ngn gång vid årsskiftet.
Dock tror jag att den kommer tidigare då både 3 och telenor prissänker 3gs:en nu! så förmodligen efter sommarn iaf 🙂 !4g kör med micro-SIM va ?
låter lite konstigt att du jobbar på tre när du kör med .
FLYphone3GS
16Gb – 3.1.3 – upplåst – Tele2 Snackis
:laugh:Jag fattar inte MicroSD, vadå? Ska de köra med något jävla minneskort nu? :S
@steffeiphone 67369 wrote:
Jag fattar inte MicroSD, vadå? Ska de köra med något jävla minneskort nu? :S
Menar du inte micro sim
@dreamcode 67372 wrote:
Menar du inte micro sim
Inte en aning, men det är innbygd minne som alltid va? Min poolare sa nåt annat, så blev orolig 😮
@steffeiphone 67369 wrote:
Jag fattar inte MicroSD, vadå? Ska de köra med något jävla minneskort nu? :S
Whoopiedoo hoppsan faderaleraitan sa
@mossarelli 67374 wrote:
Det var såna som du som inte klappade på mässan när Steve sa SD card slot.
Detta har ju varit något journalister och miljontals pantskallar klagat på precis som allt annat som copy paste, multitasking och flash så har folk saknat MicroSD så att man kan dela bilder mellan telefoner.
Däremot kan jag gissa på att du kan via SD-kortet spara bilder, iPod och blandat tjafs. Jag känner redan vibbar på dålig kompabilitet med SE, Nokia, LG och alla andra. T.o.m. Windows ser jag svårigheter med nya SD-korthållaren.
Well, that’s sucks! Men alltså, jag kommer ha 32 GB inbyggt+plats för ett minneskort för att dela filer?
Vad är det för snack om micro sd kort? iphone kommer inte ha något sånt, folket måste förväxla micro sd med micro sim . . om inte jag missat något
Oj, my bad. Jo sant, det är microsim det handlar om.
Jag ska ändra alla mina inlägg så ingen trög journalist skriver en punktlista på sin blogg.
Hetsa upp sig över saker man själv missförstått, måste finnas nåt pris för det.
Jag letade efter en jämförande bild och fann detta, ganska ‘äkta’ foto
Bilden stulen från IDG
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.