Front page › Forums › Övriga ämnen › Presentations tråden
-
AuthorPosts
-
Hejsan alla! Tänkte att vi alla kunde skriva en liten text om vilka vi alla är. Var ni bor, vad ni ev jobbar med osv.
Jag heter Henrik Bergau och jag bor i Stockholm. Går sista året NVNV i Kunskapsgymnasiet Globen.
Vetefan vad som sker efter det men vi får se. Några vet kanske att jag antagligen ska segla jorden runt men vi alla får se!
Har hängt på forumet sedan 08 men bestämde mig för att skapa ett nick å det när jag väl fått min första iPhone (3GS). Nu har jag fått en fader här (Freebo) och allt är frid å fröjd!
Ola Fredriksson. 25år Jönköping, studerar till mig CE-kort, truck, ADR, YKB osv. etc.
Dricker på tok för mycket öl.
Stockholmare sedan födseln, haft iPhones i drygt 1,5 år och är väl även skyldig till att ett 20-tal vänner skaffat. Nybyggda huset är täckt av datorer och media centers men efter iPhoneinköpet har intresset för OS X och Apple’s design gjort att jag påbörjat en migreringen
Jobbar som chef på världens största IT-bolag men sjukskriven i 2 månader efter en krasch i pisten, vilket naturligtvis givit mig all tid i världen att terrorisera forumet dygnet runt =)
3 barn (4 med H3nr11k)
Kul tråd.
Jag heter Mattias och har varit här på forumet sedan mitten på 08. Jag bor i X. Har haft lite olika jobb sen jag gick ut skolan, men just nu pluggar jag ekonomi (aktie och värdepapper).
Flyttar till Australien om ett halvår.Ska bli kul att höra lite om er andra 🙂
Tobias här. 20år Jönköping. Jobbar, vill studera snarast.
Kollat här dagligen sen tidigt -08Fotboll. Visca Barca!
Är ditt riktiga namn Bill, Freebo? Eller är det Steve? 😉
@bozz 57745 wrote:
Tobias här. 20år Jönköping. Jobbar, vill studera snarast.
Kollat här dagligen sen tidigt -08Fotboll. Visca Barca!
Är ditt riktiga namn Bill, Freebo? Eller är det Steve? 😉
Nästa år firar jag 20 årsjubileum som daglig internetanvändare – jag vet hur saker och ting kan länkas samman på ett kick och är mån om min integritet… 😎
Tjobalo!