Småfrågor ang. Upplåsning och Jailbreak HÄR

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Småfrågor ang. Upplåsning och Jailbreak HÄR

Viewing 50 posts - 851 through 900 (of 4,041 total)
  • Author
    Member
    Post count: 31

Angående att inte kunna låsa upp den så har jag inget behov av det.. den är låst till Halebop och jag ämnar att ringa med halebop så det är inget som stör mig.

ck123
    Member
    Post count: 7

halloj jag har börjat min resa till att uppgradera telefonen från 1.1.4. till 2.2.xxx. Har gjort allt i pwnage tool och hamnat i DFU-mode, men itunes känner inte igen iphonen. Säger fel 2001 försök igen. Suck! Några tips?

snook
    Member
    Post count: 2190

@ck123 29910 wrote:

halloj jag har börjat min resa till att uppgradera telefonen från 1.1.4. till 2.2.xxx. Har gjort allt i pwnage tool och hamnat i DFU-mode, men itunes känner inte igen iphonen. Säger fel 2001 försök igen. Suck! Några tips?

Vad har du för dator som du använder?

EDIT: När den frågar: “if the device has been pwned before”, så klicka nej.

Trampbil
    Member
    Post count: 4

:oEn liten fråga;

Jag har som många andra en hårddisk fylld med musik och audiobooks.
    Jag vill ha in dessa i min nya 3g iphone, vid en snabb överblick i itunes ser jag att ja måste köpa varje låt blabla copyright.

Alla dessa yell0wsnow, cydia och firmware siffror gör mig snurrig :confused:
    Vad är den enklaste och säkraste vägen för mig att lägga in egna mp3or/mm utan(?) itunes

Kungen
    Member
    Post count: 985

SharePod är ett program, av screenshotsen att döma ser det enkelt men fult ut 🙂 Kostar dock en liten slant, men har en kompis som använder detta och är nöjd 😀
    Men du ska ju inte köpa din egen musik som du laddat ner/ rippat in i datorn???
    Hur har du fått in musiken där då? tryck ctrl+ o när du e inne i iTunes och sen väljer du alla musikfiler du vill ha 😀

Trampbil
    Member
    Post count: 4

…/facepalm

Kungen; Jag ber om ursäkt för min totala avsaknad av intelligens eller tillskott av kromoson, hur man nu vill se på det 😮

Jahopp, då behöver jag inte haxxa luren, tack å bock 🙂

steffe
    Member
    Post count: 2452

Går också att skapa spellistor i itunes,lägga in det man vill ha och synka.
    Och angående dumma frågor så har vi alla varit nybörjare en gång,och om du själv undrar något är det oftast bäst att fråga någon.
    Välkommen till forumet.

mrmello
    Member
    Post count: 3

Hejsan! Tänkte bara fråga en sak, jag och min fästmö köpte precis vars en iphone 16gb med halebop. min fråga är om det är säkert att jailbreaka dessa utan att förlora mottagningen genom att basebandet uppdateras, eller det är bara om man kör tele 2 etc?

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

@mantab23 15533 wrote:

nu har jag ett problem:) när ja försöker köra quickpwn 2.1.exe så kommer det bara upp ett felmedelande. “Det gick inte intitiera programmet korrekt(0xc0000125) tryck ok för att avsluta…. vad kan felet vara????
    tacksam för svar

jag hade samma problem men löste det:P
    Det som fattas är windows uppdaterin ” Netframework 3.5″ *stavning* och därefter ska det fungera om inte, har du då laddat fel version av QuickPwn =)

foppatoffel
    Member
    Post count: 128

@mrmello 30069 wrote:

Hejsan! Tänkte bara fråga en sak, jag och min fästmö köpte precis vars en iphone 16gb med halebop. min fråga är om det är säkert att jailbreaka dessa utan att förlora mottagningen genom att basebandet uppdateras, eller det är bara om man kör tele 2 etc?

Om jag ar förstått allt detta med Jailbreaking och sånt rätt så ska det inte vara ngra problem alls, för den är köpt i en telia butik va? Är den det är det ingen fara för om ngt händer så är det bara att koppla upp den mot Itunes sen så uppdatera den där ifrån så kan du köra den med ditt kort.
    Telia är ju dem som först av alla tog upp ett kontrakt med Apple ju.
    Men de ska inte vara några problem

mrmello
    Member

tack för svaret foppeltoffel!

Dock står jag inför ett nytt problem, os partitionen ligger bara på 500. så jag kan ej organisera ikonerna då jag bara har 9 mb utrymme, tyckte jag hittade en länk eller app på sidan innan som gjorde att alla apps hamna i media partitionen. hittar dock inte det i min övertrötta lilla värld. hade varit tacksam om nån hade kunnat skicka mig vidare eller ge mig en hint 😀 ops har ej tillgång till mac

Mekke
    Member
    Post count: 2271

@mrmello 30133 wrote:

tack för svaret foppeltoffel!

Dock står jag inför ett nytt problem, os partitionen ligger bara på 500. så jag kan ej organisera ikonerna då jag bara har 9 mb utrymme, tyckte jag hittade en länk eller app på sidan innan som gjorde att alla apps hamna i media partitionen. hittar dock inte det i min övertrötta lilla värld. hade varit tacksam om nån hade kunnat skicka mig vidare eller ge mig en hint 😀 ops har ej tillgång till mac

BossTool i Cydia 😉

huunden
    Member
    Post count: 2

Hej!

Nu har jag verkligen tröttnat och undrar om någon kan hjälpa mig. Min story är så här, jag köpte telefonen och den var olåst. När jag kom till sverige funkade den klockrent, tills jag uppdaterade programvaran till 2.2.1 via itunes. Då låste sig telefonen helt, sen tog jag kontakt med en kille som hjälpte mig att “jailbreaka” den. Så nu kan jag använda den som ipod touch men inget simkort funkar. Jag fick höra ifrån honom att de(yellowsnow osv) inte kommer släppa nåt innan juni/juli och då kommer jag inte att kunna ringa med telefonen tillsdess. Det känns väldigt tråkigt med tanke på att jag knappt han använda telefonen innan jag själv låste den.

Mina frågor är följande:
    Stämmer det verkligen att jag inte kommer kunna låsa upp den förräns juni/juli?
    Funkar det inte med nåt fejk simkort(turbosim, rebelsim osv)? Någon som vet att de funkar med 3 här i Sverige med något sånt fejksimkort?
    Kan någon ärlig person hjälpa mig? Därför att det var en person här inne som skulle sälja ett kort utan att skicka det(som jag förövrigt kommer att polisanmäla).
    Någon som kan hjälpa mig helt enkelt??

Mvh Filip

carpe
    Member
    Post count: 904

Går inte att låsa upp NEJ! Att det ska gå i Juni/Juli är det ingen som har sagt, bara att dom ska släppa 3.0 runt den tiden. Men INGET om nå upplåsning.

Fakesim, jag vill säga NEJ, att det inte funkar. Vissa har fått igång det, men efter ett par dagar så strular det.

Låt telen ligga och samla damm ett tag, och håll tummarna….

Dessa förklaringar har kommit gång på gång i forumet, du hittar dom genom “sök”…

huunden
    Member
    Post count: 2

Ok, tack för svaren..

Jag får väll använda den som en ipod touch tillsvidare. Men det jag hörde var att yellowsnow och dom inte ville släppa något innan 3.0 släppts eftersom dom inte vill avslöja sina cracks. Men det stämmer inte heller då?

Annars så hoppas jag inte du blev arg när du svarade för jag fick nästan känslan av det..:)

Mekke
    Member

@huunden 30545 wrote:

Ok, tack för svaren..

Jag får väll använda den som en ipod touch tillsvidare. Men det jag hörde var att yellowsnow och dom inte ville släppa något innan 3.0 släppts eftersom dom inte vill avslöja sina cracks. Men det stämmer inte heller då?

Annars så hoppas jag inte du blev arg när du svarade för jag fick nästan känslan av det..:)

Det är ingen som vet om det stämmer, men det verkar iaf som det är så 😉 Man kan ju alltid hoppas :rolleyes:

Morot
    Member
    Post count: 1

Kan ingen beskriva EXAKT hur man ska göra? Säg att man köper en Iphone hos telia/telenor men vill använda sitt vanliga simkort tre, comviq e dy.

Vad behöver jag faktiskt göra? Vet man ingenting om datorer/telefoner är det här lite klurigt…

Ja jag förstår att jag måste fixa nån form av simkort-jox, typ rebelsim. Sen måste jag? Jailbreaka telefonen? Låsa upp den?
    Vad är skillnaden? Vad gör dom sakerna med telefonen EGENTLIGEN?

/Dummie

steffe
    Member

@morot 30568 wrote:

Kan ingen beskriva EXAKT hur man ska göra? Säg att man köper en Iphone hos telia/telenor men vill använda sitt vanliga simkort tre, comviq e dy.

Vad behöver jag faktiskt göra? Vet man ingenting om datorer/telefoner är det här lite klurigt…

Ja jag förstår att jag måste fixa nån form av simkort-jox, typ rebelsim. Sen måste jag? Jailbreaka telefonen? Låsa upp den?
    Vad är skillnaden? Vad gör dom sakerna med telefonen EGENTLIGEN?

/Dummie

I dagsläget är det en simadapter (rebelsim,smartsim m.fl.) som gäller.
    Detta är dock inte någon bra lösning eftersom dom ofta krånglar.
    Jailbrejk gör att man får tillgång till program som inte finns i appstore,och man kan då exempelvis göra ytterligare inställningar eller hantera filer.
    Eftersom simadaptrar ofta orsakar problem är det bättre att köpa en med abb,finns hos telia,halebop och telenor.
    Om du sen vill kunna trixa lite med mjukvaran så går det att jailbrejka den när du har läst på i de guider som finns.

KloN
    Member
    Post count: 125

Sökte på ziphone o hitta den här tråden, men inga nya moderna inlägg om detta

Hur funkar ziphone?

Har hittat info om att de kan downgradea baseband och sen låsa upp?

“Download Downgrader to downgrade iPhone 3G baseband 2.30.03 to 2.28.0”

Låter ju väldigt bra? Är det för bra för att vara sant?

carpe
    Member

Ja det är sant, men om du läser lite mer där så ser du att det är bara de äldre, nästan de första 3G`s som kom ut som går att nedgradera, då dessa är en tidigare botloader

KloN
    Member
    Post count: 125

@carpe 30806 wrote:

Ja det är sant, men om du läser lite mer där så ser du att det är bara de äldre, nästan de första 3G`s som kom ut som går att nedgradera, då dessa är en tidigare botloader

Aaah okej… Jo, det här med bootloader är jag inte så insatt i…
    Trist 😀

robertsan21
    Member
    Post count: 5

jag har en fråga angående iTunes och jailbreak

på den officiella hack sidan så står det: (Please ensure that you have upgraded iTunes to iTunes 8.0.2)

jag har nu uppdaterat min iTunes till version 8.1.1.10, vilket är den senaste versionen… spelar det någonroll??

jag har rätt firmware på iphone 2.2.1 som det står att det ska vara, men jag har inte rätt version på iTunes….

kan man fortfarande använda den jailbreak?

Mekke
    Member

@robertsan21 31118 wrote:

jag har en fråga angående iTunes och jailbreak

på den officiella hack sidan så står det: (Please ensure that you have upgraded iTunes to iTunes 8.0.2)

jag har nu uppdaterat min iTunes till version 8.1.1.10, vilket är den senaste versionen… spelar det någonroll??

jag har rätt firmware på iphone 2.2.1 som det står att det ska vara, men jag har inte rätt version på iTunes….

kan man fortfarande använda den jailbreak?

Så länge du har 8.0.2 lr mer, så går det 😉

robertsan21
    Member
    Post count: 5

@mekke 31120 wrote:

Så länge du har 8.0.2 lr mer, så går det 😉

är du säker på det? vill ju inte att den ska sluta funka..

steffe
    Member

Har en känsla av att det borde funka.

Mekke
    Member

@robertsan21 31130 wrote:

är du säker på det?

Kort och gott, ja 🙂

dapr0x
    Member
    Post count: 55

Hej, ny här.

sry om denna frågan redan finns men jag har inte tiden nu till att leta efter det:P

jag har precis köpt en iPhone 3G 8GB från telenor. os3.0 kommer ju ut om ett tag, så min fråga är: Om jag jailbreakar den nu, kan jag uppdatera till 3.0 när det kommer ut och sen jailbreaka den igen när 3.0 är knäckt?

Om det går, är det bara att uppdatera som vanligt till 3.0 i iTunes då?

Om min jailbreakning skulle gå fel av någon anledning, kan jag bara gå till iTunes och resetta allt och uppdatera till 2.2.1`?

MVH//dapr0x

Mekke
    Member

@dapr0x 31933 wrote:

Hej, ny här.

sry om denna frågan redan finns men jag har inte tiden nu till att leta efter det:P

jag har precis köpt en iPhone 3G 8GB från telenor. os3.0 kommer ju ut om ett tag, så min fråga är: Om jag jailbreakar den nu, kan jag uppdatera till 3.0 när det kommer ut och sen jailbreaka den igen när 3.0 är knäckt?

Om det går, är det bara att uppdatera som vanligt till 3.0 i iTunes då?

Om min jailbreakning skulle gå fel av någon anledning, kan jag bara gå till iTunes och resetta allt och uppdatera till 2.2.1`?

MVH//dapr0x

Ja, du kan uppdatera en jailbroken iPhone till 3.0 😉 Och om du vill låsa upp för andra operatörer så borde du köra via en “PwnageToolad” ipsw till 3.0, men annars är det bara att uppdatera som vanligt i iTunes. Och ja, om nått går fel är det bara att återställa 🙂

dapr0x
    Member
    Post count: 55

@mekke 31934 wrote:

Ja, du kan uppdatera en jailbroken iPhone till 3.0 😉 Och om du vill låsa upp för andra operatörer så borde du köra via en “PwnageToolad” ipsw till 3.0, men annars är det bara att uppdatera som vanligt i iTunes. Och ja, om nått går fel är det bara att återställa 🙂

Okej, tack så mycket:D
    Jag behöver inte låsa upp den. vad är ett rekommenderat sätt att göra det på då?
    //dapr0x

Mekke
    Member

@dapr0x 31935 wrote:

Okej, tack så mycket:D
    Jag behöver inte låsa upp den. vad är ett rekommenderat sätt att göra det på då?
    //dapr0x

Om du inte behöver låsa upp den är det ju bara att uppdatera i iTunes när 3.0 kommer och sen köra QuickPwn 🙂

alicia_95
    Member
    Post count: 6

Jag jailbreka min iphone för några dagar sedan, nu är den låst. Ska nu först återställa itunes till 2.1 tror jag de var. Hur sjutton gör man? Någon som kan förklara steg för steg? Var klickar man ? Snälla hjälp ! Jag vill ju ha min Iphone… !

TwiZteD
    Member
    Post count: 238

Tja,

Köpte mig en Iphone 3g 16gb Svart, låst till Telenor(det jag har).
    Gav 4000 kr, helt ny och inplastad, samt kvitto som var 5 dar gammalt.
    Inköpt från MacSupport av en privatperson (tror han gav 6k)

Jag har Affärspaket FastPris via telenor, dvs ringa/sms/surfa till allt och alla till fast månadskostnad, samt jag fick ett usb modem + tvilligkort för trådlöst internet till bärbara datorn.

Köpte iphonen igår, så jag har inte hunnit testa allt för mycket än, laddat ner från itunes, kanske 30-40 tal gratisprogram, och allt fungerar kanon än.

Nu till mina viktiga frågor:

1.) Om jag jailbreakar den, kan jag endå använda iTunes Store ?
    2.) Kan dom komma på en och bricka/låsa luren på något sätt ?
    3.) Fungerar mobilen precis som det gör nu, fast jag kan köra egna program på den ? Förutom att jag inte ska updatera via App store/itunes när den är jailbreaked.
    4.) Hur överför man program/spel till iphonen efter den är jailbreaked ?
    5.) När OS 3.0 kommer ut, ska man bara återställa den från jailbreaked till det vanliga, sen updatera till nyaste, och köra på den, senare när dom knäcker OS 3.0 jailbreaka den med ?
    6.) Är där något negativt med att jailbreaka den ?

Tacksam för svar

MVH

TwiZteD

Kungen
    Member
    Post count: 985

1. Ja
    2. Nix
    3. Ja
    4. Antingen för du över via appstore med ”godkända apps”, annars du laddar du ner dem direkt från cydia
    5. Ja

😀

steffe
    Member

1.ja.
    2.nej,men om du ska lämna den på garantilagning måste du återställa den.
    3.ja,det är bara dom som kör yellowsnow upplåsning som inte ska uppgradera.
    4.från appstore som vanligt,från cydia/installer markerar man rätt source och installerar.
    5.återställ,uppgradera och brejka.
    Lycka till!

Mekke
    Member

6an har ni glömt 😛

6. Inget negativt med själva jailbreaket, men om du installerar lite osäkra System-saker och sånt så kan prestandan i iPhonen sänkas avsevärt.. Kan då skapa krascher pga lågt RAM-minne och sega ner den 😉 Men inget negativt med själva jailbreaket 🙂

5. Kan oxå lägga till att du inte behöver återställa till officiell 2.2.1 innan du uppdaterar till 3.0 när det kommer 😉

TwiZteD
    Member

Några osäkra systemsaker du kan rekommendera att man håller sig borta från mekke ?
    Vill inte den ska söla sig.

Tack så hjärtligt för alla svaren 🙂
    Sjukt nöjd med min iphone

Små frågor:

1.) Vilka är dom bästa spelen/appzen när den är jailbreaked ? Must have liksom
    2.) Något jag borde göra efter jag har jailbreakat den ?
    3.) Ska jag bara följa denna guiden sen klar ? iClarified – iPhone – Hur du Jailbreakar Din 2.x.x 3G iPhone med QuickPwn (Windows)
    4.) OT fråga, vilket är det bästa skyddet för en iphone, best bang for the buck , för att skydda displayn ?

// TwiZteD

Mekke
    Member

@twizted 32376 wrote:

Några osäkra systemsaker du kan rekommendera att man håller sig borta från mekke ?
    Vill inte den ska söla sig.

Har inte jättemånga tips, men Winterboard segar, Backgrounder segar oxå, och (iaf jag tycker att) Clippy inte är så bra i nuläget, trots allt en Beta.. 😉 Allt detta kan ju vara nödvändiga saker, men det är oxå dom segaste 😛 Sen är det oxå bäst att undvika “olagliga” apps, då dessa är opålitliga, men det borde du redan ha vetat 😉

TwiZteD
    Member

Tack för hjälpen åter igen 🙂

// André

swedanne
    Member

Undra ifall det är jag som gör fel, följer guiden på iclarified och jag lyckas fast utan att få täckning. Går jag in i inställningar så finns inte menyvalen nästan högst upp för operatör. Samma sak varje gång jag gör om det.

Jag har en iphone med firmware 2.2.1 (5H11) och modemfirmware 02.30.03
    och har halebopabbonemang som går i telias nät.

Hjälp någon?

TwiZteD
    Member

Jag gjorde nyss Jailbreak och fungerar kanon bra 🙂
    Sen när jag kopplar den till datorn så väljer jag väl

Återställ från säkerhetskopia av:

Så får den in allt sen jag bytte till jailbreak eller ?
    + att jailbreak är kvar, rätt ?

En annan fråga, om man har laddat ner spel/program utanför itunes eller lydia/installer, hur får man in dom på sin lur ?
    Jag försökte lägga in det på iTunes, men när den skulle föra över den, så stod det bara att filen kunde inte verifieras så det gick inte, hur gör jag ?

Tack

Mekke
    Member

@twizted 32391 wrote:

Jag gjorde nyss Jailbreak och fungerar kanon bra 🙂
    Sen när jag kopplar den till datorn så väljer jag väl

Återställ från säkerhetskopia av:

Så får den in allt sen jag bytte till jailbreak eller ?
    + att jailbreak är kvar, rätt ?

En annan fråga, om man har laddat ner spel/program utanför itunes eller lydia/installer, hur får man in dom på sin lur ?

Tack

1. Ja, det stämmer 🙂

2. Om det är *.deb-filer lägger du dom i /private/var/root med DiskAid, SSHar in i iPhonen, och skriver dpkg -i .deb 🙂

Och om du inte vet vad t.ex. DiskAid lr SSH är, så sök. Det finns överallt 😛

TwiZteD
    Member

@mekke 32392 wrote:

1. Ja, det stämmer 🙂

2. Om det är *.deb-filer lägger du dom i /private/var/root med DiskAid, SSHar in i iPhonen, och skriver dpkg -i .deb 🙂

Och om du inte vet vad t.ex. DiskAid lr SSH är, så sök. Det finns överallt 😛

Filerna är .ipa
    Hur får jag in dom ?
    Försökte att lägga dom rakt in med DiskAid, fungerar inte, får inte upp någon ikon på iphonen med spelet ?
    Samt hur tar jag bort program/spel man har laddat ner med cydia/installer, man kan ju inte hålla in fingret på dom och sen ta bort dom som original ?

// André

Edit:
    Tror jag hittade en del här

How to add ipa files to your iPhone

Mekke
    Member

@twizted 32393 wrote:

Filerna är .ipa
    Hur får jag in dom ?
    Försökte att lägga dom rakt in med DiskAid, fungerar inte, får inte upp någon ikon på iphonen med spelet ?
    Samt hur tar jag bort program/spel man har laddat ner med cydia/installer, man kan ju inte hålla in fingret på dom och sen ta bort dom som original ?

// André

Edit:
    Tror jag hittade en del här

How to add ipa files to your iPhone

Program från Cydia/Installer tar du bort via Cydia/Installer 😛 Men jag rekommenderar att installera Cydelete, det gör att du kan ställa in exakt vilka ikoner som ska kunnas tas bort när du håller fingret på dom, dvs allt från alla program till enbart AppStore-program 😀 Underlättar väldigt mycket 😉

TwiZteD
    Member

@mekke 32394 wrote:

Program från Cydia/Installer tar du bort via Cydia/Installer 😛 Men jag rekommenderar att installera Cydelete, det gör att du kan ställa in exakt vilka ikoner som ska kunnas tas bort när du håller fingret på dom, dvs allt från alla program till enbart AppStore-program 😀 Underlättar väldigt mycket 😉

Tackar, will do
    Nu fungerar allt, lärde mig allt via youtube.

// André

swedanne
    Member

Ingen som vet något om det jag frågade…?

Barritus
    Member
    Post count: 24

ursäkta min n00b fråga, men kan man jailbreaka FW 2.2.1 (5H11). Jag kör med windows.
    Vad behöver jag för att kunna breaka den?
    Hittar olika info när jag söker.
    Tacksam för hjälp. Skulle vilja jailbreaka den ikväll redan isf =).

algarochkakor
    Member
    Post count: 22

Sorry Swedanne, vet ej 🙁

Jag har problem själv, beställde en 3g, 16GB i tisdags från telenor och fick hem den igår kväll. Jag vill jailbreaka och låsa upp den och köra mitt gamla comviq kort med abonnemang i den.

Men det verkar som om den har den oheliga 2.2.1 firmwaren med baseband 2.30.03 installerad redan. Eftersom jag inte har ett telenorkort tror jag inte att jag kan se ordentligt om det är så eller ej, men när jag försöker jailbreaka den så frågar den efter “iPhone1,2_2.2.1_5H11_Restore.ipsw” i Quickpwn, andra rutan.

Vad ska jag göra? Tycker det inte framgår om man behöver ett telenorkort(eller vad nu nallen är bunden till) enligt guiderna på Iclarified eller ej för att jailbreaka och låsa upp den, men så kanske fallet är? Det verkar som om man kan använda Quickpwn först, men med filen den frågar efter(den finns på Iclarified, längst ner här: iClarified – iPhone – Where To Download iPhone Firmware Files From ), sen detta: iClarified – iPhone – How to Downgrade Your iPhone 3G Baseband Using Fuzzyband Och slutgiltligen Yellowsn0w: iClarified – iPhone – Hur man Låser upp iPhone 3G

Men efter att ha läst detta på DevTeams sida vågar jag inte göra något:
    # GOLDEN RULE: If you have a 3G iPhone running 2.2 firmware and you want to keep your ability to use yellowns0w (or the option to use it in the future) do NOT use QuickPwn, and do not use the official ipsw or the iTunes update process without using PwnageTool.
    # Yellowsn0w will NOT work with the baseband version (02.30.03) that is present in the recent 2.2.1 update. If you want to use Yellownsn0w you will need to create and restore using a custom .ipsw that will allow you to update safely to 2.2.1 without applying the 02.30.03 baseband update. You’ll then have a 3G iPhone running 2.2.1 with an older baseband version that is still vulnerable to yellowsn0w, following these steps ensures that yellowsn0w will still operate.

Några tips? :confused:

Ursäkta för en vägg av text, och stort tack på förhand! 🙂

/Axel

steffe
    Member

Eftersom din telefon är ny,så kan du glömma mjukvaruupplåsning med yellowsnow,och du kan inte heller nedgradera den.
    Det enda förutom att byta till rätt operatör är nåt fakesim typ rebel eller liknande,dock brukar dessa inte vara helt pålitliga.

algarochkakor
    Member
    Post count: 22

Ajfan…

Men när 3.0 kommer i färdig form, då lär det komma en ny operatörs upplåsning igen? Borde det inte gå att låsa upp den då?

carpe
    Member

Ingen som vet.

Viewing 50 posts - 851 through 900 (of 4,041 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.