Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › SVT-Play
-
AuthorPosts
-
Min 3G funkar perfekt och jag har 3. Men fyfan vad det drar mycket data. Haha 🙂
stör mig fortfarande på att menyn är stående och att det är liggande play…
Kanske något att vända sig till Telenor, med andra ord. Samtidigt bör det ju vara applikationen som buggar då bilden försvinner och symbolen kommer fram. En buffring kan jag acceptera men att bilden inte kommer tillbaka är det jag irriterar mig mest på.
@peve Jai 57852 wrote:
Kanske något att vända sig till Telenor, med andra ord. Samtidigt bör det ju vara applikationen som buggar då bilden försvinner och symbolen kommer fram. En buffring kan jag acceptera men att bilden inte kommer tillbaka är det jag irriterar mig mest på.
Jag ringde och påtalade att jag tyckte det var dåligt, det är ju bara bra om fler ringer och klagar. Jag betvivlar att dom bryr sig, men ändå.
Jag gjorde en jämförelse mellan mitt Telenor SIM och Telia SIM med BredBandsKollen och Telenor 3G landade på samma siffror som Telia 2G 😮
Ringde därefter Telenors kundtjänst och bad dem skruva upp abonnemanget till Turbo och nu ligger operatörerna lika i BBK… sucks
@freebo 58007 wrote:
Jag gjorde en jämförelse mellan mitt Telenor SIM och Telia SIM med BredBandsKollen och Telenor 3G landade på samma siffror som Telia 2G 😮
Ringde därefter Telenors kundtjänst och bad dem skruva upp abonnemanget till Turbo och nu ligger operatörerna lika i BBK… sucks
Det var som f.. Jag har turbo, men tycker inte att det gör skäl för namnet. Youtube laggar, svt-play funkar inte osv. Skitdåligt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.