Tele2/Comviq-tråden

Viewing 21 posts - 51 through 71 (of 71 total)
  • Author
    Member
    Post count: 287

@knarrevik 75441 wrote:

Jag kan inte förstå att man nöjer sig med 1 GB när Tre har 10 GB för samma pris.

1 GB innebär att man bara kan surfa under 1 vecka, sedan är taket nått!

1 gb kan ju utan problem räcka över en månad för medel användaren, jag själv surfar relativt mycket och kommer som max upp i 500 mb / mån.

knarrevik
    Member
    Post count: 16

@knarrevik 75441 wrote:

Jag kan inte förstå att man nöjer sig med 1 GB när Tre har 10 GB för samma pris. 1 GB innebär att man bara kan surfa under 1 vecka, sedan är taket nått!

Bara att ta hem en karta till Navigon eller CoPilot är ju på 1,5 GB dvs nästan 3GB för båda!

mrsmart
    Member

@knarrevik 75547 wrote:

Bara att ta hem en karta till Navigon eller CoPilot är ju på 1,5 GB dvs nästan 3GB för båda!

Så stora program måste hämtas via itunes från datorn. Alltså dras inte surf från den mängd man tilldelas via mobilabbonemanget. Mig veterligen kan man som mest hämta program på <20 mb via mobilen.

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

@mrsmart 75552 wrote:

Så stora program måste hämtas via itunes från datorn. Alltså dras inte surf från den mängd man tilldelas via mobilabbonemanget. Mig veterligen kan man som mest hämta program på <20 mb via mobilen.

om man jb telfonen och kör med t.ex. 3g unrestrictor så går allt 🙂

mrsmart
    Member

@iPhoneReservdelar.se 75560 wrote:

om man jb telfonen och kör med t.ex. 3g unrestrictor så går allt 🙂

Okej, :D, men vissa av oss föredrar att inte jb och för oss gäller apples kära lagbok. Men ibland har ni laglösa det bra.

nokiagirl
    Member
    Post count: 18

hej hej ny med iphone och undrar varför kan jag inte “surfa ” ut på appstore från iphone det kmr bara upp att jag inte har rätt abonemang börjar bli lite trött på denna telefon det har bara strulat sen dag 1 mvh

iPhoneReservdelar.se
    Member

surfa ut på appstore ?
    har du skapat ett konto ?

nokiagirl
    Member
    Post count: 18

japp det har jag gjort men den vill inte iaf . ja el vad man ska kalla det jag kan inte komma in på appstore från iphonen

bozz
    Member
    Post count: 1199

@nokiagirl 78270 wrote:

hej hej ny med iphone och undrar varför kan jag inte “surfa ” ut på appstore från iphone det kmr bara upp att jag inte har rätt abonemang börjar bli lite trött på denna telefon det har bara strulat sen dag 1 mvh

Om jag hade vart som du hade jag återställt den till Ny iphone (såvida du inte behöver låsa upp den), sedan loggat in på rätt ituneskonto och lagt in alla appar sakta men säkert.

iPhoneReservdelar.se
    Member

Återställa nätverksinställningar ?

Castel
    Member
    Post count: 19

Jag har haft 1GB via Tele2 i flera år nu. Jag kollar mailen typ 100 gånger om dagen. Och det mailat rätt flitigt.
    Surfar även forum, tidningen och lyssnar lite på Radiosporten på SR.

Jag hamnar på ca 300 – 600mb/mån.
    För detta betalar jag 39kr/mån. Den tjänsten kostar idag 79kr/mån om man vill ha 1GB tror jag det va. Så jag e så nöjd så.

Överväger dock att byta till Tre men det får vi se.
    Med andra ord, man kommer rätt långt på 1Gb.

Stora filer som tex kartor tar man ju via PCn. Enklare o köra p2p där :p

// Danne

madonnana
    Member
    Post count: 5

Iphone 4 16gb factory unlocked MC603B/A Prisgaranti, Garanterat Billigast!!

muffins
    Member
    Post count: 1906

@madonnana 80108 wrote:

Skulle akta mig för den sidan.

Domain Name: TOPINCART.COM
    Registrar: HICHINA ZHICHENG TECHNOLOGY LTD.
    Whois Server: grs.hichina.com
    Referral URL: ÁìÏȵĻ¥ÁªÍøÓ¦Ó÷þÎñÌṩÉÌ-ÖйúÍòÍø(www.net.cn)
    Name Server: NS1.HOSTMONSTER.COM
    Name Server: NS2.HOSTMONSTER.COM
    Status: ok
    Updated Date: 12-sep-2010
    Creation Date: 12-aug-2010
    Expiration Date: 12-aug-2011

Alltså skapad den 12 augusti, vilket är relativt nytt.

mrsmart
    Member

@madonnana 80108 wrote:

Med tanke på att du på fullaste allvar tycker sidan verka bra, eller i alla fall inte självmant fördömer den. Tänker jag inte ens varna dig, utan säger: Håll dig borta från www-domäner och handla endast i di lokala lanthandel eller av din familj. Säkrast så.

iPhoneReservdelar.se
    Member

HAHA
    kolla hur han/hon skrev Prisgaranti, Garanterat Billigast!!
    samma som vår signatur, detta är troligtvis inte nån användare utan en spammare som gör reklam för egen vinst

muffins
    Member
    Post count: 1906

Alla av användarens inlägg har varit spam om just länkar till denna sida.
    Kanske dags för en ban.

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Japp, det är en spammare, h*n bor i Chennai i Indien, så troligtvis ingen som var seriös.

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Någon som vet om man kan skaffa ett tvillingkort till sitt existerande abb?

Nalle55a
    Member
    Post count: 73

Tänkte ge min 3GS till 17 åriga dottern men hon bör nog inte ha abonemang och hon vill ha comviq. Vilket abb skall man använda ?

weasa
    Member
    Post count: 45

@nalle55a 84717 wrote:

Tänkte ge min 3GS till 17 åriga dottern men hon bör nog inte ha abonemang och hon vill ha comviq. Vilket abb skall man använda ?

Tele2 Kompis surf kör jag en månads avgift på 89 kr och i de får man 3000 fria sms till tele2/comviq och ringer gratis till tele2/comviq övrig operatör 0,69öre minuten plus fri surf funkar perfekt och jag rekomenderar alla de faktist som vill ha tele2/comviq

torgren
    Member
    Post count: 69

Jag behöver ett micro sim till min iphone 4a var kan jag kan köpa ett micro sim??? vill hälst köpa i en affär

Viewing 21 posts - 51 through 71 (of 71 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.