Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Telia Fått In iPhones Nu?
-
AuthorPosts
-
Min har inte kommit till Malmö ens, under natten. Den kommer alltid till Malmö (bor i Skåne) för att sorteras och sedan vidare till Åstorp. Den kan fortfarande komma till Malmö (Tycker uppdateringarna på posten.se är sega) men någon avi är tveksam, brukar alltid stå en uppdatering när avi´n är skickad.
@robin 40222 wrote:
Min har inte kommit till Malmö ens, under natten. Den kommer alltid till Malmö (bor i Skåne) för att sorteras och sedan vidare till Åstorp. Den kan fortfarande komma till Malmö (Tycker uppdateringarna på posten.se är sega) men någon avi är tveksam, brukar alltid stå en uppdatering när avi´n är skickad.
Min stog att den gick att hämta ut nu på OK Q8 :laugh: Men nån avi vet jag inte om jag fått än 🙁
Men igår så var den i Alvesta och idag är den i Katrineholm:) så fattar inte varför den inte kommit in till Malmö för det måste den ha gjort vid den här tiden!ja har inte fått nån jävla avi än 🙁 …………………. hatar sms avi skit
Hur f-n lång tid tar det innan SIM-kortet aktiveras? Väntat 2 timmar nu, står bara “Avvaktar aktivering, detta kan ta ett tag”…
Hej! Såg på telias blogg nu att de uppdaterat den. Telia iPhone Blog Leveransstatus på iPhone 3GS och det står så här:
Vi skickar just nu ut telefoner på avtal som inkom fram till det datum som anges efter
respektive modell.3GS 16GB Vit 11/8
3GS 16GB Svart 5/8
3GS 32GB Vit 10/8
3GS 32 Svart 7/8Och det står 10/8 på vita 32gb. Jag bokade ju somsagt en i karlstad i måndags vilket var den 10onde. Borde inte jag ha fått min idag då?
@gugl1234 40313 wrote:
Kan någon admin radera detta. Länk till en bluff sida… Vill man göra riktiga IQ tester är det Mensa Sverige som gäller.
Jag har fått ett brev från The phone house att min telefonen kommer om 3 dagar om den finns i lager, och det är en telia låst då jag har telia abb så jag hoppas dem har tagit en från “telias lager” 😛
@ramerix 40638 wrote:
Jag har fått ett brev från The phone house att min telefonen kommer om 3 dagar om den finns i lager, och det är en telia låst då jag har telia abb så jag hoppas dem har tagit en från “telias lager” 😛
Vill ha min med…
Undrar när Halebop lyckas skicka ut några fler? :confused:Ny här 🙂
Beställde min 3Gs, 32Gb Vit den 7:e direkt från Telias hemsida och väntar fortfarande….@iceman074 40692 wrote:
Ny här 🙂
Beställde min 3Gs, 32Gb Vit den 7:e direkt från Telias hemsida och väntar fortfarande….Då borde du fått din, För om man kollar på Telias iPhone blog så delar de ut den vita 32gb modellen som beställdes fram till den 10/8.
Telia iPhone Blog Leveransstatus på iPhone 3GS
EDIT: Såg t.o.m nu att den vita 3GS 32Gb är det 18/8 nu.
Då är det bara att hoppas på att det snart kommer en SMS avisering som talar om att telefonen går att hämta ut..
Beställde min 7/8, 16 GB vit GS
Fick leveransbekräftelse i dag vid 14.00 med kolli-id.
Gick dock inte att söka på via posten.se förrän vid 23.00 ca och då stod det alvesta 18.43 inlämnad.Får se om jag orkar åka och hämta den imorgon…:cool:
Beställde min 7/8, 16 GB vit GS
Fick leveransbekräftelse i dag per mail vid 14.00 med kolli-id.Frun fick sin vita 32G 3Gs från TRE i förrgår efter 2v väntan. Grannen fick sin vita 32G 3Gs samma dag efter ha beställt den på Telia i måndags.
Idag är det den 22:e och min Iphone lyser med sin frånvaro… 🙁
vill ha!!!
Fördelen är att jag hinner lära mig mer om JB och förhoppningsvis ska jag lära mig att göra min Iphone bättre 😉
Tack förresten för alla grymma inlägg om tips & tricks, känns som om det kommer att behövas då det kommer att vara min första Iphone (tidigare mac-freak i jobbet samt privat, men nu PC…….)..@tossigtoker 41475 wrote:
Går väll sådär, ringde nu en telia butik i örebro dom hade 50 pers i kö till iphone, sen sa han 4-6 veckor väntetid om man ställde sig nu
När bokade du? Vilken modell storlek?
Jahapp, då har min vita 16GB som jag beställde den 7 augusti i Telias butik i Täby (utan abonnemang) kommit in.
De hade visst bara fått in vita och inte många heller.
Konstigt att folk får vänta så länge? :confused: Svarta vet jag att det är ganska mycket vänte tid på, men inte den vita? Det kanske bara var att det inte var så många som hade beställt i karlstad 😛
Haha. Halebop berättade för mig att min 32 gb som jag beställde 31/8 kommer någonstans vid den 28’e. Jag vill ha nu. 🙁
Är Halebop ägt av Telia eller använder bara deras nät?
@adrian G 41496 wrote:
Haha. Halebop berättade för mig att min 32 gb som jag beställde 31/8 kommer någonstans vid den 28’e. Jag vill ha nu. 🙁
Är Halebop ägt av Telia eller använder bara deras nät?
Vad valde du för färg? Boka du på nätet, butik? Med eller utan abb? 🙂
Angående om halebop är ägt av telia vet jag inte :/
Själv fick jag denna från Halebop!
Mobilnummer ***-*** ** ** kommer att flyttas till Halebop den 0001-01-01 00:00. Vill du senarelägga flytten måste du meddela oss skriftligt senast 5 arbetsdagar före tidpunkten som anges nedan.
😀
Hej såg att de var många som vänta på sin Iphone. Jag var på Stockholm open igår och det visade sig att Telia har öronmärkt några telefoner till deras event där. Så jag köpte min och fick den direkt!
Nu i början av veckan kostar det bara 100 kr inträde plus att man då kan se lite tennis!
Mvh Axel -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.