Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Temabilder samt frågor. (mall i första inlägget)
-
AuthorPosts
-
@muffins 46472 wrote:
Fungerar inte http://dump.1g.se/tele2_custom.ipcc.zip för dig?
Testade den nyss och fungerar bra här.Nope 🙁 :confused:
@dannewalle 46507 wrote:
Nope 🙁 :confused:
Då lär felet ligga hos dig någonstans för här fungerar det hur bra som helst med att ta hem den filen :S.
@muffins 46510 wrote:
Då lär felet ligga hos dig någonstans för här fungerar det hur bra som helst med att ta hem den filen :S.
Jo, det borde det göra.
Men det riktigt konstiga är att det var likadant förut, men sen funkade det igen.
Och nu när jag har återställt telefonen kan jag inte få ner filen heller :confused:EDIT: Problemet löst, den där sidan är lite mysko för mig ^^
Nu kom bilden på loggan och tele2 menyn upp, och då funkade också filen 🙂SnowCover MacThemes lockscreen tema som visar coverflow. Har inte hittat nån wallpaper som jag är nöjd med ännu så jag återkommer med mera bilder.
Väder widgeten heter wedapanel, temat heter Carol
@ponyboy 46906 wrote:
Såg att den väder widgeten kom till Cydia idag. Den heter Weather Cydget.
Mmm, inte helt riktigt, någon har gjort om den lite för att fungera med Cydget. Den jag har finns här:
Vad är Cydia sourcen för carol? 🙂
@steffeiphone 46926 wrote:
Vad är Cydia sourcen för carol? 🙂
Vet faktiskt inte, jag lägger in mina teman manuellt, men här hittar du Temat:
Till Spökplumpen: Riktigt fett tema, använder du winterboard?
@ericssonfosho 46938 wrote:
Spökplumpen? Smidigare ifall du citerar.
@ericssonfosho 46938 wrote:
Spökplumpen har inte varit aktiv i forumet sen mars 2008, så du lär nog inte få nån svar.
@kofot 44515 wrote:
Temat heter Dream Theme, finns på cydia.
LockScreenen heter LockInfo och LockInfo Matte UI.
Lägg till dessa repos så hittar du allt:
http://david.ashman.com/beta/
http://simonv.chronophoto.fr/cydia/någon som har laddat hem denna lockscreen och har fått det att funka?
@ludii 47114 wrote:
Drar den mycket batteri på dig? Jag hade mitt batteri fulladdat, men när jag vakna så var den på 84%.
Inget jag har stirrat mig blint på om dagarna.
Min tele räcker lite mer än ett dygn på fulladdat batteri.
Då skall det tilläggas att wifi är på hela tiden i hemmet också, samt att jag kör backgrounder och SBSettings, med mera.@muffins 47118 wrote:
Inget jag har stirrat mig blint på om dagarna.
Min tele räcker lite mer än ett dygn på fulladdat batteri.
Då skall det tilläggas att wifi är på hela tiden i hemmet också, samt att jag kör backgrounder och SBSettings, med mera.Syns det på din screenlock när du får mail? Jag får inte den funktionen att funka :/
@ludii 47336 wrote:
Syns det på din screenlock när du får mail? Jag får inte den funktionen att funka :/
Japp blir en siffra samt en rad om vad mailet handlar om och dess rubrik.
Säker på att du har olästa mail som har kommit fram i din iPhone på ditt mailkonto?Har du aktiverat att mail skall synas på lockscreen?
@muffins 47337 wrote:
Japp blir en siffra samt en rad om vad mailet handlar om och dess rubrik.
Säker på att du har olästa mail som har kommit fram i din iPhone på ditt mailkonto?Har du aktiverat att mail skall synas på lockscreen?
ja, jag har både aktiverat det samt skickat mail från en annan mail för att verkligen kolla om det funkar. får inte det att funka :/
@ludii 47342 wrote:
ja, jag har både aktiverat det samt skickat mail från en annan mail för att verkligen kolla om det funkar. får inte det att funka :/
Då har jag ingen koll alls på ditt problem.
Sålänge det är aktiverat och du har mail som är markerade på din iPhone som olästa så får jag det att fungera. Tyvärr.muffins–>> Gillade verkligen ditt tema alltså, det var fan sjukt snyggt 🙂 Du lånar inte ut det kanske 😉
@ponyboy 47775 wrote:
Nån som är duktig på att använda sig av PSD filer? Använder mig av denna tema och vill göra några ändringar i Overlay bilden. Har fått PSD filen men vet inte hur jag ska göra ändringar i den.
PSD filen finns härVore toppen om du inkluderade fonten HelveticaNeueL PRO Bd, vilket är den font som används för texten, så kan jag byta ut texten som du vill ha den.
@ponyboy 47778 wrote:
Det enda jag kunde hitta var den här. Skulle du kunna förklara hur du gör och vilket program du använder dig av.
Är tyvärr inte rätt font om du vill behålla samma font som är på bilden du angav i tidigare inlägg.
Jag använder mig utav Photoshop, då *.PSD är ett format för photoshop.
Jag har en fråga ang. tema. Kan man ha två olika bilder på lockscreen och springboard(alltså vart man ser alla apps) ?
Har samma tema som de flesta andra här, men jag måste säga att jag är nöjd.
@ponyboy 48344 wrote:
Lite nya mod.
http://img4.imageshack.us/img4/4791/img0658.png
http://img4.imageshack.us/img4/3134/img0659.pngSkulle du kunna vara jättesnäll och skicka din bakgrundsbild? 🙂
@dannewalle 48363 wrote:
Skulle du kunna vara jättesnäll och skicka din bakgrundsbild? 🙂
Är inte hemma just nu, skickar ett PM till dig imorgon.
[IMG]http://data.fuskbugg.se/skalman01/IMG_0161.PNG[/IMG]
@dannewalle 48363 wrote:
Skulle du kunna vara jättesnäll och skicka din bakgrundsbild? 🙂
Är också lite intresserad av den bilden 🙂
Du skulle inte kunna posta den här eller PM:a den till mig.@thian 48496 wrote:
Är också lite intresserad av den bilden 🙂
Du skulle inte kunna posta den här eller PM:a den till mig.Jag kör ett Jultema nu när julen närmar sig.
Det finns i Cydia och heter Larrys Christmas Theme.@ponyboy 48609 wrote:
Du råkar inte veta om den bilden finns i högre upplösning för tex wallpaper för datorn? Vore toppen isf.
@muffins 48921 wrote:
Du råkar inte veta om den bilden finns i högre upplösning för tex wallpaper för datorn? Vore toppen isf.
Tror inte det finns. Den här bilden har modiferats av Max Patrese och Kleimonie för d-bar teman. De brukar ta emot request, så du kan ju alltid be dem göra en med högre upplösning till din dator.
Lite osmidigt att installera men annars är jag nöjd.
Här har ni några bilder på hur min ser ut just nu. Inget avancerat. Cleant och snyggt tycker jag.
@goffemannen 48995 wrote:
Här har ni några bilder på hur min ser ut just nu. Inget avancerat. Cleant och snyggt tycker jag.
vad är det för tema?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.