Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tips på bra Cydia/Installer Apps
-
AuthorPosts
-
5 icon dock i cydia!
fixar 5 ikoner i dockan! 😉5 icon dock i cydia!
fixar 5 ikoner i dockan! 😉Ja, det är på riktigt.
Lägg till denna source i Cydia: ir-iphone.ir/cydia/ så finns den där sedan. 🙂
Info:
Sakurina’s iPhone Hacks @ r-ch.net
MacThemes Forum / [MS Extension] Five-Column SpringBoard (0.55 on Page 11)Ja, det är på riktigt.
Info:
MacThemes Forum / [MS Extension] Five-Column SpringBoard (0.55 on Page 11)@halle 22964 wrote:
Ja, det är på riktigt.
Info:
MacThemes Forum / [MS Extension] Five-Column SpringBoard (0.55 on Page 11)Tackar! ska testa nu direkt! 😉
@halle 22964 wrote:
Ja, det är på riktigt.
Info:
MacThemes Forum / [MS Extension] Five-Column SpringBoard (0.55 on Page 11)Tackar! ska testa nu direkt! 😉
Schysst med 5 ikoner/ rad:)
Men nu ser den mest ut som ngn kina kopia elr någon nokia med iPhone ikoner 😀
[ATTACH]247[/ATTACH]Schysst med 5 ikoner/ rad:)
Men nu ser den mest ut som ngn kina kopia elr någon nokia med iPhone ikoner 😀
[ATTACH]247[/ATTACH]Ja speciellt snyggt är det kanske inte… Men ännu är inte hacket perfekt. Animeringen vid övergång av olika sidor är inte speciellt vacker, men som beskrivs i trådarna jag länkade till så är det fortfarande under utveckling. Förhoppningsvis blir det slutligen lika snyggt som det normalt är.
Dock gillar jag flyttningen av ikoner bättre med detta, ikonerna liksom “hänger” kvar en stund innan de ploppar ner, samtidigt som de går att dra över varandra utan att de andra rör sig. 🙂
Ja speciellt snyggt är det kanske inte… Men ännu är inte hacket perfekt. Animeringen vid övergång av olika sidor är inte speciellt vacker, men som beskrivs i trådarna jag länkade till så är det fortfarande under utveckling. Förhoppningsvis blir det slutligen lika snyggt som det normalt är.
Dock gillar jag flyttningen av ikoner bättre med detta, ikonerna liksom “hänger” kvar en stund innan de ploppar ner, samtidigt som de går att dra över varandra utan att de andra rör sig. 🙂
Hur fixar man så att man kan få egna knappar “där nere” där de fyra standardknapparna, Telefon, Mail, Safari, iPod är?
Vilket program är det jag behöver?MVH
Hur fixar man så att man kan få egna knappar “där nere” där de fyra standardknapparna, Telefon, Mail, Safari, iPod är?
Jag prövade 5-icons med och det var riktigt smidigt. Men övergången är inte vacker och när man håller inne ikoner för flyttning så vobblar de inte. Det är nånting som jag är van vid eftersom om jag inte ser att de vobblar så tar det extra tid för mig att förstå att de vobblar.
@istvan 23007 wrote:
Ikoner är de bilder som programmen har. Knappar är de du trycker på.
För att svara på din fråga, håll inne en knapp tills de börjar skaka och sen flytta ikonerna. För att avsluta flyttningar så tryck home.
Jag prövade 5-icons med och det var riktigt smidigt. Men övergången är inte vacker och när man håller inne ikoner för flyttning så vobblar de inte. Det är nånting som jag är van vid eftersom om jag inte ser att de vobblar så tar det extra tid för mig att förstå att de vobblar.
@istvan 23007 wrote:
För att svara på din fråga, håll inne en knapp tills de börjar skaka och sen flytta ikonerna. För att avsluta flyttningar så tryck home.
@mossarelli 23014 wrote:
och när man håller inne ikoner för flyttning så vobblar de inte.
Precis, men det var också meningen att de inte skulle vobbla, tydligen, eftersom springboarden laggade i princip sönder annars, enligt utvecklaren.
@mossarelli 23014 wrote:
och när man håller inne ikoner för flyttning så vobblar de inte.
Precis, men det var också meningen att de inte skulle vobbla, tydligen, eftersom springboarden laggade i princip sönder annars, enligt utvecklaren.
Sen om du har t.ex 1 oläst mail och mailikonen ligger ute i kanten så försvinner en del av bubblan som visar 1 oläst 😛 Man ser den delan från den andra sidan också 😛
Sen om du har t.ex 1 oläst mail och mailikonen ligger ute i kanten så försvinner en del av bubblan som visar 1 oläst 😛 Man ser den delan från den andra sidan också 😛
@mossarelli 23014 wrote:
Haha, tack för svenska undervisningen 😉
Okej, kanon, då vet jag hur jag ska göra nu 🙂
MVH
@mossarelli 23014 wrote:
Haha, tack för svenska undervisningen 😉
Okej, kanon, då vet jag hur jag ska göra nu 🙂
MVH
Jag skulle vilja veta hur man tar bort texten under ikonerna? speciellt i dockan!
tacksam för svarJag skulle vilja veta hur man tar bort texten under ikonerna? speciellt i dockan!
tacksam för svarNågon som har en bra source med många rolig spel i, liggandes i ett hörn någonstanns?
Tackar på förhand
Någon som har en bra source med många rolig spel i, liggandes i ett hörn någonstanns?
Tackar på förhand
@bozz 23447 wrote:
Någon som har en bra source med många rolig spel i, liggandes i ett hörn någonstanns?
Tackar på förhand
Nej, tyvärr inte, men däremot Clippy 😀
Det är fortfarande i BETA-stadiet (heter för tillfället Clippy Beta), men är ändå mycket bra 🙂 Ovanför tangentbordet kommer det två knappar, copy och paste. Om man klickar på Copy så kan man markera text. När man har markerat lite text, klickar man på Copy igen. Då är den texten kopierad :laugh: När man sen vill ha den igen klickar man på Paste. Och texten stannar i clipboarden tills man kopierar något nytt 🙂
@bozz 23447 wrote:
Tackar på förhand
Det är fortfarande i BETA-stadiet (heter för tillfället Clippy Beta), men är ändå mycket bra 🙂 Ovanför tangentbordet kommer det två knappar, copy och paste. Om man klickar på Copy så kan man markera text. När man har markerat lite text, klickar man på Copy igen. Då är den texten kopierad :laugh: När man sen vill ha den igen klickar man på Paste. Och texten stannar i clipboarden tills man kopierar något nytt 🙂
@mekke 23498 wrote:
Tack för tipset 🙂 Det låter som ett riktigt behändigt program.
@mekke 23498 wrote:
Tack för tipset 🙂 Det låter som ett riktigt behändigt program.
Jag surfade runt lite och hörde talas om ett program som heter Touchpad pro men inga sources fungerar. Någon som vet ngt mer?
Eller känner till liknande program som är free 🙂
Jag surfade runt lite och hörde talas om ett program som heter Touchpad pro men inga sources fungerar. Någon som vet ngt mer?
Eller känner till liknande program som är free 🙂
TouchPad Pro funkar bara för FW <1.1.4. Om du har t.ex. FW 2.2, så funkar det inte 🙁
TouchPad Pro funkar bara för FW <1.1.4. Om du har t.ex. FW 2.2, så funkar det inte 🙁
@simba 18104 wrote:
Alltså, funktionen med MM är att man ändrar texten för operatörsloggan, inte operatören. 🙂 Helt ofarligt, även för den som är utomlands 😉
Nej det är inte så bra, jag vill ofta veta viken operatör jag är ansluten till utomlands, det kan skilja mycket i priser och i vissa områden växlar man mycket mellan olika operatörer.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.