Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Vad blir billigast?
-
AuthorPosts
-
Så med andra ord så finns det inget bra jailbreak till en 3GS? Det känns ju inte alls roligt isf, man köper en Iphone för att JB den. 🙁
Gäller inte tethrad JB på 3G också? Varför skulle de vara ett undantag?
@freebo 54927 wrote:
3G begåvades aldrig med det nya bootromet, den är ju på väg ut ur sortimentet
K lol.. Tänkte på något sådant men nu så vet jag ;P
Still så fattar jag inte varför man klagar på thetered JB.. Mina polare kör med sådana telefoner och de har alltid en dator nära. Om du ska installera något från cydia så får man tänka på att antagligen ha en sladd tillhands så drar man in på tex mediamarkt och tankar ned BR och jailar..
Så man får alltså alltid hålla den i liv så inte batteriet dör, för då är JBt borta?
Nu blev valet ännu svårare :confused:Om man tex inte har tillgång till en laddar och batteriet tar slut, det är ganska lätt hänt!
Men ifall den tappar JBt hur lång tid tar det att fixa tillbaka det?@abbe‘siphone 54936 wrote:
Om man tex inte har tillgång till en laddar och batteriet tar slut, det är ganska lätt hänt!
Men ifall den tappar JBt hur lång tid tar det att fixa tillbaka det?Okej. Varken jag eller mina polare har det hänt.. Det finns alltid någon med laddare. Om du inte vill riskera det så ha med din laddare i väskan? Mitt batteri klara sig mellan 1-2 dagar beroende på hur mycket man använder den.
Det tar typ 1min att tanka ned blackra1n och jailbreaka.
@abbe‘siphone 54933 wrote:
Så man får alltså alltid hålla den i liv så inte batteriet dör, för då är JBt borta?
Nu blev valet ännu svårare :confused:Jailbreak försvinner inte, det går bara inte att starta en iphone med tethered jailbreak utan blackra1n. Tar några sekunder att starta om iphone och då finns allting kvar.
Detta har redan tagits upp massor med gånger och det står t o m i iPhone FAQ.
Sök i forumet istället för att skicka dina frågor i pm.Det snackades tidigare i tråden om att vänta på ‘G4’ (generation 4, ej 4G) som sägs ska komma till sommaren. Bättre enligt mig om man har tålamodet, men kanske inte pengarna, att vänta till sommaren och då köpa 3GS, hoppas på att den gått ner rejält i pris tills dess. 3G är ju mycket billigare än 3gs idag….
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.