Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › "Vidarekoppling aktiverad"
-
AuthorPosts
-
Funkar ej på Comvik eller Telia, telefonen fick tuppjuck.
Tackar filen funkar perfekt slipper den störande rutan och står tele2 🙂
Va? va? va? jag fattar inte.
Hur blev ni av med meddelandet om “vidarekoppling”?Gjorde det här med operatörsfilen för några veckor sen när jag körde fw 3.1.2 och det funkade klockrent! Kändes nästan som man fick lite bättre mottagning också. Men iaf. nu har jag uppdaterat till iOS4 och den verkar inte fungera längre 🙁 Nån som vet om det finns en likadan som fungerar med iOS4`???
mvh
@wester 60352 wrote:
I cydia finns det ett paket som heter forwardmsgfix. den löser detta problem.
http://apt.iphone-storage.de/Får upp denna rutan varje gång jag ringer. Den kom när jag uppdaterade till iOS 4, har aldrig haft problem med den innan..
Funkar forwardmsgfix på iOS 4 ?
@something 70111 wrote:
varför testar du inte innan du frågar?
Finns ju rätt många cydiaprogram som får hela luren att balla ur i ios 4, så det skadar ju inte att fråga innan man installerar ..
Funka fint innan jag uppdatera min 3gs till 4.1, nu får jag upp den där sa***s rutan igen när jag ringer…. TRIST
Fick bort rutan med Freebos tips[HTML]Gå in på Inställningar –> Telefon –> Vidarekoppling –> Vidarekoppla till –> (Kontrollera att vidarekoppling då står i On läge) –> Gå tillbaka till “startläge” (första sidan på telefonen). –> Slå nu av vidarekoppling i samma meny.[/HTML]. TACK 🙂
@henkeman 60621 wrote:
Hej igen.
Hittade kommandot som gör så att vidarekopplingsrutan försvinner. Den funkar i alla fall på Tele2 abonnemang. Om det funkar för andra operatörer vet jag inte.##004# (ring knappen)
Kan hända att man behöver starta om telefonen.
verkar funka på TRE ! ja fick inte upp rutan precis när ja ringde mer annars hade ja VIDAREKOPPLAR alltid tackar 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.