"Vidarekoppling aktiverad"

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone "Vidarekoppling aktiverad"

Viewing 11 posts - 51 through 61 (of 61 total)
  • Author
    Member
    Post count: 288

Funkar ej på Comvik eller Telia, telefonen fick tuppjuck.

svensson431
    Member
    Post count: 210

Tackar filen funkar perfekt slipper den störande rutan och står tele2 🙂

webulven
    Member
    Post count: 16

Va? va? va? jag fattar inte.
    Hur blev ni av med meddelandet om “vidarekoppling”?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@webulven 66912 wrote:

Va? va? va? jag fattar inte.
    Hur blev ni av med meddelandet om “vidarekoppling”?

Har du testat ##004# och sedan ringknappen? Annars verkar Westers tips ett par poster upp ha gjort susen för en del

carlsberg
    Member
    Post count: 1

Gjorde det här med operatörsfilen för några veckor sen när jag körde fw 3.1.2 och det funkade klockrent! Kändes nästan som man fick lite bättre mottagning också. Men iaf. nu har jag uppdaterat till iOS4 och den verkar inte fungera längre 🙁 Nån som vet om det finns en likadan som fungerar med iOS4`???

mvh

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@wester 60352 wrote:

I cydia finns det ett paket som heter forwardmsgfix. den löser detta problem.
    http://apt.iphone-storage.de/

Får upp denna rutan varje gång jag ringer. Den kom när jag uppdaterade till iOS 4, har aldrig haft problem med den innan..

Funkar forwardmsgfix på iOS 4 ?

SomethinG
    Member
    Post count: 363

@thian 70109 wrote:

Får upp denna rutan varje gång jag ringer. Den kom när jag uppdaterade till iOS 4, har aldrig haft problem med den innan..

Funkar forwardmsgfix på iOS 4 ?

varför testar du inte innan du frågar?

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@something 70111 wrote:

varför testar du inte innan du frågar?

Finns ju rätt många cydiaprogram som får hela luren att balla ur i ios 4, så det skadar ju inte att fråga innan man installerar ..

roffe68
    Member
    Post count: 20

Funka fint innan jag uppdatera min 3gs till 4.1, nu får jag upp den där sa***s rutan igen när jag ringer…. TRIST

roffe68
    Member
    Post count: 20

Fick bort rutan med Freebos tips[HTML]Gå in på Inställningar –> Telefon –> Vidarekoppling –> Vidarekoppla till –> (Kontrollera att vidarekoppling då står i On läge) –> Gå tillbaka till “startläge” (första sidan på telefonen). –> Slå nu av vidarekoppling i samma meny.[/HTML]. TACK 🙂

amko
    Member
    Post count: 258

@henkeman 60621 wrote:

Hej igen.
    Hittade kommandot som gör så att vidarekopplingsrutan försvinner. Den funkar i alla fall på Tele2 abonnemang. Om det funkar för andra operatörer vet jag inte.

##004# (ring knappen)

Kan hända att man behöver starta om telefonen.

verkar funka på TRE ! ja fick inte upp rutan precis när ja ringde mer annars hade ja VIDAREKOPPLAR alltid tackar 🙂

Viewing 11 posts - 51 through 61 (of 61 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.