Vilka här är det som har fått tag i iPhone 3G?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Vilka här är det som har fått tag i iPhone 3G?

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Ska hämta min svarta 16 gb imorgon! Så sjukt nice! 😀

sublim
    Member
    Post count: 14

@senjin 7398 wrote:

Beställde en vit 16Gb den 11/7 på telia.se, har inte hört ett ljud.
    Bokade i fredags den 25/7i en butik, sedan gick jag till en annan telia butik och tänkte boka en där också, men det visade sig att de hade vita 16GB hemma så jag köpte en direkt. Idag ringde de från butiken där jag bokade och erbjöd mig en vit.
    Jäkligt kasst mot alla som beställt över internet att det inte händer något.

Bokade du med e-leg eller via “min sida”, om inte ska du få hem ett avtal som måste returneras innan dom tar emot beställningen.
    Om du bokade med e-leg har du väl redan ok:at avtalet, sa du till i butiken att dom skulle säga upp det?

Senjin
    Member
    Post count: 22

@sublim 7442 wrote:

Bokade du med e-leg eller via “min sida”, om inte ska du få hem ett avtal som måste returneras innan dom tar emot beställningen.
    Om du bokade med e-leg har du väl redan ok:at avtalet, sa du till i butiken att dom skulle säga upp det?

Jag bokade med e-leg, det var inga problem, förlängde mitt befintliga abonnemang direkt i affären och fick ett nytt simkort.

sublim
    Member
    Post count: 14

@senjin 7466 wrote:

Jag bokade med e-leg, det var inga problem, förlängde mitt befintliga abonnemang direkt i affären och fick ett nytt simkort.

Pratade med Telia idag. Verkar som om nätbutiken är lågprioriterad.
    Däremot bra för min del om bokade mobiler inte hämtas ut från nätbutiken.

Verkade som om de vanliga butikerna får ca 10st per vecka medans nätbutiken ska få en större leverans under augusti som ska räcka för de som står i kö(deras juli leverans uteblev).

Ni som gått till vanliga butiker har gjort helt rätt.

geezarn
    Member
    Post count: 197

@chiruk 7406 wrote:

Beställde en vit 8Gb den 19/7 på telia.se, har inte hört ett ljud.
    malmö

Du lär nog få vänta på den… 8gb finns inte i vitt, bara i svart 😉

Halle
    Member
    Post count: 837

@geezarn 7512 wrote:

Du lär nog få vänta på den… 8gb finns inte i vitt, bara i svart 😉

Jo men han kanske specialbeställde direkt från fabrik? Fast först via Telia då. :p

Peltor
    Member
    Post count: 31

Köpte en vit 16gb i visby 🙂

geezarn
    Member
    Post count: 197

Eftersom detta ämne inte är lika hett längre så släpper jag på “viktigt”-klibban, finns så klart kvar om man vill fortsätta posta här. Noterade dock att det har dragit iväg väldigt off-topic 😀

Viewing 8 posts - 51 through 58 (of 58 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.