Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilka här är det som har fått tag i iPhone 3G?
-
AuthorPosts
-
Ska hämta min svarta 16 gb imorgon! Så sjukt nice! 😀
@senjin 7398 wrote:
Beställde en vit 16Gb den 11/7 på telia.se, har inte hört ett ljud.
Bokade i fredags den 25/7i en butik, sedan gick jag till en annan telia butik och tänkte boka en där också, men det visade sig att de hade vita 16GB hemma så jag köpte en direkt. Idag ringde de från butiken där jag bokade och erbjöd mig en vit.
Jäkligt kasst mot alla som beställt över internet att det inte händer något.Bokade du med e-leg eller via “min sida”, om inte ska du få hem ett avtal som måste returneras innan dom tar emot beställningen.
Om du bokade med e-leg har du väl redan ok:at avtalet, sa du till i butiken att dom skulle säga upp det?@sublim 7442 wrote:
Bokade du med e-leg eller via “min sida”, om inte ska du få hem ett avtal som måste returneras innan dom tar emot beställningen.
Om du bokade med e-leg har du väl redan ok:at avtalet, sa du till i butiken att dom skulle säga upp det?Jag bokade med e-leg, det var inga problem, förlängde mitt befintliga abonnemang direkt i affären och fick ett nytt simkort.
@senjin 7466 wrote:
Jag bokade med e-leg, det var inga problem, förlängde mitt befintliga abonnemang direkt i affären och fick ett nytt simkort.
Pratade med Telia idag. Verkar som om nätbutiken är lågprioriterad.
Däremot bra för min del om bokade mobiler inte hämtas ut från nätbutiken.Verkade som om de vanliga butikerna får ca 10st per vecka medans nätbutiken ska få en större leverans under augusti som ska räcka för de som står i kö(deras juli leverans uteblev).
Ni som gått till vanliga butiker har gjort helt rätt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.