iith

Forum Replies Created

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • iith
    Member
    Post count: 9

    Ska testa att återställa en gång till…

    Men om jag väljer att ställa in den som ny efter återställningen, kan jag fortfarande lägga in samma saker som jag har säkerhetskopierat innan?

    Gör inte så mycket om jag blir av med alla apps som jag laddat ner, men vill absolut inte förlora alla kontakter…

    iith
    Member
    Post count: 9

    Har sökt lite om det här på forumet och fler verkar ha haft samma problem.
    Nån skrev att det räckte med att ladda hem en ny app och sen ta bort den igen så skulle resten fungera… har testat det men det funkar inte för mig..

    Hur man gör en omstart av springboard vet jag inte hur man gör…

    iith
    Member
    Post count: 9

    Det har löst sig med “categories-problemet”. Hittade svaret här på forumet, var för lat/panikslagen för att använda sökfunktionen tidigare 🙂

    Men kan fortfarande inte öppna några apps. Testat att göra en soft reset också men det hjälpte inte heller…

    iith
    Member
    Post count: 9

    Har testat en återställning nu, men likadant som innan.. 🙁

    Valde att inte ställa in iphonen som ny, och efter synkroniseringen var allt (kontakter osv.) kvar..

    Vet inte vad jag ska göra…

    iith
    Member
    Post count: 9

    Tack för svar pongo!

    Har testat att starta om men funkade inte..

    När jag gör en fullständig återställning så står det i itunes att allting kommer raderas..
    Är det bara på telefonen det raderas? Jag menar är det säkerhetskopierat i itunes så jag kan lägga in allt igen? Inte så kul att bli av med alla kontakter osv…

    iith
    Member
    Post count: 9

    Märkte en grej till nu..

    Efter uppdateringen kan jag inte öppna några nedladdade apps över huvud taget:(
    De stängs ner direkt efter 1 sekund.
    Testade även att ladda hem ett nytt program (SvD Quiz) men även det stängs ner direkt.

    Någon som vet vad det beror på?

    Väldigt tacksam för svar!

    iith
    Member
    Post count: 9

    Jag uppdaterade nyss yellowsn0w och efter det har jag ingen täckning.. Det står ingen service uppe i hörnet.
    Nån som vet vad det kan bero på och vad jag ska göra? Är tacksam för hjälp!
    Jag kör med Telenor..

    Mvh

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)