Front page › Forums › Övriga ämnen › Den officiella Off-topic tråden – ordet är fritt
-
AuthorPosts
-
@iPhoneReservdelar.se 84301 wrote:
Blivit hackad igår kväll …
~ # ~ / HaCkEd By TeRoRisTe_Mc ~ # ~Grattis?
Ska de ha skydd till deras AK-47or eller?
Fick en liten fisk på kroken idag 🙂
IP number: 41.250.176.175
With the user agent: (Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; fr; rv:1.9.2) Gecko/20100115 Firefox/3.6 (.NET CLR 3.5.30729)) has been banned.@iPhoneReservdelar.se 84321 wrote:
Jag säljer ju inte ens skydd 🙂
Måste ha varit random grej, har full koll nu….Eller? 😉
Intressant att de anföll dig.. Dock så blev min klansida hackad för några år sedan..
Snart kommer ett helt gäng nya applikationer ut i AppStore.
Alla kommer vara på svenska, och är översatta av mig.
Bl.a
SvepHuvud (SwipeHead på Engelska) – Sämsta översättningen någonsin, men han ville ha det så.
WACKY ‘N’ WILD ESCAPADE OF NOM – Verkar rätt kul.
Och sist, men även 30 sidors översättning med wall of text på varje sida.
Smart RecorderJag kommer nog att recensera dessa applikationer, eftersom de ger mig en licens till dessa program.
Någon annan som också har jobbat hårt idag och är jävligt trött?
Rolig sätt för google att säga tack.
YouTube – adwords10s kanalFår väl önska er alla en riktig God Jul och ett Gott Nytt år.
Önskar er alla en riktigt God Jul och Gott Nytt År
Köpte för några timmar sen en iPod nano 6g. fett cool !
Jag hälsar alla ett gott nytt år!
Jag beger mig nu iväg för att fylla med kropp med lust. Och alkohol.Hänger lite på iPhoneinfo’s IRC-kanal. Spännande folk där! Hoppa in och umgås!
#iphoneinfo.seiPhone glasbyte iPhone displaybyte iPhone LCD har ni problem med sidan?
kommer till eran välkomnst sida, klickar mig in så kommer jag till olika lån/kredit sidorTydligen hackad igen
🙂
Tack för att ni uppmerksammar det …
Får dra genom loggarna igenvem är sugen på att köpa? 😉
Sticker iväg till Estland nu.
Inga dumheter medans jag är borta. Cophe och H3NR11K kommer att hålla koll på er. Och det kommer även jag göra, via mobilen, när jag har tid.See ya, bitches
Glöm nu inte köpa med dig någon halvdassig blondin!
Köpt hittills:
2×6 kosken lime 33cl
24x33cl Kahru 5,4
24x33cl kopparberg 4,5Möt mig på busstationen i Norrtälje klockan 12.00 på söndag, så bjuder jag på en öl
Skulle ni meddelat tidigare skulle jag stått på stationen med ett glas Fanta och väntat :laugh:
Vill bara tipsa om http://www.nevertooloud.se till er som älskar allt inom rock och hårdrock, metal etc 🙂 Försöker inte göra reklam bara hjälpa ägaren på sidan att få ut den. Recensioner, Konsert recensioner och mycket mera, checka in den 🙂
Funderar på att köpa Macbook elelr Macbook Air. Ska främst användas i följande syfte.
Skolarbete
Surfa (nyheter, youtube, facebook internetbank osv)
Som dvd
Enklare spel (dock i ytterst liten mängd då detta numera utförs på iPhone :)).Vilken skall jag välja?
Och var ska man köpa? Köper helst nu då de har höga andrahandsvärden så det känns inte lönt att köpa begagnad. Men om någon av er vill få eran macbook såld så kom med prisidé. 😉
@mrsmart 90830 wrote:
Funderar på att köpa Macbook elelr Macbook Air. Ska främst användas i följande syfte.
Skolarbete
Surfa (nyheter, youtube, facebook internetbank osv)
Som dvd
Enklare spel (dock i ytterst liten mängd då detta numera utförs på iPhone :)).Vilken skall jag välja?
Och var ska man köpa? Köper helst nu då de har höga andrahandsvärden så det känns inte lönt att köpa begagnad. Men om någon av er vill få eran macbook såld så kom med prisidé. 😉
Air har ingen dvd/cd läsare så då blir det nog en MacBook för dig då
600 inlägg, Smackadisch
Längtar verkligen tills på tisdag 🙂 Får min IP4 då. Bara så att ni vet…
Har en beg.Macbook Pro (mid 2010) på gång:
2.4 ghz intel duo 2 core
250 gb hdd
8gb ram
13 tum
Bra batteri och skick
6 månader gammalSleeve (datorväska) ingår
Tycker ni 7500 kr är ett bra pris?@mrsmart 91009 wrote:
Har en beg.Macbook Pro (mid 2010) på gång:
2.4 ghz intel duo 2 core
250 gb hdd
13 tum
Bra batteri och skick
6 månader gammalSleeve (datorväska) ingår
Tycker ni 7500 kr är ett bra pris?Rätt hyfsat skulle jag tro. Dock hade jag lagt till en tusing och köpt en ny Air istället.
Någon här som är grym på webdesign etc. Hade velat ha ett schysst platsbokningssystem. Det ska va till ett LAN.
Det jag hade tänkt mig är typ som DH’s bokning. Ser massa gröna platser (dem som är lediga då förståss) och sen trycker på valfri för att boka.. ja, ni vet hur det fungerar.
Någon som sitter på en lösning?
Edit:
900 inlägg, smack!
Är det bara jag som fått för mig att forumet börjar bli överröst med reklam? Tycker jag ser reklambanners överallt.
Vad är det som pågår?
Edit: Detta är vad man möts av på första sidan:
En banner högst upp i headern, 2st banners på höger sida, en adsense under menyerna, under adsense-annonserna kommer tradedoubler annonser. Under “Markera forum som lästa” är det en stor banner. Under senaste aktiva trådar så är det en banner. Även längst ner på sidan en stor banner.
Visst förstår jag att iPhoneInfo.se behöver driva in lite pengar för att kunna hålla siten igång, men att bli bemött av så många annonser i form av text & banners på första sidan låter bara som om det är för mycket.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.