Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Köpa iPhone 3GS hos Halebop
-
AuthorPosts
-
Beställde också en svart 16gb, och min beställdes den 19/8 o har inte heller fått nått nytt om när den kommer mer än att den kommer då dom får en ny leverans vilket aldrig verkar komma. 🙁
Alltså, för er som beställde i Augusti verkar det nästan bättre att göra en ny beställning istället. Halebop har väl haft några serverrelaterade problem på sistonde så ni i början-mitten av augusti har väl blivit totalt särbehandlade.
@mrslim 42862 wrote:
Beställde också en svart 16gb, och min beställdes den 19/8 o har inte heller fått nått nytt om när den kommer mer än att den kommer då dom får en ny leverans vilket aldrig verkar komma. 🙁
Samma modell och datum här med. och exakt samma svar från kundtjänst 🙂
Dom skriver iaf så här på deras facebook sida
“När vi får nästa leverans från Apple ska vi lägga upp information på iPhone – Abonnemang till mobiltelefonen – Halebop.se om vilka beställningsdatum som täcks in av den leveransen. Vi hoppas att den information ska vara till hjälp för er kunder som väntar på er leverans. Vi ber om ursäkt för att vi inte kan vara mer specifika än så här i dagsläget.”Alltid något
Ja det där lät bättre. Får man lite överblick åtminstone.
@mpe 42878 wrote:
Samma modell och datum här med. och exakt samma svar från kundtjänst 🙂
Dom skriver iaf så här på deras facebook sida
“När vi får nästa leverans från Apple ska vi lägga upp information på iPhone – Abonnemang till mobiltelefonen – Halebop.se om vilka beställningsdatum som täcks in av den leveransen. Vi hoppas att den information ska vara till hjälp för er kunder som väntar på er leverans. Vi ber om ursäkt för att vi inte kan vara mer specifika än så här i dagsläget.”Alltid något
Skönt att se att dom lyssnade på mitt förslag jag skrev på deras facebook. Då kanske man kan få ett hum om hur det ser ut med leveranserna i alla fall.
Äntligen damp det ner en leveransbekräftelse från halebop i inkorgen.
Beställde 19/8 en 16gb svart.Så dom verkar fått in en leverans idag då..
@mpe 43008 wrote:
Äntligen damp det ner en leveransbekräftelse från halebop i inkorgen.
Beställde 19/8 en 16gb svart.Så dom verkar fått in en leverans idag då..
Jag beställde också den 19/8 16gb svart och jag har också fått en leveransbekräftelse idag. Nu får man väl se hur lång tid de tar innan man faktiskt kan hämta ut den då 😉 😡
@mrslim 43028 wrote:
Jag beställde också den 19/8 16gb svart och jag har också fått en leveransbekräftelse idag. Nu får man väl se hur lång tid de tar innan man faktiskt kan hämta ut den då 😉 😡
Det ska du nog inte behöva oroa dig för.
Min kunde hämtas på posten två dagar efter bekräftelsen. 🙂
Nu har halebop tydligen porterat mitt nummer utan att jag vaken ha fått telefon eller simkort. Jag är alltså helt okontaktbar på telefon. Suck!
Efter att jag mailat deras suport så vill dom skicka ut simkort och aktivera abonnemanget utan att jag fått min iphone. :S
Kan det vara så svårt att låta mig ringa med mitt gamla abb. till jag har fått min leverans av halebop?
Var bara tvungen att skriva här för att avreagera mig i min frustration!
Ni som fått iphones nyligt, vilken version kommer den med nu? 🙂
3.01 var min som jag fick nyligen från halebop.
Jag skulle nyss beställa en 3GS 16GB från halebop och när jag kom till steg tre ville jag gå tillbaka och ändra betalsätt men nästa gång jag går vidare står det att jag redan har beställt ett abbonemang?!
Så jävla jobbigt att man inte kan ringa och fråga vad man ska göra! Så nu får jag mejla och fråga vad jag ska göra sen lär jag ju få vänta ett bra tag innan den kommer också 😛 men det ska det nog vara värt
Svart 16gb, beställd 20/8 från halebop är äntligen på väg. Jiiiippppiiiieeeee
Kompensation för oss som fick vänta.
Beställde en vit 32 gb igår och nu är den på väg! 😀 längtar..
fan halebop har annulerat min order även fast jag har betalat, nu vill dom att jag ska beställa igen… börjar tröttna på mailkonversationen med deras kundtjänst, men det får man väl stå ut med för det är väl värt det tillslut…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.