Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Officiell iOS4 tråd – allt snack om firmware 4.0 här!
-
AuthorPosts
-
@iphonekillen 70004 wrote:
Kan i princip garantera att det kommer fungera då du har samma förutsättningar som jag hade 🙂
Fan jag får upp ett meddelande att jag inte kan återställa.. vad kan vara fel?
@barritus 70026 wrote:
Ja ett meddelande som säger “att iphonen inte kan återställas” Kanske för att jag använde 3.1.2 å försökte återställa med.. när jag hade 3.1.3 innan jag fixa in 4.0 ?
Testa 3.1.3 men anledningen är säkerligen att du inte lyckats komma in i DFU mode
Använd en digitalklocka för att time:a knapptryckningarna
Har varit borta från forumet några dagar, iTunes hittade inte min iPhone så jag startade om datorn, sen när jag ska logga in så låser den sig (mus + tangentbord slutar funka) nog med OT, har det kommit/på väg med något JB till 3GS med nya bootrom? Tack.
@jockel 70047 wrote:
Har varit borta från forumet några dagar, iTunes hittade inte min iPhone så jag startade om datorn, sen när jag ska logga in så låser den sig (mus + tangentbord slutar funka) nog med OT, har det kommit/på väg med något JB till 3GS med nya bootrom? Tack.
Jag tror att de har släppt JB till iOS 4.0 till 3G och 2G, kolla Dev-Team Blog – all four one!
Nytt inlägg idag.
Efter iOS 4 funkar inte youtube.. Ska man tanka pushfix då? har någon en repo? Jag hittar ingen i cydia..
Jag får ingen 3g mottagning sen jag uppgradera min iphone 3g till 4.0 jag har tele2 och har ändrat 3g till på så någon som vet vad som e fel?
@deks 70522 wrote:
Jag får ingen 3g mottagning sen jag uppgradera min iphone 3g till 4.0 jag har tele2 och har ändrat 3g till på så någon som vet vad som e fel?
Har du återställt den? Har du återställt den igen? Har du satt den i dfu-läge och återställt? Tagit ut simkortet och satt tillbaka det? Startat om iPhonen? Säg till om du gjort allt det och fortfarande har problem. Lycka till!
@iphonekillen 70528 wrote:
Har du återställt den? Har du återställt den igen? Har du satt den i dfu-läge och återställt? Tagit ut simkortet och satt tillbaka det? Startat om iPhonen? Säg till om du gjort allt det och fortfarande har problem. Lycka till!
asså vandliga comviq nätet funkar men just 3g mottagning får jag inte.
Testa ställa in som en ny iPhone, det är inte rekommenderat att använda sig av säkerhetskopian när du byter till ny version av firmware. Många som fått problem då…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.