Spotify i Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Spotify i Iphone

Viewing 50 posts - 151 through 200 (of 225 total)
  • Author
    Member
    Post count: 72

@maxen 41882 wrote:

chill det heter Iphone du behöver inte låta som fjortisarna på mnf;)

Köpte premium hos pressbyrån idag, Spotify är framtiden!

Ska man vara petig så är det “iPhone” 😉

bozz
    Member
    Post count: 1199
    Morbidio
    Member
    Post count: 268

Bredbandsbolaget har ett erbjudande med Spotify för 69 kr i månaden i 12 månader, jag ska beställa det den 30 september!:D

Slow_fox
    Member
    Post count: 27

Spotify Premium – reklamfritt för 69 kr/mån
    Vill du slippa all reklam? Då kan du välja Spotify Premium.
    Just nu: 69 kr/mån i 12 månader (därefter ordinare pris 99 kr/mån).
    12 månaders bindningstid på Spotify Premium.
    12 månaders bindningstid tillkommer på ditt bredbandsabonnemang.
    Max ett Spotify Premium-konto per kund.

blajeans
    Member
    Post count: 73

@snook 41691 wrote:

I morse så åkte FM-sändaren inkopplad med iPhonen och Spotify på för fulla muggar 😀

Iphonen syns inte pga att jag fotade med den 🙂

Funkar den bra? Lite sugen på en FM-sändare men har hört att dom ska vara rätt risiga.

@maxen 41833 wrote:

Tack för svaret, men om jag betalar med kort vi säger en månads premium. Den kommer inte dra automatiskt månaden efter eller liknande?

Spotify abonnemanget fortsätter tills du säger upp det.

Hur/var hittar man sitt offline bibliotek? Det måste ju ta upp utrymme på telefonen.

evosex
    Member
    Post count: 1

Jag kör med en Audia X DGT-301 inköpt på Teknikmagasinet för 300:-. Då ingår även cigkabel. Har testat 3 st andra FM-sändare tidigare och ingen har varit lika bra som denna.

Den funkar klockrent med min iPhone 3GS. Inga störningar alls än så länge

dimidius
    Member
    Post count: 8

Fortfarande ingen som har tillgång till en docka eller liknande och testat köra spotify via USB-porten? Skulle verkligen vilja veta om det är min FM-sändare eller programmet som är problemet.

alive
    Member
    Post count: 12

@dimidius 42353 wrote:

Fortfarande ingen som har tillgång till en docka eller liknande och testat köra spotify via USB-porten? Skulle verkligen vilja veta om det är min FM-sändare eller programmet som är problemet.

Jag har ingen docka men kör iTunes via USB i bilstereon men det går inte med spotify iaf…
    Någon som vet om det går att streama spotify genom bluetooth??

trigger_killer
    Member
    Post count: 303

Jag har ett litet problem!
    Det går inte spela alla låtar i min spel lista på datorn, Aha tänker ni…det är väll för att dom är bortplockade av spotify….å det var vad jag tänkte med….men det är väldigt många…. hur som helst kom jag till jobbet igår … och kör igång spotify på iphonen… väljer samma lista som jag just provat hemma…. Där funkar alla låtar!!! Märkligt!? någon som vet vad problemet är ?

//P

trigger_killer
    Member

detta är vad ja får!

There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly

:eek::eek::eek:

trigger_killer
    Member

Löste problemet

Avinst. spotify, sen inst. igen!

jorgenkarls
    Member
    Post count: 11

Hej,

Jag skulle köpa Spotify Premium igår och det ser ut som man måste köpa 12 mån , men man kan betala per månad.

Någon som vet om det är möjligt att betala 99kr för en månad och sen inte betala mer. Om jag inte är nöjd vill jag inte köpa 12 månader direkt.

Kan man köra en månad ?

Tack på förhand

Fick precis svar från Spotify att det är möjligt.

Flyttad till rätt tråd /Ponyboy

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Köp på typ pressbyrån eller något :-p

jorgenkarls
    Member
    Post count: 11

Har nu köpt Spotify och tycker det fungerar riktigt bra. Streamar snabbt och enkelt att fixa spellistor etc men , funktionen som finns i Ipod där man kan trycka två ggr på knappen så ser man play – pause för att kunna byta låt finns ej. Sen saknar jag att kunna köra Spotify samtidigt som man gör andra saker med telefonen , men det kommer väl kanske..

utalker
    Member
    Post count: 403

Finns det fler sätt att skaffa premium gratis? Nu när pricerunner har gjort det aningen mer komplicerat:(

Mitt premium går ut den 3/3 och jag känner inte för att pröjsa 99kr i månaden, samtidigt som jag inte vet hur jag ska stå ut med reklamen. Jag har nämligen haft premium gratis i tre månader.

bozz
    Member

@utalker 57944 wrote:

Finns det fler sätt att skaffa premium gratis? Nu när pricerunner har gjort det aningen mer komplicerat:(

Mitt premium går ut den 3/3 och jag känner inte för att pröjsa 99kr i månaden, samtidigt som jag inte vet hur jag ska stå ut med reklamen. Jag har nämligen haft premium gratis i tre månader.

Du måste ha premium för att köra det på iphonen. 99kr är inte mycket, värt det, komigen:P

utalker
    Member

@bozz 57956 wrote:

Du måste ha premium för att köra det på iphonen. 99kr är inte mycket, värt det, komigen:P

Helt klart ovärt för min del. För det första så har jag ingen fast datatrafik. För det andra så fungerar inte Spotify över skolans trådlösa nätverk. Mycket underligt då tex streamad radio fungerar ypperligt.

bozz
    Member

@utalker 57973 wrote:

Helt klart ovärt för min del. För det första så har jag ingen fast datatrafik. För det andra så fungerar inte Spotify över skolans trådlösa nätverk. Mycket underligt då tex streamad radio fungerar ypperligt.

Slå på stort. Fri data+spotify! 😛

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

Tjo ett skit bra tips i morgon eller denna veckan kommer ett apps ut som gör att du kan ha grooveshark i din phone. Grooveshark är en app likadan som sportify fasst den är helt gratis och dom har tagit all musik som finns i spotify in till grooveshark + att dom har lakt in mer musik den är jätte bra i alla fall helt gratis funkar utmärk på hemsidan Grooveshark – Listen to Free Music Online – Internet Radio – Free MP3 Streaming och den är 10gånger bättre än spotify som kostar massa pengar

Grooveshark Mobile Music: Available Phones

6295gl
    Member
    Post count: 220

@utalker 57944 wrote:

Det är väl bara at välja. Om du absolut inte kan stå ut med reklamen får du nog betala 99 kronor. Har du inte råd eller anser att det är för dyrt väljer du att vara utan.

Innan jag hade Premium var det inte mycket reklam… betydligt mindre än i “reklam-radion”. Har det blivit mer sista månaderna?

Chrisofsweden
    Member
    Post count: 21

@kingmartin92 58062 wrote:

Nice! Finns inte till iPhone ännu men nice tjänst. Som Spotify fast jag tyckte kvalitén var bättre på låtarna på GrooveShark. Men det kan väl variera antar jag eftersom det är användarna som laddar upp sin musik till GrooveShark.

KingMartin92
    Member

aaa men grooveshark är gratis och mer musik och inga reklem mellan låtarna

bässta musiktjänsten

utalker
    Member

Episkt om GrooveShark kommer vara gratis till iPhone 😀

utalker
    Member

@6295gl 58063 wrote:

Det är väl bara at välja. Om du absolut inte kan stå ut med reklamen får du nog betala 99 kronor. Har du inte råd eller anser att det är för dyrt väljer du att vara utan.

Innan jag hade Premium var det inte mycket reklam… betydligt mindre än i “reklam-radion”. Har det blivit mer sista månaderna?

Eller så kommer ni med tips på hur man skaffar det gratis? Det var nämligen det jag frågade efter;)

Gobbe
    Member
    Post count: 92

@kingmartin92 58062 wrote:

Tjo ett skit bra tips i morgon eller denna veckan kommer ett apps ut som gör att du kan ha grooveshark i din phone. Grooveshark är en app likadan som sportify fasst den är helt gratis och dom har tagit all musik som finns i spotify in till grooveshark + att dom har lakt in mer musik den är jätte bra i alla fall helt gratis funkar utmärk på hemsidan Grooveshark – Listen to Free Music Online – Internet Radio – Free MP3 Streaming och den är 10gånger bättre än spotify som kostar massa pengar

vart står det att appen släpps denna veckan? 🙂

jag har läst att apple inte godkände den 🙁

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@6295gl 58063 wrote:

Har haft premium i 6 månader. Men det gick ut för ett litet tag sen.
    Fick en chock hur mycket reklam det är nu för tiden. Så jag har slutat använda Spotify.

H3NR11K
    Member

@thian 58077 wrote:

Har haft premium i 6 månader. Men det gick ut för ett litet tag sen.
    Fick en chock hur mycket reklam det är nu för tiden. Så jag har slutat använda Spotify.

Det går att ställa in till franska proxys men då whinar spotify efter ett tag.. Det ska tydligen vara olagligt att ha reklam i radion där?`Eller så var det ett annat land..

KingMartin92
    Member

Jo den kommer visst ut man ska ladda ner den från hemsidan kanske måsste du jailbreaka din iphone. Här är sidan i alla fall

h t t p : / / m o b i l e .g r o o v e s h a r k . c o m / p h o n e s

sätt i hop länken

anars är det bara att ladda ner flash player i cydia den heter mobilecinema

KingMartin92
    Member

det är omöjlit men detta funkar i alla fall

Gratisspotify.se – Gratis spotify premium, gratis presentkort, gratis gamecard allt detta och mycket mer! Gratis

du svarar på lite frågor sen får du 1års spotify eller en jetpack 🙂

Janu4ri
    Member
    Post count: 26

Grooveshark Is Not Supported On The iPhone

Right now there is not a Grooveshark application for iPhones through Apple’s iPhone App Store. Unfortunately at this time, Apple is unwilling to work with Grooveshark to approve our application. This means that iPhones are unable to download Grooveshark for iPhone unless they are jailbroken. We are sincerely sorry to be unable to offer Grooveshark to all iPhones, as we’ve done everything in our power to have it included in Apple’s App Store.

If your iPhone is jailbroken, you are able to download the Grooveshark app. Read our blog post to find out more.

HabboHotel
    Member
    Post count: 132

jag har grooveshark den finns i cydia men du måsste vara vip medlem:(

bozz
    Member

@habbohotel 58361 wrote:

jag har grooveshark den finns i cydia men du måsste vara vip medlem:(

Jo, det kostar 30 spänn. Någon som testat det?

Gobbe
    Member
    Post count: 92

Finns det ens nån chans att den får släppas i appstore när dom släppt ut den på o-officiella marknaden efter avslag från apple?

bozz
    Member

@Göbbe 58588 wrote:

Finns det ens nån chans att den får släppas i appstore när dom släppt ut den på o-officiella marknaden efter avslag från apple?

Stickwars (spel) eller vad det heter hämtade jag från Cydia och körde innan det kommit till Appstore iaf, vet dock inte ifall det blev stoppat först..

H3NR11K
    Member

@bozz 58586 wrote:

Jo, det kostar 30 spänn. Någon som testat det?

per månad eller one time?

bozz
    Member

@h3nr11k 58612 wrote:

per månad eller one time?

30kr/mån. 260kr för helt år. Funderar på’et, men har kvar spotify premium tid.

H3NR11K
    Member

@bozz 58614 wrote:

30kr/mån. 260kr för helt år. Funderar på’et, men har kvar spotify premium tid.

Värt att prova en månad isf.. Det är lixom 60kr billigare än spotify

utalker
    Member

@h3nr11k 58622 wrote:

Värt att prova en månad isf.. Det är lixom 60kr billigare än spotify

Dessutom finns det mer musik eftersom det även finns piratkopierad musik på grooveshark:P

Janu4ri
    Member
    Post count: 26

@utalker 58639 wrote:

Dessutom finns det mer musik eftersom det även finns piratkopierad musik på grooveshark:P

oj, låter bra de där.. kanske ska strunta i spotify.. hur e ljud kvaliten och överföringshastigeten ? vill inte ha lagg/buffert lagg

utalker
    Member

@janu4ri 58670 wrote:

oj, låter bra de där.. kanske ska strunta i spotify.. hur e ljud kvaliten och överföringshastigeten ? vill inte ha lagg/buffert lagg

Jag upplever inget lagg. Dock kan det ta 1-2 sec att buffa.
    Något som är negativt är att det kanske finns 10+ versioner av kända album och vissa innehåller då bara enstaka låtar.

Testa groovshark gratis i webbläsaren och bilda dig en egen uppfattning:)

KingMartin92
    Member

Grooveshark har upptaterats idag i cydia

utalker
    Member

@kingmartin92 59115 wrote:

Grooveshark har upptaterats idag i cydia

Dock verkar Grooveshark vara nere. Jag kommer då inte in på deras hemsida:mad:

bozz
    Member

nån som testat grooveshark än? mitt spotify P går ut när som, funderar på o testa det! till iphonen asså

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Tycker det är skam att folk inte kan unna sig att betala ynka 99:- för att få nästan all den musik man vill ha. Med tanke på vad man får för pengarna så är det en skitsumma.

Skäms på er!

bozz
    Member

grooveshark kostar också. Man måste väl kunna testa lite olika?!

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@bozz 59585 wrote:

grooveshark kostar också. Man måste väl kunna testa lite olika?!

Det var inte riktat mot dig. Så klart man får testa sig fram för att se vilket som passar en bäst.

bozz
    Member

Missa inte den nya uppdateringen till Spotify som kom idag/inatt! Massa nya grejer!

KingMartin92
    Member

aaa grooveshark uppdaterades igår okså nu får du tässta gratis i 2veckor 🙂

bozz
    Member

@kingmartin92 62530 wrote:

aaa grooveshark uppdaterades igår okså nu får du tässta gratis i 2veckor 🙂

Nice! Tack för tipset!

KingMartin92
    Member

aa lungt men om du är en riktig rädd svensk så rekomenderar jag att du ej använder den för det är pirat musik du lyssnar på

Viewing 50 posts - 151 through 200 (of 225 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.