Spotify i Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Spotify i Iphone

Viewing 50 posts - 101 through 150 (of 225 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2190

@matt3 39941 wrote:

Finns inte redan spotify för iPhone? Eller hur han i denna videon fått det? :O
    YouTube – Spotify for iPhone preview

Det är den vi alla väntar på att Apple ska godkänna 🙂

Det är skaparna som visar hur den färdiga appen ser ut, för att skapa en liten “hype”.

🙂

Turbotrojkan
    Member
    Post count: 155

@snook 39943 wrote:

Det är den vi alla väntar på att Apple ska godkänna 🙂

Det är skaparna som visar hur den färdiga appen ser ut, för att skapa en liten “hype”.

🙂

Och det har de lyckats med 😛

jagfonen
    Member
    Post count: 9

Hej, någon som vet något nytt om Spotify till iPhone?

Hittade denna artikeln iPhoneguiden.se: Spotify snart till iPhone? | iPhoneguiden.se

Karaste
    Member
    Post count: 104

Den appen vi som kör jailbreakat kan tanka hem – “Spot” – fungerar den som ni säger att man kan spara ner musik och köra off mode eller är det endast den officiela Spotify klienten som kan det? Den som Spotify själv har gjort..

utalker
    Member
    Post count: 403

@Käraste 39963 wrote:

Den appen vi som kör jailbreakat kan tanka hem – “Spot” – fungerar den som ni säger att man kan spara ner musik och köra off mode eller är det endast den officiela Spotify klienten som kan det? Den som Spotify själv har gjort..

Bara spotifys har off mode

Smukke
    Member
    Post count: 90

jag kan inte lägga in låtarna i spellistor men ja kan lyssna på dom osv? hur gör jag?

Zettervall
    Member
    Post count: 27

@smukke 40006 wrote:

jag kan inte lägga in låtarna i spellistor men ja kan lyssna på dom osv? hur gör jag?

Menar du i Spot? Där ifrån går det inte att uppdatera spellistorna. På datorn så högerklickar du och save to “din spellista”

Karaste
    Member
    Post count: 104

@utalker 39977 wrote:

Bara spotifys har off mode

ok, då suger Spot lols

utalker
    Member
    Krippe
    Member
    Post count: 80

Blir inte förvånad, men trist ändå.

JokerM
    Member
    Post count: 117

@utalker 40516 wrote:

Metro – “Apple godknner inte Spotify till Iphone”
    Spotify fick nej av Apple? | Macfeber

Spotify fick NEJ av Apple?!

– Vi är säkra på att vi kommer att kunna ge Spotify till Iphone-användare inom en snar framtid, kommenterar Jim Butcher via mejl

Spotify-grundaren Daniel Ek fick följande fråga på Twitter:
    Are you guys commenting, in any way, on the rumours about rejection of the iPhone app?

Som svar skriver han:
    I haven’t heard anything about any rejection and I’m quite sure that I would have been notified.

snook
    Member

Oavsett vad utgången blir så kommer dom säkert att skriva det här Spotify

Så det vi hört senast är bara lösa rykten.

Turbotrojkan
    Member

@snook 40535 wrote:

Oavsett vad utgången blir så kommer dom säkert att skriva det här Spotify

Så det vi hört senast är bara lösa rykten.

Stämmer! Dock tror jag att det ligger något i dem…..kanske kan vara att de måste ändra vissa saker i appen? Tror inte att Apple gillar offline mod tex…

Pear
    Member
    Post count: 322

@turbotrojkan 40577 wrote:

Stämmer! Dock tror jag att det ligger något i dem…..kanske kan vara att de måste ändra vissa saker i appen? Tror inte att Apple gillar offline mod tex…

Jag tror, precis som du säger, att det är den jobbiga delen. Offline mode tar ju upp en del minne på telefonen och så. Jag tror det är det stora problemet som gör att apple ser negativt på saken. Annars e nog saken biff 😀

utalker
    Member

Uppdatering 2
    Spotify säger nu också att man har fört samtal angående tekniska frågor med Apple, men att man inte hört något mer än detta. Officiell status är alltså att appen väntar på godkännande men att inget slutgiltigt beslut är taget.

Turbotrojkan
    Member

@utalker 40801 wrote:

Uppdatering 2
    Spotify säger nu också att man har fört samtal angående tekniska frågor med Apple, men att man inte hört något mer än detta. Officiell status är alltså att appen väntar på godkännande men att inget slutgiltigt beslut är taget.

Nu får dom F*nimej ta och komma med ett besked! Blir Galen!:eek:

snook
    Member

@turbotrojkan 40804 wrote:

Nu får dom F*nimej ta och komma med ett besked! Blir Galen!:eek:

Ja det skulle vara på sin plats, har redan gjort bilen “ready to go with Spotify” 😀

Fm-sändare i cigguttaget 🙂

Turbotrojkan
    Member

@snook 40811 wrote:

Ja det skulle vara på sin plats, har redan gjort bilen “ready to go with Spotify” 😀

Fm-sändare i cigguttaget 🙂

Blir ultimat 🙂

utalker
    Member
    Mr x
    Member
    Post count: 34
    snook
    Member

Även bekräftat från grundaren av Spotify Twitter / Daniel Ek: Yes, I can confirm that Ap …

spjonky
    Member
    Post count: 138

lite kasst att dom kommer ta betalat i appstore + 99kr i månaden dock

Marry
    Member
    Post count: 31

@spjonky 41189 wrote:

Det har ju aldrig varit snack om något annat så det kan ju inte komma som en överraskning…

utalker
    Member

@spjonky 41189 wrote:

Va?

We’re now thrilled to let you know that the lovely people at Apple have given our mobile app a big thumbs up, meaning that our Premium subscribers in the UK, Sweden, France, Spain, Norway and Finland will be able to download Spotify for free from the App Store soon.

Eller missförstod jag dig helt nu?

blajeans
    Member
    Post count: 73

Men när kommer den … ska bli så najs. 😀

Turbotrojkan
    Member

@blajeans 41280 wrote:

Men när kommer den … ska bli så najs. 😀

Det är det ingen som vet exakt 😛 Men snart, snart, väldigt snart skulle jag tro :):)

JokerM
    Member
    Post count: 117

En fråga om Spotify till iPhone.
    Om man t.ex. är inloggad på sitt Spotify konto på Dator A så kan man inte vara inloggad på samma konto på Dator B.
    Hur kommer det vara med Spotify då till iPhone?
    Jag tänkte låna ens kompis premium konto för att köra Spotify på min iPhone, och så som jag har fattat det så kan man vara “offline” med sina iPhone och köra streamad musik.
    Behöver jag vara online på det premium konton jämt på min dator för att Spotify ska funka ordentligt på iPhone…?

Kurtson
    Member
    Post count: 569

de kan ju inte kräva att datorn hemma skall vara på, och när du är offline så är det inte streamad musik, utan någon av de 3333 låtarna du kan tanka ner till telefonen, du lyssnar på.

jagfonen
    Member
    Post count: 9

Nu finns spotify äntligen på appstore 😛 Frågan om det är värt att att betala 99 kr/mån för det. någon som har testat det?

Spotify till iPhone äntligen på App Store | iPhoneguiden.se

sarkostik
    Member
    Post count: 81

Det är absolut värt 99:- månaden!
    Man kan ju få playlists att fungera i offline mode!

bozz
    Member
    Post count: 1199

😮

bozz
    Member
    Post count: 1199

Med risk för att låta VÄLDIGT snål ;). Funkar det att ha ett konto på 2 iphones? någon som hunnit testa? Får man?

eiddi
    Member
    Post count: 14

jag har väntad länge efter officiell app från spotify. Har använd “spot” från cydia och den funkade inte alls lika bra och hade mycket färre möjligheter.
    Så jag är mycket nöjd med denna app, särskilt offline läget.

Men med spot kunde jag öppna playlist linkar på nätet som andra har sparat, men jag kan inte öppna dom i officiella spotify app. det är dåligt.

Turbotrojkan
    Member

Gud var jag har längtat 😀 Äntligen är det här! woho!

Spotify Mobile – Spotify

carpe
    Member
    Post count: 904
    kaygeebee
    Member
    Post count: 3

FINALLY!
    Och bra funkar det åxå!

Cr1bbe
    Member
    Post count: 10

Kan man inte betala 99 spänn i månaden och under den månaden lägger man till alla sina låtar man vill ha i “offline listan”, sen när den månaden har gått ut så kan man logga in och lyssna på “offline listan”?

snook
    Member

Sammanfogade en annan tråd av jagfonenNu finns Spotify på App Store!! istället för att låsa den.

Ändrar även rubriken till “Spotify till iPhone”, istället för “iPhone 3G”

I morse så åkte FM-sändaren inkopplad med iPhonen och Spotify på för fulla muggar 😀

Iphonen syns inte pga att jag fotade med den 🙂

Turbotrojkan
    Member

@snook 41691 wrote:

Sammanfogade en annan tråd av jagfonenNu finns Spotify på App Store!! istället för att låsa den.

Ändrar även rubriken till “Spotify till iPhone”, istället för “iPhone 3G”

I morse så åkte FM-sändaren inkopplad med iPhonen och Spotify på för fulla muggar 😀

Iphonen syns inte pga att jag fotade med den 🙂

Läckert alltså 😀 Kanske är något att satsa på! Vad fick du ge för FM-sändaren?

snook
    Member

@turbotrojkan 41692 wrote:

Läckert alltså 😀 Kanske är något att satsa på! Vad fick du ge för FM-sändaren?

119 kr på Biltema.

Turbotrojkan
    Member

@snook 41695 wrote:

119 kr på Biltema.

Det var inte farligt! Väl investerade pengar alltså 🙂

dimidius
    Member
    Post count: 8

I morse så åkte FM-sändaren inkopplad med iPhonen och Spotify på för fulla muggar 😀 Iphonen syns inte pga att jag fotade med den 🙂

Hmm… du och jag hade precis samma plan. Tyvärr måste jag dock meddela att min inte gick lika bra. Har en iTrip och det går lyssna på en låt i cirka 40sekunder sedan blir det bara brus. Precis som att sessionen mellan iPhone och FM-sändaren tappas. Problem uppstår oavsett om skärmen stänger av sig eller ej. Fungerar utan problem med iPod-funktionen. Är det någon annan som provat att spela upp musik via data-porten?

carpe
    Member
    Post count: 904

Funkar “day-pass” ? Eller är det enbart för Premium?

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Day-pass funkar inte.

maxen
    Member
    Post count: 11

Om man nu skulle fixa premium , kan man köpa för endast en månad?

snook
    Member

@maxen 41827 wrote:

Om man nu skulle fixa premium , kan man köpa för endast en månad?

Det går, du kan även köpa månader på Pressbyrån och 7-Eleven om du inte vill betala över internet.

maxen
    Member

@snook 41828 wrote:

Det går, du kan även köpa månader på Pressbyrån och 7-Eleven om du inte vill betala över internet.

Tack för svaret, men om jag betalar med kort vi säger en månads premium. Den kommer inte dra automatiskt månaden efter eller liknande?

snook
    Member

@maxen 41833 wrote:

Tack för svaret, men om jag betalar med kort vi säger en månads premium. Den kommer inte dra automatiskt månaden efter eller liknande?

Kan vara att man måste logga in på spotify.com och avbeställa innan månadens slut, annars blir det löpande.

Chill
    Member
    Post count: 72

Spotify i ajjFåånen är ju helt underbart!

maxen
    Member

chill det heter Iphone du behöver inte låta som fjortisarna på mnf;)

Köpte premium hos pressbyrån idag, Spotify är framtiden!

Viewing 50 posts - 101 through 150 (of 225 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.