Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Vilket klockslag kommer 3.0?!
-
AuthorPosts
-
@steffeiphone 34172 wrote:
Om du återställer den utan att säkerhetskopiera så försvinner dina kontakter. Tror sms försvinner hur du än gör 😛
För att säkerhetskopiera så kopplar du in din iPhone, högerklicka på din iPhone i spalten till vänster i iTunes och väljer säkerhetskopiera 😀
Kanon, tusen tack! Precis när jag börjar få kläm på det, så börjar tiden ticka iväg och nu måste jag supporta mina vänner i deras seriefinal, haha!
Men får pilla med det när jag kommer hem igen, får se hur glad sambon blir dår.
Får jag ytterliggare några problem så får jag väl återkomma 😉
@Mr Fyhr 34173 wrote:
Men hittar du orginal filen så testa den finns på iTunes om man trycker på återställ ? eller har ja helt fel nu de kanske var hos dev team kanske… Minns inte.
Ja juste, glömde bort att det inte bara är att man får bläddra på sin hårddisk 😛 Men hur som helst, jag avvaktar ett tag till! 🙂
@Mr Fyhr 34156 wrote:
Står det något ? jag gjorde inget innan men jag hade swirlymms innan.
De va bara skicka ett mms.Är det inställningar du vill ha så finns dom på telias hemsida.
Telia.se – Bredband, Telefoni & Digitaltv – hr hittar du tjnsten fr dig!
Yes!!!
Nu funkar det.. 😀
Gud vad bra det går! Tre olika fel under uppdateringen och jag vet inte om jag får tillbaka min data.
Det ser ut som att deras servrar är överbelastad.
@mikemadness 34123 wrote:
Jag kan inte skicka mms med nya 3.0. Har Telia refill, nån inställning som måste göras?
Min var förinställd för mms. Du hittar inställningen i Inställningar – Meddelanden.
Dessutom hittar du möjlighet att skicka mms både i Meddelanden och i bildmappen direkt. Lysande.
Gillar även klipp och klistra. Fan vad jag har saknat den funktionen. Hade den dessutom på min gamla SE.
Är det bara jag som fick ner uppdateringen (till ipod touch dock) på tre minuter och sen klar att använda på en ytterligare 5? 😀
Jag får ingen kontakt med itunes..Verkar vara överbelastat, så jag sitter fast i mellan installationen och kan inte använda telefonen…..det suger ju
Nu fick jag kontakt med itunes och uppdateringen funkar fint…..:-)
Min har fastnat på ett okänt fel, error 6, och det kommer upp varje gång jag försöker återställa telefonen (iTunes har gjort uppdateringen men säger att jag måste återställa)
Har Telenor-abonnemang.Någon som vet vad som kan vara fel?
Funkar 3,0 redan nu med alla operatörer? Ser folk som skriver att dom kör med 3,0 och Tele2 och 3(tre). Upplåsningen kommer väl inte förrens på Fredag som tidigast?
Ja,iTunes store var lite överbelastat ett tag,men nu funkar det för mig också!!
Mitt problem: “iphone-enheten iphone kunde inte återställas. Ett okänt fel uppstod (6)”
Hittade den här sidan så jag får väl gå igenom stegen och se om något funkar:
Update and restore error messages on iPhone and iPod touchEDIT: 5-6 gången gillt funkade återställningen helt plötsligt så är det någon annan som får samma problem som mig så fortsätta bara att försöka med återställningen så kanske det löser sig för er också.
Någon som har koll på varför jag får följande problem?
” Bla bla bla kan inte återställas just nu, eftersom iphone-aktiveringservern inte kunde nås “
Är det för att det är överbelastat eller?
@Mr Fyhr 34284 wrote:
Troligtvis är det så, bara försöka igen
Det är nog mer än troligt. Kollar man lite bloggar runt om i världen är det massor av folk som har precis det problemet. Bara att “kämpa” på så löser det sig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.