Visa vem som ringer app (WhoIsCalling i Cydia)

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Visa vem som ringer app (WhoIsCalling i Cydia)

Viewing 7 posts - 451 through 457 (of 457 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hur rensar man historiken i denna app?

Kirneh
    Member
    Post count: 146

@oh2000 89215 wrote:

Hur rensar man historiken i denna app?

Du kan dra med fingret från ena kanten till den andra. Då kan du ta bort en rad ur historiken. Det går idag inte att rensa alla på en gång.

Kommer förbättringar/försnyggningar i hur cachelistan hanteras i nästa version.

oh2000
    Member
    Post count: 2

Kanon, tack för hjälpen!

@kirneh 89235 wrote:

Du kan dra med fingret från ena kanten till den andra. Då kan du ta bort en rad ur historiken. Det går idag inte att rensa alla på en gång.

Kommer förbättringar/försnyggningar i hur cachelistan hanteras i nästa version.

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

Nu har jag köpt det så nu är det bara att vänta in att få ett telefon samtal från någon som icke är med i telefon boken

SomethinG
    Member
    Post count: 363

varför kan man inte ringa direkt ifrån ett nummer i Who is calling, lite drygt att man kan se nummret men måste memorera det för att kunna ringa upp det o slå in nummret manuellt, sen undrar jag oxå om det är nått fel på “save Contact” fått upp det nångång och tryckt på yes men finns inte i telefonboken iaf!

Kirneh
    Member
    Post count: 146

@something 90758 wrote:

varför kan man inte ringa direkt ifrån ett nummer i Who is calling, lite drygt att man kan se nummret men måste memorera det för att kunna ringa upp det o slå in nummret manuellt, sen undrar jag oxå om det är nått fel på “save Contact” fått upp det nångång och tryckt på yes men finns inte i telefonboken iaf!

Jag har haft funderingen på att lägga till möjligheten att ringa från appen, men inget som är gjort ännu.

När du väljer “save contact” ska Apples standard dialog för att spara kontakter komma upp förifyllt med de data som WhoIsCalling har hittat, efter detta sköter Apples kod all hantering av kontakten. Där får du sedan välja om det är en befintlig eller ny kontakt och får sedan klicka spara.

saina
    Member
    Post count: 1

under de sista dagarna har jag provat många ettor och jag hittade många program och spel, där jag hittade den här,,,,, prova det det är verkligen till stor hjälp för mig förhoppningsvis kan vara för dig också.

Viewing 7 posts - 451 through 457 (of 457 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.