Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Skal & Skydd › Den stora tråden om Iphone skal/skydd
-
AuthorPosts
-
Tänkte köpa ett skydd på min iphone so den inte blir så kladdig med fingeravtryck och sånt, så jag tänkte kika in på teknikmagasinet och köpa men funderar på mellan dessa 2:
Om ZAGG InvisibleSHIELD iPhone 3G/3GS Front hos Teknikmagasinet.Om iPhone displayskydd hos Teknikmagasinet.
Helst så tar ju jag den för 99kr men vill veta vad skillnaden är mellan dessa? Är nåt av dessa nåt att ha och hjälper mig med det jag vill?
@jmsevoro 66244 wrote:
Tänkte köpa ett skydd på min iphone so den inte blir så kladdig med fingeravtryck och sånt, så jag tänkte kika in på teknikmagasinet och köpa men funderar på mellan dessa 2:
Om ZAGG InvisibleSHIELD iPhone 3G/3GS Front hos Teknikmagasinet.Om iPhone displayskydd hos Teknikmagasinet.
Helst så tar ju jag den för 99kr men vill veta vad skillnaden är mellan dessa? Är nåt av dessa nåt att ha och hjälper mig med det jag vill?
Annars har du ju denna nyhet 🙂 då blir den garanterat inte kladdig.
Vattentät väska till iPhone@Kaptenx.se 66253 wrote:
Annars har du ju denna nyhet 🙂 då blir den garanterat inte kladdig.
Vattentät väska till iPhoneej intresserad, nån som har ett riktigt svar på min fråga?
@jmsevoro 66244 wrote:
Nu har jag inte testat deras displayskydd för 99 kr, men antar vilt att vi säljer något liknande.
Jag använder själv detta enkla displayskydd och det funkar fin fint.
Det har inte livstidsgaranti som Invisible Shield och det håller inte bort fettfläckar på samma sätt, men det funkar.
Min rekommendation är väl att leta upp en billig displayfilm/billigt displayskydd, testa (vår kostar t ex 39 kr). Är du nöjd, va glad 🙂
Känner du att det inte funkar tillräckligt bra, investera i en IS.LOL När jag såg mitt svarta skal!
Nej det gör inget 😀
@jmsevoro 66259 wrote:
ej intresserad, nån som har ett riktigt svar på min fråga?
IS ger ett mycket bra skydd, men jag tycker att displayen känns kladdigare med IS på, skärmen får liksom ökad friktion, det blir mer motstånd. Men som sagt ett riktigt bra skydd.
Vi har 4-Pack Displayskydd – 99:- Om det är intressant att fortsätta med.
Jag fick precis hem det här skalet:
😎 99 spänn tycker jag var billigtKöpte den från iPhone skal och tillbehör – iPhonemekka.com – leveransen tog ett par dagar men det var det värt 😛
Synd att man bara kan betala med Paypal; ett helt företag att återskapa lösenord hos dem..
Någon vänlig själ som kan rekomendera ett displayskydd samt ett svart skal till en ipod touch 1G?? Har sökt som sjutton men hittar enbart displayskydd som passar 2G o 3G.
weezer: Du kan genomföra en betalning utan att registrera dig hos paypal.
@chabbe11 68136 wrote:
Någon vänlig själ som kan rekomendera ett displayskydd samt ett svart skal till en ipod touch 1G?? Har sökt som sjutton men hittar enbart displayskydd som passar 2G o 3G.
Svart vette 17 men jag hittade till slut ett silikon hos iPhone-tillbehör, Invisible Shield, iPhone-fodral, headset m.m – iPhoneButiken
Jag letade i 3 dygn… inte ens på Tradera finns det till Gen 1 =/@freebo 69020 wrote:
Svart vette 17 men jag hittade till slut ett silikon hos iPhone-tillbehör, Invisible Shield, iPhone-fodral, headset m.m – iPhoneButiken
Jag letade i 3 dygn… inte ens på Tradera finns det till Gen 1 =/Ska kolla upp det, tack för hjälpen!
Då är det dags att förse sig med ett skal till sin nya fyra, någon som har något tips på vad och var man kan köpa? 🙂 Finns inte så jättemycket skydd idag.
🙂@kungen 69390 wrote:
Då är det dags att förse sig med ett skal till sin nya fyra, någon som har något tips på vad och var man kan köpa? 🙂 Finns inte så jättemycket skydd idag.
🙂Har ju kommit en invisible sheild till iphone 4 läste jag nu.
Vet dock inte om den finns så lätt att få tag på i sverige än.
ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 4 Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible ShieldInvisible Shield till iPhone 4 har inte släppts än.
Order hos ZAGG är lagd och det LÄT som om de skulle tillverkas och skickas inom de närmaste veckorna. Men något exakt datum har vi inte fått än.
På deras hemsida står det dock “iPhone 4 orders will leave our fulfillment facility within 2-3 business days.”
Har mailat vår kontakt där. Hojtar till så fort jag vet mer..
Update: Dom har börjat skickats ut nu i slutet på veckan. Vår order kommer gå nån gång under nästa vecka. Så räkna med att de är uppe vecka 27.
Update igen: Vår order skickades för några timmar sen, så räknar med att ha dem på torsdag nästa vecka
Jag har fallit handlöst för ett skal jag såg i How I Met Your Mother säsong 5 och sista avsnittet.
Lily har ett vit skal med en stor rosa blomma på. Jag har letat på de flesta skal hemsidor jag kan hitta efter det skalet men har inte lyckats hitta det. Är det någon som vet var jag kan hitta det skalet eller ett liknande?!Tack på förhand.
Krookan, kan det inte vara ett skin dom tagit fram för serien/karaktären? Eller är du säker på att det är ett skal?
@kungen 69390 wrote:
🙂Hej
Vi har några enklare silikonskal, men vi har ej kunnat testa dem en då vi inte har någon iPhone 4 att testa på. Jag kan skicka några till dig för test. PMá din adress om du e intresserad. Enda kravet är att du ger feedback på passform osv.@zolid 69433 wrote:
Har ju kommit en invisible sheild till iphone 4 läste jag nu.
Vet dock inte om den finns så lätt att få tag på i sverige än.
ZAGG | invisibleSHIELD | Apple iPhone 4 Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible ShieldVi får enligt vår leverantör in dem på onsdag. Det går att förbeställa nu.
Invisible Shield till iPhone 4 – 299:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priserIbland är man duktig på att gissa 🙂
Invisible Shield kom idag och är nu äntligen uppackade och upplagda i butiken:
Invisible Shield Full Body iPhone 4 – displayskydd – iPhonebutiken.se
Invisible Shield Full Body Maximum Coverage iPhone 4 – iPhonebutiken.se
Invisible Shield Front iPhone 4 – displayskydd – iPhonebutiken.se@Kaptenx.se 70162 wrote:
Hej
Vi har några enklare silikonskal, men vi har ej kunnat testa dem en då vi inte har någon iPhone 4 att testa på. Jag kan skicka några till dig för test. PMá din adress om du e intresserad. Enda kravet är att du ger feedback på passform osv.Har tyvärr ingen fyra nu 🙁 Får den med största sannolikhet ca den 20e juli, och antar att ni redan har en att prova på då…
Men har ni inte hittat någon testtelefon hjälper jag gärna till!
Ska kolla in eran sida 🙂hejsan. skulle vilja köpa ett skal/väska där man kan ha kreditkort i. hade varit nice ifall ni hade postat lite hemsidor till detta. har letat men hittar inget ;S
KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser har dessa, om du inte hittar på sidan dra ett mail till de
@iphone_freddie 73280 wrote:hejsan. skulle vilja köpa ett skal/väska där man kan ha kreditkort i. hade varit nice ifall ni hade postat lite hemsidor till detta. har letat men hittar inget ;S
@iphone_freddie 73280 wrote:
hejsan. skulle vilja köpa ett skal/väska där man kan ha kreditkort i. hade varit nice ifall ni hade postat lite hemsidor till detta. har letat men hittar inget ;S
COTEetCIEL iPhone Pouch är ett fodral som har plats för kreditkort.
Använder det själv som enda plånbok (och mobilskydd) 🙂
Vi har nu sänkt priset på ett av de populärare skalen Switcheasy Nude iPhone 4 – 189:-
Vilka skal rekommenderar ni till en iPhone4? Får den troligen nästa vecka och vill vara förbered.
SwitchEasy Nude tycker våra kunder (vanligtvis både svart OCH vit, så att de kan variera sig lite)
@iPhoneButiken.se 74423 wrote:
SwitchEasy Nude tycker våra kunder (vanligtvis både svart OCH vit, så att de kan variera sig lite)
Okej, har kollat runt litet på den, och den verkar okej men är osäker på hur mycket ett så tunt skal skyddar telefonen vid tapp. Dock är det extremt snyggt.
@mrsmart 74425 wrote:
Okej, har kollat runt litet på den, och den verkar okej men är osäker på hur mycket ett så tunt skal skyddar telefonen vid tapp. Dock är det extremt snyggt.
Case-Mate Gelli är silikonfodralet som säljer mest, dock är det inte lika rent/enkelt som Nude.
Jag gillar Puro Plasma, men kunderna verkar inte riktigt nappa på det av någon anledning :-/
Jag köpte SwitchEasy Vulcan och är riktigt nöjd! För 238kr så hade jag den hemma vid dörren någon dag senare! Perfekt! Tack iPhonebutiken 😛
SwitchEasy Vulcan Svart – snyggt iPhonefodral – iPhonebutiken.se
Finns även i vit..
SwitchEasy Vulcan – transparent – snyggt skal – iPhonebutiken.se
MVH Cappe!
Det blev ett Gelli-Mate Gelli Clear från iPhonebutiken.se. Gillar framför allt det lite hårdare gell materialet så att säga.
om du läser detta iPhonebutiken.se tror du att jag får skalet på måndag?
Jag kan inte nog rekommendera
SwitchEasy Colors
Tycker att det är fult med gummit på home knappen
@mrsmart 74455 wrote:
Det blev ett Gelli-Mate Gelli Clear från iPhonebutiken.se. Gillar framför allt det lite hårdare gell materialet så att säga.
om du läser detta iPhonebutiken.se tror du att jag får skalet på måndag?
Trevligt 🙂
Tyvärr kommer det inte skickas förrän på måndag. Vi brukar köra tidiga fredagar eftersom veckorna är ganska stressiga (speciellt nu med iPhone 4).
@iPhoneButiken.se 74469 wrote:
Trevligt 🙂
Tyvärr kommer det inte skickas förrän på måndag. Vi brukar köra tidiga fredagar eftersom veckorna är ganska stressiga (speciellt nu med iPhone 4).
Okej, kvittar egentligen, lär inte få telefonen förräns tidigast onsdag i allafall.
@mrsmart 74421 wrote:
Vilka skal rekommenderar ni till en iPhone4? Får den troligen nästa vecka och vill vara förbered.
Bäst skydd mot skador om du skulle tappa iPhonen är Case Mate Gelli iPhone 4 – 169:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser eller Bumper till iPhone – 99:- Snyggast och fortfarande ett bra skydd är nog Switcheasy Nude iPhone 4 – 189:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
Eller detta Bumper + Osynligt skydd – 149:-
@freebo 74571 wrote:
Den sitter som gjuten, har aldrig haft några problem med mina tidigare Colors. Riktigt skön knapp faktiskt =)
Okej, låter bra. Men mitt val blev trots allt Case mate Gelli Clear, men mitt nästa skal till 4:an blir sannorlikt ett color. Då kommer nästa dilemma, vilket färg… 😀
@iPhoneButiken.se 74432 wrote:
Case-Mate Gelli är silikonfodralet som säljer mest, dock är det inte lika rent/enkelt som Nude.
Jag gillar Puro Plasma, men kunderna verkar inte riktigt nappa på det av någon anledning :-/
Ni är riktigt dyra på case mate gelli, samt att ni inte leverera på måndagar.
@Kaptenx.se 74595 wrote:
Ni är riktigt dyra på case mate gelli, samt att ni inte leverera på måndagar.
Borde vi inte hålla den här infekterade butik-kampen utanför forumet och diskutera det som diskuteras skall?
Tja alla iphonediggare.
KaptenX o iphonebutiken….
När kan ni tänkas få hem Agent 18 clear till Iphone 4? kör med detta skal på min 3g o gillar det starkt.. .hoppas ni kan få hem det till iphone 4 med.
@infamy 74675 wrote:
När kan ni tänkas få hem Agent 18 clear till Iphone 4? kör med detta skal på min 3g o gillar det starkt.. .hoppas ni kan få hem det till iphone 4 med.
Välkommen!
Vi är i full gång med att se över vilka märken vi ska ha i butiken. Har lagt till Agent 18 till listan, men det kommer nog dröja några veckor innan något händer (så att säga). Min gissning är att Apple Store kommer få in den före oss.
Hej ! jag tänkte beställa lite skydd till min kommande Iphone 4 Jag är inne på att beställa Invisible Shield Full Body Easy Install iPhone 4 och ett Bumper skal från Apple Store. Vad tror ni om den combon ?:)
@kevin 74861 wrote:
Hej ! jag tänkte beställa lite skydd till min kommande Iphone 4 Jag är inne på att beställa Invisible Shield Full Body Easy Install iPhone 4 och ett Bumper skal från Apple Store. Vad tror ni om den combon ?:)
Funkar säkert superbt. Själv har jag beställt Case-Mate Gelli clear till iPhone 4, är ett lite stöttåligare material men samtidigt väldigt snyggt. Jag länkar: Case-Mate Gelli – Clear (iPhone 4) – iPhonebutiken.se
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.