Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tips (Apps etc) & Trix för iPhone 3G
-
AuthorPosts
-
En sak jag saknar till iPhone, vilket fanns till de SE lurar jag använt tidigare är inspelningsfunktion av röstsamtal, både inkommande och utgående samtal.
Finns det inget sådant alls till iPhone?
Har hittat vissa, men då får man betala för antal minuter man spelar in.
Det vill jag inte.Jag har inget emot att betala för ett program i form av en fast avgift.
Men det jag söker verkar inte finnas någonstans :/.Vart hittar jag procentvisning av kvarstående batteritid ? Har sett en att en del har visning av det.
Eller allmänt? Leta själv, finns inte allt för många menyer och undermenyer.
Tror du inte jag letat ? Problemet är det att det finns inget som heter batteriprocent under fliken användning.
3.1.2
Det som finns under användning är:
Tid sedan full uppladdning
Samtalstid
Mobil nätverksdata
Om jag laddar ner ett Tema från datorn, hur lägger jag in det i mobilen då? 🙂
@stickaaan 46252 wrote:
Om jag laddar ner ett Tema från datorn, hur lägger jag in det i mobilen då? 🙂
Tanka hem tex WinSCP och för över via det.
Temat skall in i /private/var/stash/Themes.xxxxx/
Någon som vet hur man ändrar kalender-datums texten?
Nu talar jag om färg, och inte typsnitt. om det är dag 5 i en månad så visas ju 5:an i svart text. Men jag skulle vilja ha siffran att visas i vit text. Går detta att fixas?Edit: Fixade det med en custom .plist till temat med rätt css. *LÖST*
Hej!
Jag har laddat ner air-video men jag får det inte att funka med 3g utan bara över Wi-fi. jag har läst att det har att göra med upnp men jag vet inte hur man ska göra. Någon ängel som kan guiade mig? (A)@oliverdino 46553 wrote:
Hej!
Jag har laddat ner air-video men jag får det inte att funka med 3g utan bara över Wi-fi. jag har läst att det har att göra med upnp men jag vet inte hur man ska göra. Någon ängel som kan guiade mig? (A)kolla i denna tråden, finner du inget svar där så testa fråga där. Vet tyvärr inte själv.
https://www.iphoneinfo.se/forum/allt-om-iphone/5717-air-video.htmlFredagstips!
Finger physics är gratis i 24h. Så skynda er! Har testat det lite och det är riktigt snyggt gjort och verkar kul!
japp iconen är kvar, 8gig 3g, så jäkla frustrerande
Jag skulle vilja tipsa om “sleep cycle alarm clock”.
Den har väckt mig precis så att jag är pigg.
kostar 7kr bara.
har ni frågor är det bara att PMa mig 🙂
@wariorman 46925 wrote:
Jag skulle vilja tipsa om “sleep cycle alarm clock”.
Den har väckt mig precis så att jag är pigg.
kostar 7kr bara.
har ni frågor är det bara att PMa mig 🙂
Kan bara hålla med dig! Har inte vaknat upp så bra som jag gör med detta program.
Hur kan en app göra det roligt att vakna? 🙂
Någon som känner ett sug på att tipsa mig om någon app eller liknande som kan exportera samtalslistor?
Gäller främst inkommande samtal.@muffins 47126 wrote:
Någon som känner ett sug på att tipsa mig om någon app eller liknande som kan exportera samtalslistor?
Gäller främst inkommande samtal.Ecamm Network: PhoneView – Save Texts, Rip iPhone Music and Recover iPhone Photos – dock bara till MAC
Transfer iPod to iTunes, Copy iPod and iPhone music to PC or Mac, iPod rip – till PCnån av dom som kan funka?
@bozz 47136 wrote:
Ecamm Network: PhoneView – Save Texts, Rip iPhone Music and Recover iPhone Photos – dock bara till MAC
Transfer iPod to iTunes, Copy iPod and iPhone music to PC or Mac, iPod rip – till PCnån av dom som kan funka?
Tack. Synd man inte har en mac till hands. För länken till mac-programmet så innehöll det export av samtalslistor, men för pc-programmet så såg jag inte att det innehöll något om samtalslistor :(.
Vill bara tipsa om en underbar app som får en att använda iphonen lite mer 🙂
Gowalla 😉
Fredagstips: Beneth a steel sky kostar just nu 7kr.
En liten fråga: Är det lönt att byta upp sig från eBuddy till Beejive? Den enda stora skillnaden jag hittar är att push fungerar ett dygn med Beejive (1h med eBuddy)..
Jag är ingen storanvändare av eBuddy, men är det värt det? Beejive är just nu prissänkt 99kr->49kr.
Vad tycker ni?@bozz 47609 wrote:
En liten fråga: Är det lönt att byta upp sig från eBuddy till Beejive? Den enda stora skillnaden jag hittar är att push fungerar ett dygn med Beejive (1h med eBuddy)..
Jag är ingen storanvändare av eBuddy, men är det värt det? Beejive är just nu prissänkt 99kr->49kr.
Vad tycker ni?Beror ju helt på slutanvändaren.
Sitter du på msn 24h?
Personligen skulle jag klara av 1h med push då jag själv inte sitter inne sålänge på msn å liknande på telefonen.@muffins 47612 wrote:
Beror ju helt på slutanvändaren.
Sitter du på msn 24h?
Personligen skulle jag klara av 1h med push då jag själv inte sitter inne sålänge på msn å liknande på telefonen.Nae, är inte inne på msn 24h..Ena dagen ingenting, andra dagen några timmar. Men det skulle ju vara gött att slippa logga in varje timme om det inte händer något. Funderar mer på om det är värt 50spänn för att det är så mycket “bättre” (ska man slå till så är det ju nu, när det är rea). eBuddy craschar ju då och då tex.
Vad tycker ni som bytt?En fråga till :laugh: : Vilken fotbollspushapp har ni (vilken fungerar bäst)? Jag kör med Sportacular nu, men då får man bara push till PL, vill ju ha till Laliga och SerieA med. Finns ju några att välja mellan.
1Password Pro är nu gratis i AppStore. (annars ca 60:-)
Måste tipsa om att EAgames har rea just nu på flera titlar, tex Fifa, Cluedo, Need for speed, spore m.m! Fram till 29/11
vad gör ipassword förresten? Fattar inte riktigt…
Antar att du menar 1password? 😉
“1Password will securely store your important information and can automatically log you into websites with a single tap. There’s no need to remember the username, password, or even the website address.
With the ability to save and sync text notes, credit card numbers, and other sensitive information, everyone from Macworld to Apple itself loves 1Password”Somsagt, det är ett program som kommer ihåg lösenord m.m från siter som Ebay, paypal m.fl. så du slipper det, även en massa andra finurligheter finns inuti appen.
SnapTap 0.1
En riktig bra och viktig applikation för din iphone, finns i Cydia.• Ta bilder enkelt med hjälp av volymkontrollerna.
• Ta självporträtt bilder utan att behöva gissa vart du ska trycka.
• Testad med den inbyggda kameran, bör funka med de flesta kamera applikationerna.Fredagstips!
Letmeknow är gratis i 30 dagar (15kr normalt). Få push på mail, Twitter, Facebook, RSS, Websideändringar, youtube m.m!
MEN. Det är inte instanta pushar, appen “kollar” var 15 min (dock får man twitter svar och mail instant.) + att man bara kan ha 5 subscriptions
Sedan kan man uppgradera servicen till att kolla upp till varannan minut och få fler subscriptions. Är väldigt dyrt dock..
Någon som har 5.0 Megapixel Camera appen från App Store? Funkar det och är den bra?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.