Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Officiell iOS4 tråd – allt snack om firmware 4.0 här!
-
AuthorPosts
-
ingen som har någon aning om mitt förra inlägg?
men händer de nått med min iphone nu när jag har 3.1.3 och uppdaterar itunes till 9.2?
Jag skaffade Sync in a Blink.
Dock visste jag inte att jag hade en massa kontakter på mitt Gmail-konto. Så nu är min iPhone fylld av kontakter som jag inte känner och som jag bara har en email till.
Finns det något effektivt sätt att rensa upp sin kontaktlista?
@utalker 68399 wrote:
Jag skaffade Sync in a Blink.
Dock visste jag inte att jag hade en massa kontakter på mitt Gmail-konto. Så nu är min iPhone fylld av kontakter som jag inte känner och som jag bara har en email till.
Finns det något effektivt sätt att rensa upp sin kontaktlista?
Hur ska någon annan än du själv veta vilka kontakter du vill hq kvar? :confused::P du får radera manuellt i Windows Adressbok eller i tekefonen
Trött jag blir är det sant att det inte finns jailbreak till 3gs?
ja får hela tiden att 3.1.3 är den senaste?
@freebo 68403 wrote:
Hur ska någon annan än du själv veta vilka kontakter du vill hq kvar? :confused::P du får radera manuellt i Windows Adressbok eller i tekefonen
Va? Hur kunde du tolka mig så?
Det jag söker efter är en lista med alla kontakter där man kan kryssa i de man vill ta bort. Ska detta göras via telefonen tar det en evighet nu när jag fick runt 100 nya kontakter som jag inte vill ha…
haha lyckas inte tanka ner uppdateringen 3 sekunder kvar så blir det okänt fel
i itunes så trycker man “sök efter uppdatering” och då kom den…
Äntligen är den nere! Första 1/3 gick fort. Sen blev det sirap segt.
@utalker 68411 wrote:
Va? Hur kunde du tolka mig så?
Det jag söker efter är en lista med alla kontakter där man kan kryssa i de man vill ta bort. Ska detta göras via telefonen tar det en evighet nu när jag fick runt 100 nya kontakter som jag inte vill ha…
Det du kan göra är att kryssa bort de du inte vill ha kvar i listan i Gmail och sen synka din iPhone med din Gmail konto.
LOL! Det står 3.1.3 om man har 3.1.2, men man laddar ner 4.0 🙂 !!!!!!
EDIT: “Installerar” man 3.1.3 nu laddar han ner 4.0 istället. man skippar alltså 3.1.3 🙂
Min är uppdaterad och klar. Väntar på boot-up!!
För er som det står, “Update to 3.13”, oroa er inte, det blir ändå 4.0
Glöm inte uppdatera er forumprofil till att säga 4.0
Hur har ni hunnit läsa igenom alla vilkoren redan? Det är ju MASSA text! : O
Undra varför inte alla appar redan är uppdaterade till stödja 4.0. För alla appar kommer inte stödja Multitaskig nu! …
Någon annan som har problem med säkerhets kopieringen?
@jbl1 68439 wrote:
Menade ju förstås ios 4 när jag är i den tråden och skriver….
Det finns Pwnagetool men den är endast för jailbreakade 3Gs med äldre bootrom. Nu är 4.0 är officiellt är ute så ska jag testa och se om det går att jailbreaka en 3Gs som inte har varit jailbreakad med den.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.